Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 1969 ggr
SaraA
0

Hej på er!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har hängt lite sporadiskt på denna sida men tänker att det borde bli mer av det i fortsättningen, riktigt trevligt forum. =)

Heter Sara i alla fall och delar en tvåa med mina två katter i Göteborg. Jobbar som behandlingsassistent på en heroinavgiftningsavdelning.

Anledningen att jag hamnade här är för att jag är väldigt tatuerings intresserad, har 3 st själv. Den sista har jag nu suttit 8 timmar med, har bara två timmar kvar på den. =)

Tänkte slänga in en bild här så ni kan få se hur sista projektet ser ut. Idéer mottages gärna om hur jag kan bygga ut denna så småningom.

Mvh Sara!

ChristineL
0

Hej, välkommen hit och läcker ryggtavla!

Liss
0

Välkommen hit till oss :) Väldigt snygg back piece. Vad ska du göra mer? Gillade verkligen den lila färgen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
0

Även jag hälsar välkommen hit! Riktigt läckert! Fantastisk färg! Det går ju att hitta på massor med kul att bygga ut den på. Rök/moln är vanligt och inte att förakta, annars kan man lägga till andra motiv i samma stil och fläta ihop det hela, eller kanske en bakgrund med Fuji (berget) och liknande?

SaraA
0

Tackar så mycket för det trevliga välkomnandet! =)

Mm, färgerna är underbara..fastnade direkt för den lilablåa färgen. Var tydligen en ganska ny färg här i sverige som ej användts så mkt tidigare. Det "röda" partiet är egentligen magentafärgat, dvs. mörkt rosa. Ser ju lite mörkare o mer rödaktigt nu när den är helt nygjord. Kommer nog bli riktigt bra när den är klar o han har fått ögonen på plats också.. :P Ska tillbaka den 18/8 för att fixa resten iaf.

Sant, finns många möjligheter till utbyggnad i framtiden.. tänkte främst på nedre vänstersida av ryggen som är i princip tom.. Tack för tipsen iaf, nu fick jag lite att tänka på =)

Liss
0

Att du ville ha ideér missa jag.

Men man kan ju köra vidare på japanskt tema med draken, så som körsbärsträd med körsbärsblommor, karp, rök och vågor, målade berg- som med penseldrag. etc :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

BOBB0
0

väldigt fin tattoo :)

Sandra
0

Frän tatuering! Tror också att det skulle va fint att fortsätta på temat. Älskar färgerna på den. Den ser så levande ut.

SaraA
0

Tack allihop! =)

Har också funderat i dom banorna, att fortsätta på samma tema. Sen vad det blir vete sjutton. Finns en del att välja på i alla fall. Tack för alla tips! Älskar verkar tatueringar som går åt det japanska hållet o så småningom ska jag även påbörja min sleeve vilken jag också tänkte köra åt det japanska hållet. Men men, en sak i taget eller vad säger man.. =)