Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3761 ggr
cj79
0

Body Art i Malmö?

Nån som vet om de är duktiga på svartvita tatueringar på Bodyart i Malmö? Nu menar jag svartvita med skuggningar, typ blommor och så. Nån som har en bild till och med? :o)

Gluskap
0

Jag vet inte. Men jag kan tipsa dig om Tacua på Infierno, han har vid St knuts torg!

lucky13
0

Dom är inte bäst ;) Jag rekomenderar Old Bones Tattoo (f.d tattooworld), vid sydsvenskan, Krusegatan (Lundavägen).

cj79
0

#2 Kollade deras hemsida… de verkar grymt duktiga. Vet du om de har lång väntetid, hur ligger de i pris etc. Jag kan inget om tatueringar egentligen!

Hade ju tänkt mig en blomranka på ankeln, i svartvitt. Kanske 1 dm lång. Vad brukar såna ligga på i pris (hos nån duktig)? :o)

ChristineL
0

#3 - De flesta tatuerare har ett timpris på ca 1000:-, så det beror lite på hur lång tid det tar. Vad gäller väntetid så får man nog räkna med mionst tre månader hos en seriös och etablerad tatuerare. De är så fullbokade!

peaches
0

#3 Old Bones har bokningsstopp just nu till 26-27 juni. var hos dem för två veckor sedan. De tiderna som de släpper då gäller nov-jan som jag förstod det, kanske okt också.

Gluskap
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan även rekomendera min sambos kompis, han kommer börja jobba hos Tacua på Infierno.

Slänger med en bild på den han gjorde snast på min sambo.

lucky13
0

#3 grymt duktiga allihopa som jobbar där. dessvärre har min tatuerare fått sluta, men ersättaren peter är mycket duktig också. rekommenderar dem alla STARKT!