Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 2791 ggr
NeverToLate
0

För mycket ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan allihopa Jag funderar på att pierca mig nu senare i veckan eller i slutet av månaden.

Jag vill pierca Medusa och sen till hösten vill jag pierca mitt ögonbryn. Jag lägger up en paintbild på hur det skulle kunna se ut ^^ .. Jag har redan den 3 i underläppen, men när jag tog bilden så hade jag inte tagit dem än så jag fick måla dit dem med .

Jag undrar bara, skulle det bli för mycket med en medusa och en i ögonbynet ? Eller jag ska bara ha dem 3 jag har ?

NeverToLate
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild till jag som jag gjort

Aviendha
0

Jag tycker att det ser bra ut med en medusa plus de du har. I slutändan så är det du som bär dem, vill du ha så skaffa. Kommer alltid finnas de som ogillar det oavsett och de som gillar det oavsett ;)

Liss
0

Ja, jag är en av dem som nog tycker de ser för mycket ut med en medusa också. Men ögonbrynet blir nog bättre balans med.

Fast som Aviendha säger, kör ditt race och gör precis som du själv vill ha det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

stalgren
0

jag tycker att du ska göra det du tycker känns rätt

[jenkass]
0

om jag var i din sits skulle jag skita i ögonbrynet. men det är ju självklart ditt eget val, vi är alla olika och har olika syn på vad som är snyggt osv. så gå efter din magkänsla å det som känns rätt för dig. =)

NeverToLate
0

Tack för alla bra svar :) Jag ska hålla på att måla med kajal å försöka se på ett ungefär hur det kommer se ut, och sen bestämma mig för vad jag tycker jag passar bäst i. Det kommer sluta med att jag kör mitt eget race iaf ;) hehe

Hardcore-Generation
0

Medusan kommer var pricken över i:et ..Kommer bli skitsnyggt men personligen skulle ja strunta i brynet, men som alla andra säger det är du som ska ha det och vara nöjd me det :)

Lycka till….

hus-musen
0

Du ska naturligtvis göra som du känner för, tycker du de är snyggt så gör det!

Men personligen tycker jag att medusan gör så att de bara ser ut som en massa skrot i läpparna så jag hade inte gjort det.

Qui dormit, non peccat

Moonchild89
0

Jag tycker bara medusan ;) fast det var snyggt i ögonbrynet också. Men vill du göra båda, go for it! Det kanske är snyggare i verkligheten också. Det är svårt att säga hur du kommer passa i percingarna när du har målat dit dom i Paint. Men man får ju en viss bild av hur det kommer se ut i alla fall. Och som sagt, kör på båda om du tycker det. Eller så kan du ju börja med den du gillar bäst och se om du är nöjd så eller om du vill ha en till. Så brukar jag tänka.

/Moonchild89 👻

cillisw
0

Jag personligen tycker redan det ser för mycket ut med tre i läppen. Tycker inte att det är fint med så många så tätt. En i läppen, en medusa och en i ögonbrynet hade sett bättre ut enligt mig, helst utan den i unerläppen. Men det är som sagt du som ska bära dom och jag tycker du ska göra det du tycker är fint. Som sagt så finns det dom som tycker det ser mycket ut med en piercing.

SilvianLuna
0

Jag piercade meduzan idag faktiskt och är riktigt glad över det Glad

Som övriga har skrivit här så tycker jag att du ska göra som du själv känner för och vad du själv tycker är snyggt.

Jag skulle dock inte ha tagit en meduza om det rörde sig om 3 läppiercingar eftersom (det för mig) skulle bli så mycket fokus på munnen. Sexigt, men för mycket. Har du några funderingar på näsan? En ring i mitten? Flört

Som sagt…det är bara några idéer som dök upp i huvudet. I slutändan är det du som väljer vad du smyckar ditt fina ansikte med.

Ha en bra dag!

Kramar.

NeverToLate
0

Tack för alla bra tips :)

11# Jo jag har funderat på septum eller ena näsborren om jag inte ska ha medusa .. men so sagt jag e inte säker än.. ska vänta med att pierca mig till hösten å tänka på hur jag ska göra tills dess :) kram

soetisen
0

Jag tycker medusan passade bra. Men inte ögonbrynet, men det kanske är för att jag inte gillar om man har många och det blir osymetriskt. Men som en annan sa så skulle septum också vara rätt snyggt :)

- Medarbetare på studier.ifokus

fellfrosch
0

Jag har ändrat mig Hanni, jag tycker bara du ska ha medsan och inget annat Tungan ute Fast jag vet att du inte kommer ta ut dom i läppen med det tycker jag iaf ^^

NeverToLate
0

13# okej hehe .. men jag kan nog inte ha medusa och setum ^^ det skulle bli för mycket hehe ..

14# Hur menar du Carro ? ..

Bara en medusa å inget annat i ansiktet ? :O

Du vet att dem 3 stannar ^^ ..

Jag skiter hellre i att göra fler än att ta ut mina Lucky three !

fellfrosch
0

Ja det var det jag menade Tungan ute och det vet jag mkt väl ;D
Men det var bara vad jag tyckte ^^ Annars tyckter jag fortfarande som förr :P

Moonchild89
0

Jag kom på en sak som kanske skulle va snyggt :) medusa + de du har, fast du byter ut den i mitten av läppen till en plupp.

/Moonchild89 👻

NeverToLate
0

17# Det skulle kunna vara snyggt :)

Moonchild89
0

18# Du får experimentera lite ;)

/Moonchild89 👻

fellfrosch
0

Det tror jag med hade varit snygg #17 Förvånad