Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 3821 ggr
sotarn76
0

Nån som var där ???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyckte det var jätte kul, många som visade sina tatueringar Skrattande och bra musik fanns det med Flört

ChristineL
0

Tyvärr inte, hade sååå gärna åkt men det kostar för mycket pengar för mig :(

sotarn76
0

Skrattande fanns många som stod på bron Flört

Inte jag !!!!

Och  det kännas bätre om man är mitt i  Cool

Var iaf jätteCoolCoolCool

ChristineL
0

Hade jag bott i göteborg så hade jag säkert stått på bron ;) Men nu bor jag i örebro och då kostar det att åka iaf :P

sotarn76
0
HolyFuck
0

Jag var där!

Saga85
0

Inte jag, men min mor var där.

sotarn76
0

Skrattande Hälsningar till mama !!!

Frida
0

Jag var där, och det var mycket mer folk på bron när Manson spelade igårkväll än vad det är på bilden i #2. Folk stod packade som sillar även "bakom scenen" där man inte kunde se något från bron. Framåt båda kvällarna blev det givetvis mer folk men Manson var värst.

Jag, min man och en kompis fick dessutom träffa Disturbed innan de spelade på fredagen! De ringar sångaren har i underläppen (två stora bastanta saker som går ner under hakan) är inte att leka med Tyst Han ser väldigt läskig ut på nära håll även om han är kortare än mig.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

zoolatri
0

Jag var där! Och såg faktiskt en ryggtavla som jag kände igen från den här sajten:D Men jag var för feg för att säga hej…

Det var en suverän festival, trots värmen.

Jag måste visa ett par roliga tatueringar jag fick kort på nere i götet! första bilden är på en väns tatuering och den andra hittade jag på en rolig man på bron.

zoolatri
0

Här kommer den andra:)

zoolatri
0

Och jag träffade en kompis som jag inte ser så ofta som skaffat nytt blingbling:D

Liss
0

#11 Riktigt snyggt :)
Vems ryggtavla var det du kände igen då? Nyfiken :)

Och jag var icke där.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

zoolatri
0

Jag vet inte vem det är, men rosa blommor på en kvist över ryggen, vad svårt det är att beskriva någon annans ttuering när man inte har full koll på motivet;) Väldigt snygg iaf!

Aviendha
0

Åh, hade inte råd och ork, men det hade vart en upplevelse! Kul att se kort! #11 Var riktigt läckert =)

fellfrosch
0

Jag var där! Riktigt skoj var det Skrattande lite varmt kanske men men man kan inte få allt. Opeth var lätt bäst!

[ANNiZO]
0

Jag var där! Disturbed ägde ju hela festivalen. Missade Slipknot dock Skrikandes Och Manson var ju… Ja. Vad ska man säga? Skruttig.

fellfrosch
0

Disturbed kom väl på delad plats då, hade nästan glömt att de var där.. *host*förmycketvin*host*
Ja Manson var rätt.. Skruttig :S   Slipknot var med härliga! Skrattande

grejs
0

Jag var också där! Såg ni att Barbarella var där och sålde smycken och piercade folk. Undrar om de hade nån regel om alkohol och hur många som piercade sig i så fall. :P

[ANNiZO]
0

Vi hade våra vanliga regler där. Nolltolerans när det gäller alkohol och droger. Om jag inte minns helt fel så var det mellan 20-40 kunder den andra dagen, första dagen minns jag inte hur många det var^^

[ANNiZO]
0

Han måste ju andas syrgas efter varje låt eftersom han tar i så inihelvete att lungorna nästan kollapsar :D Och så var han ju ganska full. xD

fellfrosch
0

Säker på att det inte bara var skådespel det där för att förhöja stämningen? Tungan ute

zoolatri
0

Jag var framme vid barbarella och skulle shoppa lite men jag klarade inte av att vänta på min tur när solen gassade på, tyvärr!

Svårt att avgöra vilka som gav bästa koncerten, mustach, haunted, disturbed och volbeat får dela vinsten;) Men jag ville ju faktiskt höra meybeline-låten! Hur kunde dom INTE spela den?? Där blev det lite minus för volbeat så dom får väl träda ner till andra platsen;)

sotarn76
0

Oskyldig Åkte bara ditt för att lynsa till Volbeat och min fru har fått signatur och kort Skrattande Men sound var verklingen rätt ofta dålig , tyvärr Gråter

[ANNiZO]
0

# 21 Kan mycket v?l ha varit s?, hur som helst s? s?g det en smula oprofessionellt ut .^^

fellfrosch
0

Håller med dig :P Iaf det med drogerna

Liss
0

Ja, hade jag åkt hade det vart för Volbeats skull! :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

HolyFuck
0

Hur hög hygien kan man egentligen få om man befinner sig  i ett tält på en festival och piercar? Rinnande vatten? Varmt och kvavt-bakterier frodas, osv.

[ANNiZO]
0

Lika hög som vanligt. Rinnande vatten och ac fanns där.

[jenkass]
0

japp vi var ett gäng som hade tvådagarspass men fredagen var ju såklart bäst!

CiCee
0

Hehe, jag spräckte revbenet i moshen på Slipknot xD

fellfrosch
0

Haha det var ju lyckat XD