Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2321 ggr
Elega
0

Töja över 20 mm

Jag hittar verkligen inga töjsmycken över 20 mm. Hur gör ni som töjt över? vad har ni töjt med?

soetisen
0

Snurra gängtejp runt en plugg är iallafall ett sätt :)

- Medarbetare på studier.ifokus

[ANNiZO]
0

Det finns mycket få töjsmycken över 20 mm. Det som soetisen sa fungerar bra :)

Elega
0

Gängtejp, vad är det?

Gluskap
0

Säljs bla i byggvaruhus =) Är en vit tejp som man tätar med =)

[ANNiZO]
0

Clas Ohlsson har det. Se till att den är klisterfri bara. Öronen tycker inte om klisterSkrikandes

Elega
0

Men blir det inte obekväma kanter?

[TrevorS]
0

Man kan köpa en plugg och hänga ett tungt smycke i??? Men det sägs att man bara ska göra till 25 mm efter det så kan örat spricka. Ska du ha större så finns det vissa piercare som sprätter upp, eller sätter ett litet snitt så det blir lättare så huden inte blir allt för tunn.

Tänk på att det inte växer ihop sedan. Jag har haft 20 mina växer bara ihop till 6 mm.

soetisen
0

#6 Gängtejp är en väldigt mjuk tejp. Inget klister heller, vilket är bra.

#7 Örat kan spricka fast man bara töjer till 5 mm? Det beror på hur snabbt man töjer. Eller menar du att örat kan klyvas? Töjer man sakta och försiktigt så blir det oftast inga problem :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Elega
0

Jag töjer visserligen väldigt fort..Nu har jag 13 mm än så länge  och har lyckats få det på 2 månader utan några som helst problem.

[TrevorS]
0

#8. Jag träffade en kille som har 45 cm i örat. Men då med specialbeställd plugg, hans hål ville inte bli större trotts han väntade och väntade, så tillslut satte de ett litet snitt på översta biten av hålet och så gick det lättare att få ut den när det hade läkt i någon cm till.

#9 töj inte för fort du kan få svårare att läka ihop då

Elega
0

Jag har inga planer på att få det att växa ihop faktiskt :p Men även om det skulle bli så att jag vill ta ut dom i framtiden får jag ta smällen då