Grym jacka säljes!!
Jag säljer en helt ny beige-guld bomber jacka i satin med koi fishes och lila blommor all over!! Märket är Saints and Morals och nypris är 700kr.
Passa på att fynda. Storleken är Small-Medium. Snyggaste jackan ever. Väldigt tunn, passar perfekt nu på sommarkvällarna!!
Kom med bud ;) Kanske är lite OT här nu, men jag tänkte att jackan är lite tattoo-inspirerad :) finns säkert många här inne på Bodyart som gillar't! ^^
/Moonchild89 👻
Åh, jag älskar den! Synd att det inte var medium, small fungerar inte på min långa kropp. Attans otur!
Paulina

Åh, så snygg! Kan dock inte komma med ett högre bud än 20 kronor just nu, så jag antar att det är lite kört… ;)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Hehe, 20 spänn var generöst Linn ;)
Men ja den var cool.. men här är de väldigt tomt i området; pengar. Måste tyvärr använda allt jag sparat till tatueringen om några dagar :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hela veckopengen
Nej, men vinner jag på en lott inom de närmsta dagarna så :D
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Hehe mm.. min mor drömde att hon vann massa miljoner och satte in 10 mille på mitt konto när hon var i Linköping och köpte en lott. Hon ska till Linköping om några dagar, så jag håller tummarna ;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#1 Men jackan är i storlek small-medium = en small och en medium kan ha den ;) Jag provade jackan när jag köpte den, har small och mig passar den, bara det att den är en aning för stor :(, det är därför jag säljer den. Och som sagt, det är en bombar jacka så den ska sitta pösigt (bara det att den satt lite för pösigt på mig) Ärmarna är lite för långa på mig också. Så den kanske passar dig bättre i stället :)
#2 haha bra försök där i alla fall! ^^
#3 Förstår det, pengar är alltid en sak man har för lite av :D
/Moonchild89 👻
#6 Såg att jag missade largebiten i "medium-large". Tror den skulle sitta för tight, sen har jag problem med mina långa armar och rygg =/ Men den var ju såååå läcker! Finns den kvar i sortimentet i butik? Tänkte om man skulle pallra sig iväg och testa en för att se om det går 
Paulina
Oj, kom på en sak! Det beror ju också på vilken kroppstyp man har. Jag har nog XS-S. Förmodligen var det därför som den satt lite för löst på mig.
/Moonchild89 👻
Hm, det var ett tag sedan jag hade det. Jag ser proportionerlig ut, men jag är längre än de flesta så större kläder krävs (tyvärr i detta fall)
Paulina
Jaha =( sikken otur! Ja, visst är den ^^ vart skitsur när jag "shoppade med ögonen" Köpte den nog mest för att det var lite eyecandy =P Tänkte kanske inte på hur mkt jag skulle kunna använda den. Jag vet inte riktigt men du kan ju alltid kolla. Köpte den på Carlings i alla fall för nån månad sedan. Men du ska va glad över att du e lång å ståtlig hihi =)
/Moonchild89 👻
Ja, jag får nog snurra in på carlings, ser inte bättre ut ;) Tja, det är helt ok, jag når en bit, sämre med att inte våga ha högklackat för jag är redan 2 deci längre än de flesta ;)
Paulina
Gör så :) hehe okej, men jag skulle gärna varit lång. är 1,57 eller nåt sånt. Pluttigare får man leta efter haha! Men en sak som är kanon är att jag brukar kunna köpa ungdoms-biljetter på buss, tåg, gröna lund an so :D inte helt fel.
/Moonchild89 👻
Alltid något positivt! =) Jag blir glad när jag blir leggad på ICA och jag är 21. Fast, det hade ju sina fördelar innan man var laglig för snus eller krogen med :P
Paulina
BTW. Jackan ligger inne på tradera också här är länken till den + lite annat smått o gott som jag säljer.
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1625285&listtype=1
/Moonchild89 👻
Haha, ja precis ^^ Man får ta det som en komplimang!!
/Moonchild89 👻