Henna-tatuering
Det var marknad här i helgen. Då var det några som gjorde henna-tatueringar som varar i ca 2 veckor för 50 kronor.
Jag och min kompis bestämde oss för att prova.
För mig blev det två tassavtryck på utsidan av vänster ben, och för henne en tiger på utsidan av höger ben.
Jag blev jättenöjd, och kommer antagligen tatuera in något liknande fast på handleden/axeln någon gång :)
Kan rekomendera alla som funderar på att skaffa tatuering, men är osäkra på om de verkligen passar, att göra en henna först.
På bilden är min tatuering :)
Värd på Choklad iFokus
Det ser ju tom riktigt bra ut! Ja, det är ett jättebra alternativ om man vill testa på för ett tag =)
Paulina
Jättefint! Jag gjorde också en hennatatuering som året efter blev en permanent ;) Tycker verkligen det är en jättebra grej att få känna på lite.
/Christine

jag gjorde en spraytattuering, bara för skojs skull av ett hjärta på axeln=) lite kul men inget jag vill ha, var mest nyfiken på hur resultatet blev.
Qui dormit, non peccat
Vill bara påminna om att man ska vara lite försiktig med Henna då detta kan ge allergiska utslag + reagera dålig med andra färgningsmedel (tänker då på om man färgat håret med "henna" och sen vill ha någon annan färg). Riktig, naturlig Henna är ju inte svart utan mera röd/brun.
Jag har själv bara bra erfarenheter av Henna(den svarta) men har mött dem som inte haft lika tur. Bara så man tänker efter före. 
Och folk som är mer erfarna med Henna har säkert mera kommentarer och åsikter. (hoppas jag
')

Jag har en tjejkompis vars hennatatuering inte gick bort. Hon fick allergiska utslag som tillslut blev sår å ja, ni fattar resten själva. :)
Å andra sidan så kan man ju reagera mot vanlig tatueringsfärg också så det finns ju inget som är 100% säkert, även om det är ovanligt. Den hennatatuering som jag gjorde var dok rödbrun så det måste ju varit den naturliga då.
/Christine