Tassar,
Hej!
Jag är väldigt sugen på att tatuera mig och jag skulle gärna vilja göra en tass eller tassar som "går". Jag vet inte riktigt vad för tassar, jag är mest inne på hund men även tassavtryck från en råtta. Men jag har hört att råtttassar sklle vara svårt, för en råttas tassar är så små och då kanske bläcket skulle flyta ihop. Och det vill jag inte! Men skulle det bli bättre om man kanske förstorar en råttass?
Jag älskar både råttor och hundar och det känns som att jag inte skulle ångra något av dom om jag skulle tatuera mig. Och jag är 15 år nu, så jag ska inte tatuera mig än, kanske när jag är typ arton lr nåt, men jag vill ändå ha tips, så jag hinner vänja mig vid tanken ;)
Om ni har tassar, vilka som helst, så får ni gärna lägga ut bilder och berätta om dom :)
Råttassar är små och då är ju risken att de inte åldras vackert, även om man får till dem bra från början, men om man förstorar dem lite så går det bättre. Det är ju inte formen i sig utan att det är så smått ;)
Men man kan ju alltid gå till en tatuerare och höra vad h*n säger om det, det är ju deras jobb så ;)
Själv har jag en illertass, en sepiaskuggad, alltså inte helsvart, på foten. Tassar är inte ovanligt, men ingen har exakt den tassen som jag har och den betyder mycket för mig för den kommer från den första illern jag hade.
Paulina
Kolla in Tasstråden under Bilder för lite bildinspiration.
En råttass kan nog bli lite knepigt eftersom det är såpass litet. Det är tveksamt om en tatuerare vill göra så smått. Alternativet kan ju vara att ta de tassavtryck du vill ha och förstora upp något.
_No way! Yes way!