Konstig piercing...

Men aj! Säg att dom skojar!
Vet ju bara hur irriterande det är att ha en ögonfrans i ögat, det där måste ju vara aningens värre. :P
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Hihi det där måste ju vara ett skämt!
Ser varken snyggt ut eller bekvämt…
Ja eller hur =/ först trodde jag att det bara var en omgjord bild, men sen sökte jag på google och där fanns det flera stycken. *ryser* Men det är väl så att piercings är så utbrett nu, dom vill väl ha nyare och nyare saker men frågan är hur långt man får gå? Det där var verkligen osmakligt för min del. Ser bara creepy ut.
/Moonchild89 👻
Urk! Kan ju inte vara bra alls!!! Eller rättare sagt det är inte bra! Ögonen är väldigt kännsliga!!
#4 Ja men eller hur! Och tänk att det ligger och skaver emot ögat hela tiden. Det försämrar nog ögats funktion ganska rejält om man har piercingen under en längre tid. Tänk när man ska blunda också =/ om det ens går att blunda ordenkligt med den. Det skulle inte jag tro.
/Moonchild89 👻

……. okej???? till vilken nytta? en knas önskan om att förstöra ögat eller bli blind på ett konstigt sätt?
eller jag vet! ett försök till guinnes rekordbok! " mest meningslösa piercing"
så mycke dumt folk hittar på *skakar på huvudet*

jag tycker att det är snyggt :p
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

fanns många sånna såg jag :S inklusive ett klipp där man kunde se hur de gjorde 
Jag är konstig som tycker det var lite snyggt :P Men det är ju absolut inte bra för ögat tror jag. Ögat är ju väldigt känsligt. Minsta lilla bakterie kan nog göra skada.
Jag tyckte att den var lite fräck, men den lär inte vara praktisk. Måste skava enormt på ögat och även ge rinningar osv. Men det är ju inte mitt problem 
Paulina
Men kära nån! Säger som fler andra, kan ju verkligen inte vara bra för ögat? Och vat irriterande den måste vara för synfältet.
/Christine

Det där måste verkligen vara oskönt. Mina linser skaver lite då och då, jag undrar hur det där känns då :O
Tycker inte den piercingen är så snygg heller.
- Medarbetare på studier.ifokus

Där min man jobbar finns det en tjej som har en sån piercing…. han tycker hon ser helfestlig ut… hon blinkar konstant så det ser ut som hon har värsta ticsen! Så nog måste det irretera ögat
Jag kan faktiskt erkänna att det ser rätt så fint ut. Men bekvämlighetsfaktorn som sagt. Och risken att skada ögat permanent genom skav eller infektioner. Nej tack. Jag tycker om min syn.
_No way! Yes way!
Haha, jag tänker bara att en sån piercing skulle putta ut mina linser hela tiden:) Inget för mej alltså, men jag kan inte riktigt bestämma mej för om det var fint eller inte..
Har sett bilder på de där förr, och vart lite små chockad första gången jag såg det. Men de är ju ungefär som att tatuera ögonen också, vilket jag tycker är ännu värre.
De där ser lite fräckt ut åtminstone, medans en tatuering i ögat bara flyter ut och blir hemsk!
Men jag skulle få krupp!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tycker också dom där grejerna som man sätter i ögat är läskiga :/ fast jag kan inte ens ta ögon droppar satt :P
vet inte om bilden är äkta men har sett andra med sådana smycken i ögat. http://www.topnews.in/files/eyetatoo2.jpg

Väldigt mysigt med massa var och annat i ögat.. Hrm. :S
hm jag tycker det ser häftigt ut men tycker att det skulle vara helt omöjligt att leva med och minsta ögon inflamation skulle vara stort hot. Att ha ett err i stället för öga är inte så snyggt:/
Det är snyggt med percing vid ögat men en pärla vid tiningen skulle vara det närmaste jag skulle gå..?
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
googla å hittade en bild på en ögon percingen jag skulle kunna tänka mig. Ser ganska enkel ut, vanlig? någon som har en sådan?
hittade även passande nog denna: http://rebeckabuhay.devote.se/blogs/1928016/ouch--.htm (varnar kännsliga!)
Sissta bilden!!! tattuerar ögat eller vad??! så 18# bilderna kanske är äkta endå:S
#21 Ja, den är vanlig. Har sett många som har en sådan piercing. Har ingen sån piercing själv, men tycker att det är snyggt ^^
Usch, vilka bilder du hittade haha! Ja, man kan tatuera ögonen konstigt nog :S kan nog inte vara så bra. Snyggt är det inte heller.
/Moonchild89 👻
#21 hade en sådan tidigare riktigt najs känns knappt något men riskt att den stöts ut då den är en surface percing

Den såg ju helt okej ut faktiskt :)
#23 aha det är två surface trode det var en stav, men nu ser jag:)
Så den försvinner efter ett tag då,lr sitter den om den väl läkt??
#25: Det är väl en stav? :P Du kanske tänkte på att det var två dermals, men det är det väl inte ändå?
Surfacepiercing är väl en vanlig piercing fast liksom ytlig, som en navelpiercing t.ex. Ähh, nån får rätta, är inte så bra på sånt här :P
En surfacepiercing är en ytlig piercing helt enkelt. Och bästa smycket, de man använder mest, är en stav som är formad som en öppen fyrkant med två kulor. (kolla surfacepiercing artikeln)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Usch aj fy vad irriterande och ont! Skulle aldrig någonsin våga ta vid ögat. Det är inte ens fint.
#21 En sådan på bilden, såg en film på youtube på en tjej som tog där och hon skrek och baj "Aj motherfucking" och svor hela tiden för det gjorde så ont
Ni får ursäkta svordomen.