ängel+demon=sant
Ååå, den var jätte vacker!! Så duktig du är på att teckna! Tycker absolut att den skulle passa som tatuering.
/Moonchild89 👻

Jag tycker den var fin :) Tycker också den skulle passa som en tatuering.
- Medarbetare på studier.ifokus

TACK 
jag hade ju först tänkt o ha änglavingar som täckte ryggen mer eller mindre…. men den här gillar jag skarpt…. så vem vet?
Oj, så fiin! :D
Du är bra på att rita! Jag skulle nog vilja ha demonen lite ondare bara för att framhäva att det är en demon ;)
/Christine

#5… tack och jag håller med…men det är faktiskt första gången jag ritar "en man" o det ser ut som en
…. den var faktiskt lite mer femenin i bilden ja ritade av…. så jag är ganska nöjd…däremot kunde juh hon vart bättre…men det lyckades jag inte med alls…

Det blev bättre nu med vingar på demonen! :)
En liten detalj är väl att demonens tänder är olika stora (nu vet jag ju inte om det ska va så) men det hade vart snyggare om dem var lika stora enligt mig, annars jättebra :)
Tummen upp ^^ gillar att demonen fick vingar också. Gillar att änglavingarna och demonvingarna är så olika. Gillar kontrasten mellan ont och gott.
/Moonchild89 👻
Ser mycket lovande ut nu! :) Me like ;)
/Christine

#8 hehe…. de ska vara lika stora…men jag hade en dålig penna (måste skylla på nåt
)
#9 o #10 tack… jag gillar det bättre nu med…
men det ser inte konstigt ut me hans vinge? Ska han ha luft mellan rygg o vinge eller ska den vara sådär?

#11 Prova att rita med luft också och jämför och se vilken du gillar bäst :)

Helt underbar. Gillade också att demonen fick vingar. Kontrast - jatack!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

#12 jupp…får nog prova det…. ska leka lite vid datan ikväll tänkte jag…

Den var riktigt snygg men som tatuerings skulle den nog vara ännu grymmare om vingarna var mkt större och gick ned och täckte deras underkroppar. istället för tygbiten och att det inte är något under alltså.

Sexigt värre! ;)

Skitläckert Linhof!

men heeeej
gao Linn….
tackar…. funderar verkligen på om denna ska få bo på mej 
vet du? jag fyllde i min svank igår….. så nu har den färg igen 

OHO! :D Spännande!
Vart hade du tänkt den i sådana fall? Fundera över det en stund men det tycker jag att den ska få :)
-letar efter ditt mms för att få ordning på minnet- Ja just det ja, den var bra snygg den! :D

#20 mellan skulderbladen…. ville ju haft vingar…hälften fjäder o hälften som min demon… fast den här är mkt bättre
det går att förena det onda med det goda…o alla har vi lite av varje sida 
o jag väljer att visa min öppet 
tycker du att svanken e fin? va glad jag blir 

Klart jag tyckte den var fin, sa jag inte det? :O
Haha, ja, det är lika bra att vara ärlig från början^^

jupp
ärlighet varar längst…o ja ska va ärlig…jag minns inte om du sagt det eller inte

Haha, det är möjligt att jag glömde det…
Ruskigt snyggt det där!
Min enda synpunkt är angående vingarna - på sista bilden har du ritat till så att man ser lite av demonens andra vinge. Inget fel med det, tycker det ser bra ut, men borde man inte också se lite av ängelns andra vinge isf?
_No way! Yes way!

#25…det gör man
men valde att lägga den undertill….såg superkonstigt ut när den va upptill….

Shit va duktig du är på att teckna!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#27 tack…men så duktig e jag inte…jag fuskar, jag ritar av redan befintlig bild…o ändrar sedan efter eget smak o tycke
Jag gillar verkligen idén och tanken, och linhof, du kan hålla i en penna! Roligt att du delar med dig! Detta bör vara en superbra grund för en tatuerare att gå på!
Paulina

#29… tackar…ja jag hoppas ju att det ska vara en bra grund…..
önskar verkligen att jag var gjord av pengar just nu……
ja vill…..

Grymt..

Kul idé det där! Det är lite roligare när man har en tanke bakom motivet. Alltid kul att höra "historien" bakom tatueringen.
Lite OT kanske men har du nån bild på din tatuering i svanken? Du kan ju inte dra upp det i tråden utan att visa bild vetu 

#32…. mmmm jaaa…lägger in den senare…. finns i andra datan….
Kul att du gillar min tanke bakom
känner mej mest flummig när ja pratar om det….