Måste bara få uttrycka min glädje :D

Jättesnyggt! :D Du passade verkligen i medusa :)

Supersnyggt!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Tack
Är jättenöjd.

Snyggt!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Verkigen snyggt! :)
Jätte fint, passa super med labreten :) Visst får man lyckorus när man äntligen får något gjort :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Snyggt det blev. Tycker det ser så snyggt ut med en labret tillsammans :)
- Medarbetare på studier.ifokus
Åh, det är en så läcker kombination! Grattis! =)
Paulina
Blev jättesnyggt :)

Riktigt Läckert :)

Tack allihopa! 
Hej :) det blev grymt! har också funderat på medusa. Gjorde det ont?
/Moonchild89 👻
Skitlæckert!
Jag har också en medusa och ælskar den :)
#12 jag har piercat mig 9 ggr och medusan kom på næstondaste! den enda som gjorde ondare var nipplen… Tyckte tom att medusan gjorde ondare æn min 4mm conch.. :) Men klart vært det!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#13 Ajdå, låter inget vidare. Jag som trodde att det kändes lite som att pierca läppen. Man tror ju det eftersom medusan sitter i läppområdet. Men jag ska nog göra en medusa ändå ;) det går ju så snabbt att pierca sig.
/Moonchild89 👻

Haha, jag tyckte också att medusan gjorde skitont. Har iofs bara näsan, öronen och helix att jämföra med, men tyckte den var värst. Men då är jag väldigt känslig när det gäller munnen också :P Obehagligt.
#15 Nooo skräm mig inte nu va! ;) Jag som tycker att läpp-piercingar gör minst ont! Men det är ju olika för alla. Men det gick väl relativt snabbt att pierca medusan?
/Moonchild89 👻

Gief ! så snyggt.

#16 Haha, förlåt! ;P Jadå, det gick jättesnabbt. Var ju över på några sekunder, så :)
åhh sååå avis…väntar med glädje på att får göra en ny tatuering eller piercing…. :D

#12 Det gjorde faktiskt lite ont, ett par sekunder. men det var också allt :)