Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 19186 ggr
raev
0

Ritar din tatuering

Jag har sett att det finns en hel del folk här som behöver hjälp med att rita tatueringar, och själv behöver jag rita några motiv till en portfolio.

Jag tar inget betalt om jag inte lyckas rita ett motiv du är nöjd med och vill använda, och är du nöjd kommer vi överens om ett vettigt pris för tid nedlagd.

Så hör av dig om du vill ha något ritat :)

[jenkass]
0

bra initiativ! finns säkert folk här inne som behöver lite hjälp :)

KickanLilja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag ska tatuera mig om 2 veckor, och vet ungefär vad jag ska ha, men skulle behöva lite hjälp med designen. Jag tänkte placera den på armen, och itne allt för stor.

Den bilden som är närmast det jag tänkt mig är den bifogade, men skulle vilja att liljan ser mer realistisk ut, samt att den måste deignas om lite så att den passar bättre på en arm. jag kan även tänka mig att byta ut stjärnorna mot hjärtan.

Är det här något du tror du kan hjälpa mig med?

MVH/M. Lilja

WinterPrince
0

Jag har länge funderat på att tatuera mig. skulle vilja ha en pegasus. Bifogar en bild på hästen jag skulle vilja ha som utgångspunkt. (han får gärna ha båda öronen framåt). Sen vill jag ha riktiga ängelvingar på den.

raev
0

#3 vill du ha en pegasus i samma färger som den hästen? och ska vingarna då vara vita? (om det ska vara ängelvingar dvs)

Och var ska tatueringen sitta? (ritar gärna i en "form" som passar bra med den egna kroppens format, så att det ser bra ut även i helhet)

raev
0

#2 ska den vara svartivit eller i färg?

Och var på armen ska den sitta?

KickanLilja
0

#5 Samma ställe som den på bilden. Själva liljan vill jag ska vara lika stor som en tomat ungefär…Och svart/vit

WinterPrince
0

#4.. oj glömde, skulle vilja ha den i gråskala, så den inte ser så platt ut. Har tänkt ha den i svanken på ena sidan.

WinterPrince
0

putt. hur går det?

raev
0

#8 Den är på g, ursäkta att det tar tid - har haft väldigt mycket att göra de senaste dagarna :(

WinterPrince
0

det är helt ok, förstår att det tar tid. var lite nyfiken bara :p

beruppan
0

Hej. Jag skulle behöva hjälp med att skissa upp en tatuering liknande denna som jag bifogat bild på. Det är svårt att se vad den förestället men tror det är ett B och sen lite kruseduller och prickar. Vill ha antingen som den är, med ett B..eller med ett M istället som utgångspunkt. Är det något du skulle vilja hjälpa mig med raev? Om den blir bra betalar jag gärna för den. Mvh Maja

kotte88
0

hej tänkte höra om du har lust att rita en tatuering till mig?

det ligger till så här att mitt smeknamn sedan jag var liten har alltid varit kotte så tänkte att jag skulle ha något som symboliserade det.. tänkte lite då på igelkotten i helge men samtidigt vill man ha något som man är själv med att ha =) så om du vill får du gärna fria händer att rita någon grym igelkott som gör något eller håller i något färgad som svart spelar ingen roll.. maila gärna isf bild till mclaren009@hotmail.com

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Vad perfekt, har gått och tänkt på en ny tatuering men behöver den uppritad då jag är en katastrof på det. Tänkt mig en blomranka som går från högerhöft bak fram över höften över magen. Om du är intresserad pm´a mig gärna. Det är ingen panik med den, kommer inte göras förrens om flera månader

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Förresten vilka urfina tavlor med fiskarna du hade på din sida.