Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1898 ggr
Sandra
0

Nygammal tatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har gjort om min gamla tatuering för den var så ful. Färgerna hade flytit ut och jag var inte alls nöjd. Men nu så, nu har jag låtit göra om den. Den är ifylld helt nu sånär som på ett fält längst ner, som är plåttrigt och bara ser ut som en klump färg. Där blir det nog laser så får min tatuerare göra om det sen.
Han byggde även på den befintliga tribalen lite grann. Jag är väldigt nöjd. Trots att motivet faktiskt sitter snett, pga min förut väldigt snea rygg. Först ut kommer en bild på hur tatueringen såg ut när jag först gjorde den.

Sandra
0

Sen en bild på hur den såg ut precis innan jag skulle göra om den… färgerna har flytit ut rätt mycket.

Sandra
0

Och så till sist hur den ser ut nu. Fick göra den i två omgångar (därför är färgerna ojämna). Ett tips: ät innan ni tatuerar er. Man mår så mycket bättre då Glad

Aviendha
0

Oj, den fick verkligen ett lyft! Vad roligt =) Oja, man blir så lätt skakis under tiden ;)

Moonchild89
0

Snyggt!!

/Moonchild89 👻

ChristineL
0

Verkligen förbättring, gillar den blå färgen. det var verkligen suddigt tidigare.

Sandra
0

Skakis? Jag höll ju på att svimma och kräkas samtidigt. Så jag var väldigt nervös inför igår när den blev klar. Men det gick galant!
Nu är ju bara frågan, ska jag göra nåt åt klumpen längst ner? Eller kommer den "försvinna" nu när resten är schysst?

Jag älskar den blå färgen också!

Liss
0

Mycket bättre nu :)
Och jag tycker att du borde göra nåt åt "klumpen" längst ner med. Så att den blir ordentlig i helhet :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆