Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttöjning
Läst 3956 ggr
[ANNiZO]
2009-06-19 08:38
0

Ops..!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, jag skulle ju stanna på 10 mm! Nu är jag i allafall uppe på 14 mm, ska låta öronen vila till augusti, sen fortsätter jag töja. Har tänkt mig att töja upp till runt 20-25 mm, eller tror ni att det blir för stort för mina små öron?

Bortse gärna från att fokusen ligger på håret… Man ser ju örat ändå ^^

Edit: Haha vad rolig min traguskant såg ut. Den är finare irlSkrattande

Aviendha
2009-06-19 13:22
0

Du föll för frestelsen ser jag ;) Så lätt gjort, det är ju kul att töja! Ang. strl så vetjag inte hur 20-25mm ser ut på dig, men större än det du har nu kan du nog ha utan estetiska problem, iaf enligt min smak =)

soetisen
2009-06-19 16:15
0

Jag tror nog det kommer bli snyggt med 20-25 mm :) Men se upp så att du inte töjer för fort så att örsnibben blir så liten att tunneln/pluggen ser svävande ut. Nu säger jag ju inte att du kommer göra det, men en liten varning bara :)

Är själv rätt sugen på att töja..

- Medarbetare på studier.ifokus

[ANNiZO]
2009-06-19 18:45
0

Haha ja! Öljetter är ju så jääävla snygga i de lite större storlekarnaSkäms

Åh, vad bra! 

#2 Ja då, jag ska töja snällt och fint nu. Det gjorde jag inte innan, men nu ska jag ta det lugnt.

Then do it! :D

Liss
2009-06-19 23:56
0

Hehe jaa, töja är en förbannelse! :) Jag skulle ha 4 mm från första början, sen vart de 8mm och sen 10 mm, nu har jag åtminstone stannat på 12 mm. Och så har jag köpt mig några smycken i 12 mm så jag försöker psyka mig själv till att stanna där, så jag inte köpt smyckena i onödan ;)

Men iaf, så tror jag de funkar fint på dig. Men som soetisen säger så töj lungt, annars blir de varken fint eller bra :) När man kommer upp i högre så blir de genast mycket skörare :) Och du vet om att hålen inte lär dra ihop sig efter man gått upp i 20 mm ?, bara en liten påminelse.

Men de blir snyggt tror jag som sagt iaf :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[ANNiZO]
2009-06-20 00:42
0

Jag har minst 10 par pluggar i 10 mm, det fungerade inte alls för mig :(

Vad bra!

Ja, det har jag tänkt göra. :)

Äh, man lever bara en gång. Och med tanke på hur elakt jag töjde upp det till 10 mm så kommer de inte dra ihop sig så bra. Får sy ihop dem om jag tröttnar. Eller så kommer jag sitta med enorma hål i öronen på ålderdomshemmet om sådär en halv evighet! Coolaste kärringen i stan :D

Aviendha
2009-06-20 16:55
0

Jag är ju bara på 6mm, men har ju sjukt snygga smycken nu, men den psykningen håller nog inte länge till.. Karln hatar det, men jag tror inte han märker, eller? :P

Klart man ska vara coolast på hemmet! Vet inte hur många som frågat mig om jag tänkt på att jag kommer bli rynkig och ful som gammal, och att piercings och tatueringar då inte gör sig längre. Brukar svara att  praktikanterna ska ju ha kul de med, de kan bläddra i vecken och rynkorna på mig och hitta något nytt lite då och då. :P

Liss
2009-06-20 19:33
0

Ja, jag fick den kommentaren senast, dagen innan jag skulle tatta mig. Men jag svarade bara lungt att när jag är gammal så lär var och varannan tant ha tatueringar i min ålder. Och man lever bara en gång. Hon hade faktiskt inget att svara på det. :)

Om du töjer till 8 mm Paulina, så lär han nog inte märka så stor skillnad ;) hehe

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆