OT Det ska börjas i tid
Haha, det är rätta takter Elva! ;)
Paulina

Haha :D
Nemmen då en sån lite sötplutt! Hon verkar ju inte vara ledsen över det direkt heller ;)
/Christine

Jag tror att hon vill ha en på riktigt. man måste göra sånt som mamma gör 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

nice lol
Haha, vilken sötnöt 

Söt hon blev med den :D
- Medarbetare på studier.ifokus

Vilket litet charmtroll! ^^
/Moonchild89 👻

Haha, störtsöt!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

haha, klockrent ;)
Skitsöt! Du skulle lätt kunna photoshoppa in en piercing i tungan också… Vi kör samma stil här hemma också, våran lilla kommer få både pierca och tatuera sig om hon vill när hon har åldern inne…
Hehe sött :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
haha.. så söt hon är!

Åh hon är jätte söt!!
Håller med nr 12, photoshoppa in en Tungpiercing också!! =)

#12 jag har inte photoshop :P
Nawiie
Söt som socker :)

Naaw, vilken sötnos! :D
Haha så sött :)
Gulligt! Det är bra att barn får testa, tycker jag. Själv har jag en liten guldpärla i näsvingen och sammanlagt sju hål i öronen och det blir en hel del pekande och suktande blickar när jag arbetar på förskola. ^^

#21 när jag vikarierade på div. förskolor när jag var gravid så älskade de flesta barnen min töjning (hade bara en då) och pillade i den. Ska utbilda mig till förskolelärare nu.
#22 Det gör du rätt i! På de flesta ställen i landet är det ju ingen direkt arbetsbrist för förskollärare heller…

#23 vad menar du? (trött och seg)
#24 Att det är ganska lätt att få jobb när man är färdig. ^^ Här i Uppsala har det varit en babyboom det senaste året också, så jag ser ljust på framtiden.

#25 aha, det var så du menade.
Ja, det var babyboom 2008 (jag hakade på tränden coh födde barn då också) och det ska tydligen vara det iår också :P

skratt så söt hon är 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Haha!! Så söt!!
Denna tråden hade jag missat!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!