Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: bilder
Läst 3455 ggr
Liss
0

Nya taueringen, inte klar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, den 15:e Juni gjorde jag början på sleeve. Jag trodde han skulle hinna med allt, men de blev inte så :)

De som är kvar är att fylla i rosorna med färg och skuggning(han ville inte skugga dem innan färgen) och rosetten på skallen med färg och även lite färg på svalan, på ryggen.
Också bakgrunden till allting som kommer ligga under, överallt och upp på axeln en bit.
Och sist men inte minst, fylla i ögonen på skallen. Han visste inte riktigt hur han ville göra dem, så han lämna dem till nästa gång med.

Tyvärr pågrund av de här, så ser endel saker väldigt tomma ut! Speciellt ögonen på skallen:P Ser lite skumt ut måste jag säga..
Men men, nu är de "bara" att få ihop pengar så jag kan få klart den. Blir bara en sittning till isf. Och vill ju inte vänta för länge med att ha den halvklar.

Tog 3 timmar, höll på och somna - så ingen direkt smärta. Inte förän nu.. armen är lite svullen, värker och är allmänt jobbig;) Men de är så de är. Och de är det värt.

Nu ska jag sluta babbla. och visa bilder.. Först ut, hela armen framifrån.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

Lite närmare -

Liss
0

Lite snett framifrån -

Liss
0

Snett bakifrån-

Liss
0

Nääära på skallen -

Liss
0

Och för att visa att de är min arm ;) En liten Lisette..

Liss
0

Som sagt, lite svårt att se helheten när den inte är klar. Speciellt rosorna när de bara är linjer.. humff! I want money!;)

Gluskap
0

Den är så sjukt snygg!! Kommer bli så bra när den är helt klar!!
Det är trist att gå med oklara saker förlänge, men får glädja sig över att det är sommar nu och man kommer kunna sola och bada tills det är dags att fylla i =)

LinnB
0

Lookin' good! Kommer bli råsnygg när den är helt färdig! Skrattande

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

JMax
0

Assnygg!! Skallen var verkligen vrålsnygg!! Den kommer bli riktigt grym när den är klar!!

Ut o panta brukar eller nått nu så vi får se det färdiga resultatet snart!Tungan ute

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

soetisen
0

Skitsnygg :D Och den kommer bli snyggare när den är klar :D

- Medarbetare på studier.ifokus

Liss
0

Gluskap- Ja de är iof en fördel! :) Fast de kommer ju säkert vara finast i september när jag vill göra klart den :)

Tack så jätte mycket tjejor, blir jag glad:D

Johanna: Hehe, ärligt talat är du nära sanningen. Så fort min mor har pantburkar ger hon dem till mig automatiskt ;P

Ja den kommer definitivt bli snyggare som klar:) Färgerna kommer nog ge den ett enormt lyft bara det.

Moonchild89
0

Oj, den var riktigt häftig. Ögongodis :)

/Moonchild89 👻

Jenahbella
0

snygg :) blir kul å se sen när den e klar :D

Gluskap
0

Haha jo säkert, jag hade också tänkt göra klart min i augisti/september…. ;)

[jenkass]
0

ja.. ajg har redan skrivit på fb men vafan.. den passar dig så jävla bra!! skitnajs :)

ChristineL
0

Sååå snygg! Även om den är inte är klar, och skallen är snygg trots att den är utan ögon ;) ser massa fram emot det färdiga resultatet! perfekt!

[Mova]
0

Helt jätte perfekt :) Tycker som de andra att det ska bli spännande med slutresultatet längre fram. Kan du inte leva på solsken och luft ett tag så du får ihop pengar och kan visa hur allt blir? :P hihi

Liss
0

Jennie, hehe jaa tack igen :)

Christine, Vilken tur;) hon/skallen ser ju så tom ut utan ögon.. men hon är iof tuff iaf :P

Mova, haha! solsken och luft är mitt dagliga leverbröd.. jag tror inte jag kan dra ner mer än vad jag gör i vanliga fall:P Men ska verkligen försöka ta av allt som går! :D

Jag vill verkligen fortsätta i September åtminstone. Annars lär jag få vänta ytterligare tre månader. Och DE går ju inte! :P

JMax
0

VI kan INTE vänta till september…Nått drastiskt måste göras. Tatueringen måste bli klar…Cool

LinnB
0

Men det är väl inga problem, vi får starta en fond! Eller så får vi gå runt med bössor på stan… med bilden i #5 på. Då bidrar ju alla eftersom att du är så söt. ELLER så bidrar alla medlemmar här på bodyart med en tjuga var! Flört

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

JMax
0

Jag röstar för att vi går på stan med stora plakat med den bilden på!!

linhof
0

den är juh snygg som den e…o den kommer bli assnygg när den e klar Skrattande

Karmatarerskanise
0

NAjs :) Vad fick du betala för kalaset?

Liss
0

Hahaha, va roliga ni är! Vad är något drastiskt då Johanna? :P Jag gör nästan vad som helst?;)

Fast de tidigaste är i augusti tror jag. Jag kunde ha fått en tid då iaf, men eftersom jag inte har råd tills dess sa jag nej.

Tack linhof, klart den är snygg som den är.. men liiite tom :)

Hera- den gick på 2600:-, ett 3 timmars pass. Så blir ett 3 timmars till och så är den klar, och de går naturligt med på 2600:- .. så hela kommer ju kosta 5200:-

linhof
0

#24 varför inte 2 hjärtformade diamanter i ögonhålan? med lite "sparkle" i Flört

Liss
0

Hehe diamanter.. jaa jag får se vad han säger. Har förtroende för att han kommer komma på något riktigt bra:) Och de är hans konst jag är ute efter i de här så:)

Aviendha
0

Grattis till en supersnygg start!

Liss
0

Hehe, Danke Paulina :)

Karmatarerskanise
0

Vad billigt! Min tatuerare hade tagit mycket mer.

Liss
0

Jao, 866:- i timmen ungefär. De räcker gott å väl för min del :) Och duktig är han också.. så nöjd är jag ju absolut:)

murderdolls
0

Den är riktigt snygg, ser fram emot att se det färdiga resultatet sen :D

Liss
0

Tack Tiia :) Ja de gör verkligen jag med.

Nu är de nog bara någon/några dagar till så är den läkt. :) Den börjar bli mera grå som en läkt tattoo är.
Fast armen är fortfarande lustigt stor på ena sidan;D

Saga85
0

Ruskigt snyggt! Men åh, så farligt. Man blir ju så lockad.

Liss
0

Muhahaha, de är väl skönt Saga!Skrattande Bara att börja .. tack föresten.

Saga85
0

Men, jag har ju inte pengar…fast jag har en ungefärlig början. Men…pengar…vill du ge mig lite såna?

Markegard
0

Såå tjusigt ! satt och "åhade" mig här.. Tyckte om skallen med ögonfransar, lite roligt har en inte färdig skiss här hemma med liknande. Snyggt! När blir nästa sittning? :)

spiritedaway
0

Snyggt Glad

Liss
0

Saga: De är ju just pengar jag själv behöver, så neeh inga till övers tyvärr ;)

#36 Tack tack:) Nästa sittning blir väl i september förhoppningsvis. Finns i augusti, men har inte råd tills dess. Så hoppas jag har pengar till dem nya tiderna i september :)

Tack

Liss
0

Imorrn ska jag springa ner igen och kolla tider. Håll tummarna för att de finns någon åt mig i Augusti :) Har minsan fixat så jag har råd nu .. hehe!

Så då blir de bakgrunden och färg och ögon.

JMax
0

#39 Yes!!! Håller allt som går att hålla!!Cool

Liss
0

Haha, tack Johanna! :D

ChristineL
0

Här håller vi tummar och tassar!

Liss
0

Äsch då, vart massa annat att göra idag. Och försvann en sista tid i augusti under den här dagen får jag väl skylla mig själv :P Men på måndag ska jag ner på stan iaf och även i närheten av studion, så då kan jag gå förbi där när jag är klar med de andra. Under helgen kan ingen knipa åt sig några tider åtminstone.

Hoppas verkligen att han har tid för mig i augusti, vill inte vänta till september, även om de bara är en månad till :P

Sandra
0

Vilken häftig sleeve det kommer bli när den är klar! Ser fram emot bilder när den är klar (hoppas i augusti) Skrattande

Liss
0

Tack Sandra, hoppas jag med :)

Ceciliaolucifer
0

Oj oj oj, passar dig jätte mkt :)

Liss
0

Hehe tack :D

janesmatte
0

jätte snygg älskar titta på alla fina stora bilder men inget jag kan göra Glad

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Gluskap
0

Sambon hälsar att den är riktigt häftig och även han ser fram emot det färdiga resultatet Flört
(han ska förövrigt till sin kompis på onsdag så då kommer jag ladda upp lite bilder, igen)

Liss
0

#48 Tack så mycket :)

Gluskap: Haha, härligt. Du får tacka honom också då:) Ah, ser fram imot hans bilder också.

Liss
0

Fy fan så bittert!!

Lucky 7 hade ledigt förra veckan etc, så jag var nere först idag. Vi bokade en tid i september! Fan tänkte jag, ja har ju pengar i augusti.
Så kommer Martin fram och hälsar och säger att jag kan få en tid i hans lediga vecka!! Om TVÅ VECKOR!! Jag har inte pengar förän augusti … Usch så ledsen jag blir!

Så är det någon som vill låna mig pengar och får tillbaka dem i augusti, säg till. Lisette är desperat. Jag fick tiden om två veckor, men hon tar bort den om jag inte hör av mig inom det närmaste. Skit pengar!!

Quiila
0

Riktigt snygg :)

~Quila Roze~

Gluskap
0

Ut och samla pantflaskor ;)
Hoppas du kan köra på den tiden du fått… Kan du inte be att få betala när du får pengar??

Liss
0

#52 Tack så mycket :)

#53 Nej det tror jag verkligen inte. Dem vill nog inte göra nåt på mig och få betalt nästa månad :)

Gluskap
0

Frågan är ju alltid fri ;)
Pengar är skit…

Liss
0

Jo visst, men känns lite dumt att fråga.

Pengar är djävulens påfund, det är vad jag har att säga :)

ChristineL
0

Pengar är jävulens påfund, indeed! Skrikandes Kunde jag så skulle jag låna dig dom pengarna.Förra året hade jag haft råd…

Liss
0

Ja, jag vet gulliga Christine! <3 :)

Blir bara så jäkla ledsen alltså! Att behöva vänta 2 månader, när man kunnat gjort den om två veckor. Ja det är förjäkla bittert alltså! Usch !!

Karmatarerskanise
0

Vänta är ngt vi alla får göra :) Och du, den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge!

Liss
0

Saken är den, att mina ord är "Väntar du på något gott väntar du alltid för länge."

Vad ska man behöva vänta för! :P

Karmatarerskanise
0

Flört

Aviendha
0

Jadu pengar.. Jag hojtar till om jag knäcker någon bra idé som gör oss trollrika, så gör du detsamma ;)

Liss
0

Haha, ja jag lovar! :)

ChristineL
0

Min plan är att jag ska vinna på en trisslott! :P Om man köper en i månaden eller nåt så borde ju storvinsten komma framöver…

Aviendha
0

#64 Åh, 25000 i månaden i 25 år - jatack! Bara den lilla biten med att köpa dem. Tror inte på spelande, men man vet ju inte. "Plötsligt händer det" och en miljonlott blåser in genom mitt fönster *I wish* :P

Moonchild89
0

Du kan ju alltid försöka sälja lite grejer som du inte behöver här på nätet. Det brukar jag göra om jag är desperat och behöver pengar till något speciellt, jag la ju in en annons här för ett tag sedan med kläder jag behövde bli av med, sen om någon nappar är ju en annan sak. Blev av med en blus i alla fall som LinnB köpte av mig :) Fast sen beror det ju på hur mycket det fattas också, är det stora summor det gäller så är det inte lätt att skrapa ihop med en gång. Men hoppas det löser sig!

/Moonchild89 👻

ChristineL
0

#65 - Jatack! :D Jag tror inte heller på spelande, men en lott köper jag ibland, inte så ofta som en gång i månaden iofs och för det mesta bara tian. Men det vore nåt!

Liss
0

Jag tänkte att, köper man trisslotter för ens hela månadslön så måste man ju faktiskt vinna rätt mycket. Om de blir mindre än lönen, ja då är det ju illa.. men iaf :P

Pantflaskor räcker inte till iaf.

#66 Jag har faktiskt inget att sälja :) Det var tack vare eu moppen jag sålde, som jag hade råd förra gången. Men jag har ingen mer moppe tyvärr, önskade det nu dock :P