Sne navelpiercing
Jag har 2 navelpiercingar, en uppe och en nere. Den övre börjar läka finfint, men den undre har liksom lagt sig åt sidan och när ja försöker vrida den rakt gör det ont och börjar blöda. Dvs. att den börjar läka ihop även fast den ligger snett..
Hoppas ni fattar va ja menar, annars får jag förklara bättre :P
Kommer den läka även fast den är så? Någon som har vart med om detta?
Skit dålig bild, men whatever..
Böjen på smycket ligger liksom åt sidan och inte innåt som den ska..

Hur längesedan var det du gjorde piercingarna, de ser väldigt röda och irriterade ut
. Att smycket ligger böjt kan ha att göra med att din navel är så pass svullen att smycket trycks åt sidan av svullnaden, men det kan också vara så att piercingen är tagen lite snett från början (vilket kommer att synas när svullnaden har gått ned) och om så är fallet så får du gå tillbaka till piercaren och be att de gör om den.
Uäk, kan den inte bara vara så? Jag gjorde den för ca 2 månader sen. Den övre är bra, men den undre vill inte..
Väntar nog ett tag till och ser om jag står ut med den 
Jag skulle säga som så att du rengör med koksaltlösning ett tag för att se om den rer sig. Gör den det inte så bör du ta ut den och låta den göras om när de är läkt. De såg inget vidare ut på bilden.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ser inget vidare ut. Men det som LisetteS rekommenderar är vettigt…. personligen hade jag inte gjort båda samtidigt då det kan bli "trångt" pga svullnad mm… men jag hade tatt ut den undre till den övre är läkt helt….
Lycka till…hur du än gör