Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 6857 ggr
[lillbrun]
12

Tatueringsstudio hudiksvall/söderhamn ?

Hej.

Jag undrar om det finns någon som kan rekomendera tatuerare runt hudiksvall/söderhamn

Det är så att min mor bor mitt imellan dessa städer och ska ta sig i kragen och göra en tatuering som hon pratat om i en evighet.

Men vi har just flyttat hit och har inget koll.

Hur som helst. Behöver tips om ställen man kan kolla in :)

Aviendha
0

Denna kan jag hitta iaf. Vet inte hur de är eller så, det får ni nog bilda er egen uppfattning om =)

Kung Kent Tattoo (Hudiksvall)

Alternative Art dyker upp på en sökning. De hör hemma i Sveg, men det står i fönstret att de ska finnas att tillgå i bla. Hudik med. Jag vet inte, men det går ju att höra med dem. Pontus där är en jag kan rekomendera, och jag har hört gott om hans lärling med, han kommer nog att utvecklas bra.

På srt hittade jag detta med.

Does It Hurt?
Norra Hamngatan 7, 1 tr
826 30, Söderhamn
0270-70010
doesithurttattoo@hotmail.com
www.gaddad.se/tjockisen
Sofie Fredriksson
0270-70010
doesithurttattoo@hotmail.com

men hemsidan verkar inte funka, men det kanske kan vara ett alternativ ändå. Hoppas det var lite hjälp på vägen.

murderdolls
0

#1 does it hurt har jag hört talats om, tydligen är de duktiga, men det är allt jag vet :)

[lillbrun]
0

#1. Tack för hjälpen! vi får titta in i söderhamn till veckan och kolla hur det ser ut, till att börja med :)

Anett Lindbom
0

Annars har du ju Bullseye Tattoo här i Bollnäs, och i Arbrå finns Arbrå Tattoo & Piercing.

Jag har för mig att det ska finnas ngn i Söderhamn som tatuerar, men jag har aldrig varit dit så jag vet inte alls hur dom är.

hus-musen
0

kung kent har rätt dåligt rykte har jag för mig pga deras hygienslarv!

Då är de bättre med alternativ art, de åker runt så nu håller de till i ljusdal har jag för mig. Men de brukar vara i sveg och hudiksvall oxå! Men från hudik till ljusdal är de ju bara 5,6 mil så de är inte långt att åka=) Ring o prata med dem=)

Qui dormit, non peccat

BussHitler
0

Kung Kent är super, ha en massa kompisar som piercat sig där. Dock tatueraren har jag ingen erfarenhet efter, men Pierre som piercar är bra.

[Katteeen]
0

Pierre på Kung Kent gjorde min navel, det blev en aaaning snett men det syns inte om man inte vet om det, och det har inte krånglat med läkningen eller nåt sånt så jag är nöjd :)
Tycker det verkade helt okej på hygienbiten med, lade inte märke till något som skulle vara dåligt..

Däremot finns det folk som har hört en massa saker och som aldrig nånsin skulle pierca sig hos Kung Kent, en av mina kompisar t.ex. Hon har hört av sin pappa som har hört av någon som har hört av någon (osv.) att en tjej fick någon slags förgiftning efter att hon piercade naveln där och dog. Det har jag däremot väldigt svårt att tro är piercarens fel, hon kan ju inte ha skött den rätt, om det ens är sant. Obestämd Även hört att någon blev missnöjd med en tatuering och skulle stämma dem, och tydligen skulle Kung Kent ha betalat 10.000 kronor för att kunden inte skulle gå vidare med saken. Dock kommer detta från samma kompis, så jag vet inte om det bara är en massa skitsnack eller om det finns någon sanning i det. Känns som att man inte vill lyssna på allt folk säger dock.