Tatuering
Jag gjorde om min tatuering i fredags,
Första gången jag gjorde den var hos en privatperson och jag kan ju säga att det inte blev lyckat..
Så därför bokade min snälla pappa tid hos en riktig tatuerare och hjälp vad snyggt det blev!
Helt klart värd två timmar smärta ;)

Men oj! Glömde ju bilden mitt i allt :)

Fin den var med fjärilarna :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Trevligt med bra resultat ! Du har ingen före och efter bild så man kan jämföra ?

Jo det har jag! Här är före bilden, den är tagen några timmar efter jag blev tatuerad så den ser rätt ok ut. men efter några veckor såg man allt han hade missat och svarta streck utanför m.m. :(

Det blir mycket finare nu! :) Vad bra att de kan fixa till det så bra om man är missnöjd.

Jag gillade inte alls hur din tatuering såg ut från början, men efter är den helt underbar!
Det där var ju en rejäl skillnad! Snyggt!
_No way! Yes way!

Vad kul att det blev en sån stor förändring till det bättre, men ändå vara "samma" tattuering !

Tack alla! Jag själv är också supernöjd :) Nu har jag iallafall lärt mig att alltid gå till en studio och inte hos en privatperson :P

Blev ju jättesnyggt. Vilken skillnad! Före ser den halvfärdig ut, efter riktigt proffsig :)
vilken skillnad! jättesnyggt! :D
Speciellt stor skillnad blev det på fjärilarna. Blev mycket bättre! :)

Tatueringen såg tajtare ut nu, så att det fick en fint flow i den. Jättefint! 

Blev jättesnyggt! :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Tack alla ! :) Jag tycker tatueringen ser mer "levande " ut nu eller hur man ska förklara haha :D
Ja, fjärilarna längst ner (på förebilden) såg väldigt dåligt gjorde ut. Lite som en femåring ritat måste jag säga.
Vilken tur att du fick det fixat, det vart otroligt mycket bättre nu. Mycket finae fjärilar :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Instämmer: så mycket snyggare på efter-bilden!
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

#16, haha ja! usch, den var verkligen inte fin innan! Jag var så ledsen när jag gick ifrån den privataren, men nu är jag superglad för att den blev så fint tillfixad =)