Förstöra hål i öronen
Tog hål i öronen när jag var sex år gammal. Med pistol självklart, vad annars när man är så lite. Hon som gjorde håler var inge vidare bra på det så hålen sitter i olika höjd och pekar dessutom åt olika håll (har man t.ex. ringar i öronen så pekar den ena åt sidan och den andra rakt fram) Ville ta lite fler hål i öronen men i och med att de tidigare hålen satt som de gjorde så vägrade de. Det kommer helt enkelt inte bli bra för att de satt så dåligt. Så jag behöver helt enkelt få mina gamla hål att växa igen, men hur ska man göra. Var ska man vända sig. Känns lite larvigt att gå till vårdcentralen för en sådan sak. De har viktigare saker att ta hand om…
Nån med några goda råd?

Funkar det inte bara att låta dem vara, så växer dem igen av sig självt?
Annars så kan du gå till en piercare så får dem eventuellt sy ihop dem? Fast det finns säkert fler sätt att få ihop dem också, men gå till en piercare så kan han/hon hjälpa dig! :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Har ju haft hålen så länge (19 år) mestadelen av tiden har jag inget i dem, har varit utan örhängen i flera år för det ser ju inte bra ut, men de växer inte ihop.. =(
Jag får väl ta och kolla med någon av pirecarna och se om de kan hjälpa till =)

Har haft mina två nedersta hål sen jag var tre år och de växer inte igen i första taget. Nu har jag inte haft nått i dem på fyra år men provade att sticka igenom häromdagen o det funkade bra. De övre hålen som är gjorda senare har däremot vissa växt igen.
En duktig piercare borde kunna fixa nya hål åt dig
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!