Tatuering under nyckelbenet?
Hej! Det är såhär, att om några veckor så ska jag tatuera in en liten sjöhäst precis under nyckelbenet och precis på "insidan" av bh-bandet. Sedan också några sjöstjärnor som följer varandra snett upp över axeln.
Nu tänkte jag bara fråga alla här vad ni tycker om det. Tycker ni det är snyggt att ha en tatuering där? Eller tycker ni inte det? Och varför? :) Jag tror det kan bli hur snyggt som helst!
Ja, jag tycker då om placeringen! Vill gärna se bilder på resultatet sen =)
Paulina

Låter snyggt och inte allt för smärtfritt ;)

#1 Javisst, jag kan lägga in en bild sen :)
#2 Haha :P Jag har en rätt stor tatuering på höften/höftbenet. Har hört att det är ett av de värsta ställena man kan tatuera sig på, och det gjorde rätt ont. Men är nyckelbenet värre? :P

Min sambo har text över nyckelbenen, av de ställen han har på så är det de ställe som han drar sig för att bygga på/fylla i. Han är inte känslig men han tyckte det gjorde äckligt ont!
Jag tycker det är en jättebra placering!
Har två stjärnor på vardera sida under nyckelbenen.
Kan säga att det var den mest obehagliga tatuering jag nånsin gjort!
Ryggen gjorde skitont då man körde över benen, och foten gjorde oxå jävligt ont för det var så tunn hud.
Men under nyckelbenen.. Det går inte att beskriva!
Det gjorde inte ont direkt men det var så jäkla obehagligt på nå vis. Kändes jättemycket nere i benen. Oo
Skitsvårt att förklara men jag tänker då inte fylla i dem om de skulle förvinna, om än jag tycker om de supermycket!
Hoppas att det inte kommer kännas så för dig för det låter som en skitsnygg tatuering du har på G!
Lycka till!

# 5 Japp, det bådar ju gott! :P Men jag vill så gärna ha den tatueringen, så jag får stå ut! Tack för svaret!
Det tycker jag absolut du ska!
Det är lätt värt det iaf! ^^

#7 Nu vet jag att det är olika på alla, men är det så att man mår illa och håller på att svimma - smärta/Obehag eller är det mer så att man gnisslar tänder och försöker stå ut? :P Lite jobbiga jämförelser men.. (:

#4 Okej, hoppas det inte gör så ont att jag svimmar :S
Jag tycker det är skitsnyggt, men skit i vad andra tycker ;)
/Christine
Jag tyckte bara att det var superobehagligt - jag kunde som inte vara stilla hur mycket jag än försökte slappna av.. Det kändes som att någonting spändes hela tiden, typ i ryggen..
Men det gjorde inte ont och jag fick inga svimningskänslor eller så!
Det var bara skitmysko! Har aldrig känt så innan/igen :P
Först så vill jag bara säga att jag tycker om idén och väntar spännt på bilder!
Själv tyckte jag inte att det kändes något särskilt under nyckelbenet. Faktiskt den "snällaste" jag har gjort. Alla är vi olika.
_No way! Yes way!

jag tror att det blir fint.
ska själv om några veckor tatera mig under nycklbenen, är nyfiken på smärtan :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#10 Ja, det är inte många bland mina kompisar som tycker om idéen, men det skiter jag i :P

#8 Okej, det låter iaf bättre än stingande smärta ^^

OJ fel nummer, my bad. #11 menade jag :P

#12 Jag lägger absolut in bilder sedan! :)
Bra att veta det inte gör ont på alla eller så. Då kanske jag har en liten chans till att komma undan.

#13 Åh vad kul, du får också lägga upp bilder sen! :) Och får höra hur du upplevde det :P
Ja!
Det ska bli jättekul att se hur det blev! :D

Verkligen snygg placering ! Funderar själv att köra över nyckelbenen, även uppmaningar om hur ont det kommer göra 
Visa gärna bilder sen ! :) Lycka till !

#20 haha jo, får bara hoppas att det inte gör så jätteont iaf :P
Japp det ska jag! Tack!

#18 självklart :) har dock inte tod förens om 6 veckor :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Tror det blir jättesnyggt! Kul med en sjöhäst, inte så vanligt kanske?!
Alltså jag är ju ingen expert på tatueringar för jag har bara en.. :) men många säger att det ska göra så ont där huden är tunn, över benknotor osv… Jag gjorde en på ankeln som går ner mot fotknölen, men det gjorde inte speciellt ont ! Och jag kan va ganska smärtkänslig. Men det är väl individuellt som allt annat.
Säger som andra - ska bli kul att se bild sen, hoppas du får en fin sjöhäst!:)

Jag tror att det kommer bli jättesnyggt! När är det du ska tatueras då?

#22 hehe okej :P

#23 jo det är väl det.
Nej, sjöhästar är nog inte så vanligt :) Ska tatuera in en för att jag har alltid älskat vatten, och havet.

#24 Om två veckor ungefär :)

Vad söt den är! Varför ville han inte att du skulle ha på nyckelbenet då?
Ihk!
Den var jättefiiiin!!

Varför fick du inte ha den där? :/ Men den var jättesöt :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Väldigt söt tycker jag! :)

#30 och #32: Han tyckte den syntes för mycket där. Men jag ör nöjd ändå :) Och tack!

#31 Tack! :)

#33 Tack så mycket! :)