Bokat tid
Idag va jag iväg och boka tid för min tatuering som ska sitta på armen och gå upp lite på axeln :) Den 1 Juli sätter jag mig under nålen.
Jag har grundidèn klar, men ska ta nått tillfälle när vi ses och prata mer om den. Tur man känner tatueraren privat.
Åh vad roligt! Inte alls avis 

Paulina
Jajjemen! Jag var med och har sett idén, kommer bli urtjusigt!
/Christine
Härligt, jag med :P At last!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Men, nu är jag ju nyfiken på moitiv. Kan du inte ge en hint? snääälllaaa?
#3 Nej du med?! Vad roligt!
Tycker det är skitkul när folk ska iväg, lever genom andras verk just nu =)
Paulina
#3 Vad spännande :) Vad blir det för nått motiv?
#4 Som han skrev i blocket, svarta spagetti och körsbär ;)
Hahah! svarta spagetti och körsbär? På något underligt jäkla vis så låter det snyggt! :P
#5 Har en alldeles egen tråd om det;) Fast specifikt motiv visar jag när den är gjord:)
Hahha ja och snyggt ska det nog allt kunna bli ;)
Men du ska alltså ha körsbär då antar jag? För de är ju himla snyggt!:D
Ja körsbär kommer finns med bland all svart spagetti :p Kommer vara två körsbär som sitter tillsammans det klassiska. Kanske kommer det två till fast som är mindre. Får se :)

låter specielt :)
Hehe, dem där spagettina låter intressanta om inte annat :P
Dagarna går framåt iallafall :) Och nu har jag pratat med chefen så jag kan få vara ledig den dagen. Man vill ju inte behöva boka om och vänta ännu längre :p
Ja, de går frammåt :) Snart första maj i alla fall..
Hoppsa att det går bra. Min kompis tatuerade sig under sommaren och hon hade rätt jobbigt att hålla den från solen, men är man lite smart och smidig borde det inte vara några större problem. Beror ju på var den sitter också. Jag funderar på att boka en tid i september, då har det gått ett år sedan min första.
Jo den här sitter ju på överarmen och upp på axeln. Men jag trivs inte barärmad direkt så det ska nog inte bli nått problem ;) Gjorde min första på sommaren och den klara sig bra också :)
Träffa min tatuerare igår och han hade tråkiga nyheter :( Han har fått för sig att han ska flytta den dagen. Och att han är fullbokad så det kommer bli svårt att hitta en ny tid, men vi skulle försöka ta det nån helg i värsta fall sa han. Får tjata lite på han.
Tusan vad trist! Tjata på! Vi vill ju att du ska ha den nu ;)
Paulina
Men Henry då! Jag ska hjälpa till att tjata på honom vi stöter rihop.
/Christine

Jag som skrollade ner för att se bilder, tyckte det stod 1 juni! Men det var ett L ju! *dags att vila ögonen*
Då va det färdigt :) Blev inte som tänkt från början då han inte tyckte det flöt ihop, så han rita direkt på mig och så körde vi på. Är super nöjd verkligen. Sittningen tog fyra timmar. Men det gick jätte bra :)
Bild dååå! :D

#20 Ja du måste ju visa bild :D
- Medarbetare på studier.ifokus
Hihihi bild kommer senare ikväll när jag tvättat av den och fått bort plasten :p Men christineL har fått se den redan ;)
Ja, de är väl klart att hon har! Hon kan ju bara springa förbi jue! ;) Medan jag får sitta här och skutta väntandes .. :P
Den är fantastisk! Riktigt schysst djup i den, och swirlsen var så åhh…. :D
/Christine

#24 Hahaha ne jag fick minnsan springa bort till affären och visa den för henne :p
Jag gör en ny tråd