Tatto besök i morgon
I morgon ska sambon och jag besöka vår tatuerande kompis! Jag har inte råd att göra någon… Men sambon ska fortsätta fylla ut sin arm! Han ska bla bygga på denna lite mer.
Så i morgonkväll kommer jag uppdatera med lite bilder =) Säkert kommer jag uppdatera med blommorna på revbenen eller något kul på foten som ligger långt upp på att göra listan!

Åh, vad spännande! Hoppas det går bra, vill gärna se mer bilder sen ;)
/Christine
Oj va roligt :) alltid intressant att se andras tatueringar ;)
/Moonchild89 👻

Haha det blir inte idag, det blir i morgon eller fredag.
Han ringde, helt förstörd att han hade glömt att han skulle fira 8-års dagen i dag med sin tjej!
Haha, karlar alltså! ;)
/Christine
De ska bli riktigt kul att se, tycker verkligen om den där tatueraren! Han gör otroligt snygga grejer, vilket jag sagt tidigare! :D
Uppdatera oss med jämna mellanrum ;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Självklart kommer bilder =)
Bra bra :D Då är jag nöjd .. :)

Nu beger jag mig för att hämta sambon på jobb =)
Har kameran med mig så jag kan fota lite under tiden =)

Riktigt, riktigt snyggt! Är så förtrollad i ögnonen på skallen just.. vet inte riktigt vad de är.. men snyggt är det. :) Blir de mer sen eller?

Ja det kommer bli mer sen. Vet inte om han ska göra något med stjälken/tisteln, men han ska iaf bygga på mer uppåt =)
Vi var på hundutställning i mars, då kom där fram en kvinna i 40-50-års åldern och berömde skallen och verkligen poängterade ögonen och att det kändes som den tittade på henne, så hon var bara tvungen att gå fram och berömma! Härligt med folk som vågar berätta att de gillar något =)
#16 Okej, spännande att se fortsättning :)
Ja visst är de kul. Många bekanta och främlingar som grabbat tag i min handled och poängterat fjärilarna med:)
Men ögonen är speciella! :)
ögonen gör verkligen tatueringen levande! skitsnyggt :D
fastna även för den lilla touchen av rött i ! :D

Tycker den är skitsnygg! Den ser liksom levande ut :D
- Medarbetare på studier.ifokus
One Word. Gryyym ;)
/Moonchild89 👻
Vad häftig rosen är! Och ögonen på skallen med. Grymt!
/Christine
Jag älskar den! Ögonen som sagt, och törnena utan att det ser så klassiskt vanligt ut, och rosen.. Åh, vill ha! Superläckert!
Paulina

Berättade för tatueraren hur mycket beröm hans gaddningar får, han kunde tyvärr inte själv gå in och se tråden, redde inte ut det. Men jag får kopiera lite inlägg till honom =) Så vräk på med beröm nu