Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1513 ggr
Tussebus
0

Länkar eller idéer?

Jag vill ha en till tatuering och funderar på att passa på när jag är i Malaysia… Grejen är bara att jag inte vet riktigt vad jag vill ha. Gillar fantasy, wiccan och sånt men kommer inte på nån bra bild.

Är det nån som vet om det finns bra sidor med olika bilder eller tips på dylika tatueringar eller bara allmänna tatueringar?

Alla förslag och länkar emottages med tacksamhet.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

soetisen
0

Dem här sidorna skulle jag kolla in för ideer :)

Bmesine

Gaddad

- Medarbetare på studier.ifokus

Tussebus
0

Åh, tack! Glad

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

soetisen
0

Nu såg jag att ena länken inte funkade så jag gör om den.

Gaddad

- Medarbetare på studier.ifokus

Tussebus
0

Gaddad finns inte, eller rättare sagt: länken funkar inte. Men förhoppningsvis hittar jag något på den första sajten.

Aviendha
0

Bmezine är jättestort, en bra start. Annars har du ju vår länklista, och flera tatuerare har sina verk uppe på sina hemsidor, så där kan du förkovra dig i en evighet nästan ;)

[jenkass]
0

jag hade inte passat på att göra en tatuering utomlands. malaysia är dessutom ett varmt och soligt land och du måste avstå från sol och bad under läkningstiden.. en tanke bara..

Tussebus
0

haha perfekt. Tack igen Glad

Tussebus
0

jag vet #6: därför hade jag tänkt göra den innan vi skulle hem… Hemma i Sverige har jag bestämt regn o rusk nämligen ;)