Daith eller rook
Idag försökte jag ta ur min forward helix piercing för att pensionera den eftersom den inte läkt efter ett och ett halvt år men det går inte att skruva av kulan själv så imorrn ska jag till east-street och be dom ta ut den. Funderar på att göra en ny när jag ändå e där och jag pendlar mellan att göra en rook eller en daith.
Skulle gärna vilja höra från er som har daith eller rook om för och nackdelar när det gäller läkning och allt annat :)
Jag har inga egna erfarenheter, men har en kompis som gjorde en rook för över ett år sedan och den krånglar fortfarande :/ Brosk är ju alltid lite knöligt
/Christine
Min daith läkte på ett kick då den sitter så bra till. man kommer inte åt den och sover inte på den då den är så långt in i örat. Det roliga var att när jag gjorde den så var jag där för att göra en rook men mitt öra var inte så bra utformat för den så det blev en daith.
Har haft andra broskpiercingar som inte läkt, men denna var det alltså inga problem med :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#2 åh nu fick du ju mig att bli ännu mer sugen på den när du fick det att låta så lätt :P