Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 2102 ggr
Gluskap
0

Vilket uppvaknande!

Hahahaha kan ju vara en god idé att godkänna tatueringen innan det börjar tatueras och innan man "somnar"

Hon måste ju ha svimmat av smärta??

Håller på att försöka få in rätt länk!

Gluskap
0

Jag får inte in rätt länk… något som felar!
Men jag får in denna, så ligger den i högerspalten och heter Vågnede med tattoos i ansigtet

Gluskap
0

Förresten, om någon kan få in rätt länk så  lägg gärna in den =)

soetisen
0

Star face här kan man också läsa om det :) Fast på engelska.

- Medarbetare på studier.ifokus

soetisen
0

Jag tror att det hon ville ha så från början men sen när hennes föräldrar såg det så blev dem galna och hon drar till med nått. Jag tror inte det var tatuerarens fel. Låter lite osannolikt :/

Jules Clocher, a Belgian psychologist, said: 'The trauma this girl must be feeling is indescribable.  She feels like a circus freak - and no wonder, because she looks like one.'

Lite kul kommentar :D

JMax
0

Smidigt…Ja det kan nog vara en bra idé att ha lite koll om man nu ska sova…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Moonchild89
0

Men så idiotiskt :P Jag skulle aldrig tatuera mig hos någon man inte kan kommunicera med. Och i detta fallet talade de ju inte samma språk. Tycker att hon har sig själv att skylla.

Kan man inte kommunicera så blir tatueringen aldrig exakt så som man vill ha den, eller i detta fall lååångt ifrån. Man ska ju trots allt ha tatueringen hela livet ut, då vill man ju kunna förklara exakt hur man vill att den ska se ut, så att tala samma språk är ju en fördel ;P

/Moonchild89 👻

JMax
0

Håller med dig #4! Hon fattade nog inte riktigt vad det innebar förrens efteråt å sen är hon fick kommentarerna.

Gluskap
0

Haha håller med er, det känns lite osanolikt att man skulle lyckas somna när man gaddar i ansiktet och vid ögat… Men ja jag förstår ju isf att hon vaknade när han var vid näsan ;)

milky
0

Hmmm…somna, nää - tror inte det lol

Markegard
0

Ja det där låter lite som det är uppgjort ! Tråkigt det alltid visas så extrema dåliga saker om tattueringar och piercingar….

milky
0

tja, vet inte det, stjärnorna var fina :)

Liss
0

Jag höll iof på att somna när jag gjorde armen, hade sovit 4-5 timmar under natten och sen fått gå på stan innan. Och han hade en väldigt bekväm tattoo stol:)

Men i ansiktet tror jag ju inte man klarar av att somna.. och när jag läser den sista länkade texten känns de mera som att hon bara ångrat sig och försöker få pengar tillbaka.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

JMax
0

Tycker det är så taskigt att det blir "stackars tjejjen elaka tatueraren situationen" av det. Tatuerarna får ju alltid skulden känns det som. Var ju inte länge sen det var en tjej i tidningen som hade nått stavfel på ryggen tror jag det var å det skulle vara tatuerarens fel det med, hon hade ju godkänt skissen och när det var uppritat på ryggen… Det gäller att kolla noga, man har ju ansvar sälv med.

JMax
0

Nu finns det på Aftonbladet TV med…

linhof
0

hmm….ja. det låter mer som hon ångrat sej skulle jag vilja påstå….

Liss
0

#13 Jo tyvärr blir de lätt så.. tatueraren har ju inte mycket att komma med.

Dem borde nästan börja skriva på papper vad dem bestämmt sig för och låta dem skriva under när dem går därifrån att dem är nöjda:P Då har dem de skriftligt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Gluskap
0

Ja just det!
Något sådant skulle de haft

murderdolls
0

Personligen så skyller jag på tjejen, jag tvivlar starkt på att hon somnat under tiden som de tatuerade henne i ansiktet Förvånad Tatueraren hade ju dessutom ett vittne som kunde bekräfta att hon påstod sig vara nöjd innan hennes pappa kom in i studion.

spiritedaway
0

Jag tror nog på vad tatueraren sa

Gluskap
0

Jag tror nog att alla, som själv har tatuering eller iaf har intresse för det, tror på tatueraren!
Hos de personer där tatueringar är något fult och osmakligt så tror de nog på tjejen, såklart.

[Katteeen]
0

#21: Håller med dig. Dock har jag inga tatueringar -än- men jag tycker inte att det är fult och osmakligt ;)

emelie92
0

ojojoj… undrar hur hon kunde somna?! det brukar man väl inte göra? man vet inte vad man ska tro. fast så fult blev det inte.. bara lite mycket..

Gluskap
0

Skrev ju faktiskt _"… eller iaf har intresse för det…."
_Då tänker jag på de som inte har egna men ändå tycker det är snyggt ;)

ChristineL
0

Har också svårt att tro att hon somnade, såå skönt kan det ju inte vara att tatuera sig i ansiktet!

JMax
0

Jag vill veta hur det går i detta ärende…Retar upp mig som fasen på den bruden…Skrikandes

CiCee
0

Jag har svårt att tro att hon har somnat, dels för att det måste kännas att göra så mycket i ansiktet, dels för att hon faktiskt har sagt att han inte verkade förstå allt hon sa, då borde man ju ha mer koll…

och för övrigt har den här tjejen sumpat mina chanser att tatuera mig i år… mamma tror att det kommer hända mig med -.-

Gluskap
0

Många tatuerare vägrar göra i ansiktet här i alla fall, speciellt om personen inte har någon tatuering innan. Hur är det hos era tatuerare?

spiritedaway
0

Hon har ju erkänt nu att hon bara ljög.

soetisen
0

Som nån annan nämde så ljög hon ju.. Jag tycker det var bra att hon erkände efter ett tag. Och tatueraren tänker ju vara shyst mot henne och betala hälften av kostnaden av borttagningen.

Men ja, hon borde ha tänkt på det här innan hon tatuerade sig..

Sandra
0

Haha! Ursäkta uttrycket nu men vilket praktarsel hon är!

#30 Så det rättsliga är klart och så? Hoppas att hon skäms när tatueraren betalar hälften av hennes borttagning. För det ska inte ha behöva stå för alls om det nu är så att hon bara ångrat sig. Fult sett att gå till väga tycker jag och gå ut med det i tv.

#28 Min tatuerare vill inte gärna tatuera i ansiktet. Inte nån i studion vill nog göra det tror jag. Men jag vet inte säkert.

JMax
0

Såg med nu att hon hade ljugit.

Riktigt schysst att tatueraren hjälper henne med pengar, tycker inte han skulle göra det, jag hade aldrig gjort det men han kanske tjänar på det i längden.

soetisen
0

#31 Tatueraren sa att det här gav honom publicitet och det ger ju honom fler kunder. Så eftersom han tjänar på det, så ville han väl vara shyst mot henne.

Det rättsliga vet jag inte, men förmodligen så är det väl över.

anaprincess
0

Vart kan man läsa om att hon ljög?

JMax
0

#34 Jag såg det på expressens hemsida, ett tv klipp

Sandra
0

#33 Så man kan säga att hennes oschyssta sätt att säga "jag ångrade mig" har hjälpt honom istället. Snacka om att hon bet sig själv i rumpan, haha!

emelie92
0

Men hon har väl inte riktigt sagt att "ja, jag ljög"? utan hon sa något med att "det är en fin tatuering, men inte på mig"

så det var väl inte ett riktigt erkännande? om det nu finns något för henne att erkänna, man vet ju inte :P