Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettsenaste-alster-nya-bodymods
Läst 4517 ggr
murderdolls
0

Christina :)

Idag begav jag mig till Federal Piercing och gjorde en Christina (intimpiercing) :P Det gick jätte bra och snabbt. Kändes lite märkligt dock att ligga halvnaken och bli ritad på, gjorde ju lite ont förståss eftersom att det är ett rätt känsligt ställe, men det gick så snabbt att man inte hann känna det förrens smycket redan var på plats :)

Kan varmt rekommendera Federal här i Linköping, alltid proffsiga och de ser alltid till att man får all information man behöver (och ibland lite till :)

Vet inte om jag törs lägga upp bild på den dock?

Telefonkontakt
0

Du kan ju klippa lite så man inte ser det "heliga" och så kanske lägga in på privat?

Är också sugen på en sån, men jag är för feg, och fegast för att flasha upp mig halvnaken för någon främmande. Hoppas den läker fint :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Aviendha
0

Vad spännande =) Jag skulle gärna se en bild, av någon anledning känns en bild från en människa som man känner till (iosf endast genom ett forum) som en mer verklig bild än de man kanske kan googla upp på internet. Kanske är jag mysko ;)

murderdolls
0

bild finns inne på privat nu, ser lite komiskt ut med läkstaven dock eftersom att den är såååååå lång, men vem vet kanske behöver det för svullnaden senare. :)

Elega
0

Jag har också en Christina.. Snygg som attan! men den vill aldrig riktigt läka.. Kan nog bero på mig också.. är lite dålig men skötseln Oskyldig Känner inte för att hålla på att gräva där nere hela tiden med massa tvål eller rengöring.. är väl pryd.. och överkänslig mot tvål xD tillochmed lactacyd.

Jag tyckte tången gjorde fruktansvärt ont, medans sticket var över snabbare än ögat, precis som du sa.

Tina-A
0

Jag vill jättegärna se bild! Tycker dom är så snygga.. Snyggast intimpiercingen iaf tycker jag. Men jag har inte tillgång till den forumsgruppen tror jag? Någon som kan hjälpa mig in? :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Liss
0

Åh.. ska springa in och titta snart! Haha, jag tänkte för kanske 1 vecka sen nu att jag vill ha en Christina:) Men när jag nämnde det till killen var han inte lika övertygad:P Och dessutom är jag som telefonkontakt och vill inte gärna flasha mig där nere för en okänd piercer. Isf en tjej! ^^

Tina-A, de finns en artikel om privat bodyart där du kan fråga sajtvärden, mig om tillträde;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tejoos
0

#1 Men du har ju fött barn, värrre än så kan det f-n inte vara!

Vill gärna bli med på privata sidan, jag med Glad

Liss
0

#7 Du är nu tillagd:)

Telefonkontakt
0

#7 joo, för nu så har jag ju inte panik :P

Mischa
0

*vill ha*

≧◔◡◔≦

Linn
0

Jag har nämt intim piercing för min pojkvän ett antal gånger och jag tror han börjar vänja sig vid tanken nu. Så vem vem, snart är det kanske min tur. Flört

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Tina-A
0

#8: Jag då? :(

Liss
0

#12 Hehe jaa okej då;P

JossanH
0

Ja, dom är verkligen duktiga på Federal. Där har jag gjort 6 av 8 piercingar… :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Tina-A
0

#13: Wiho! Tack!

vildangel
0

Hmmmm….. funderar bara på….vad ÄR en Christina????

Mischa
0

#16 den snyggaste intimpiercing som finns.

vertikalt i venusberget typ..

≧◔◡◔≦

Tina-A
0

OBS! INTIMPIERCING!
Därför jag valt att inte ha det som en direkt länk heller.

#17: Om du går in på google så får du några enstaka träffar, här är en av dom.

http://www.funkytownmall.com/picture-gallery/data/515/medium/Jacklyn_B004_Resize.jpg

Jenahbella
0

#18 åh den e så fin!

Liss
0

#18 Vill ha! vill ha! vill ha!:P

Telefonkontakt
0

Jag vill ha.. Men jag kanske ska börja med att raka mig igen, pausade under graviditeten och har inte orkat börja igen. :P

Jenahbella
0

#21 haha! :D du e så knas ;)

Telefonkontakt
0

#22 och lat :)

Jenahbella
0

ska inte säga nåt jag e ganska seg på att raka benen :P
har alltid leggings så de blir bara att raka runt fotknölarna och lite över ^^ haha!

Telefonkontakt
0

#24 haha, benen har jag bara rakat en gång efter förossningen och någon gång under graviditeten, magen var ivägen.. Jag måste köpa rakblad :P

Liss
0

Ja gud ja! jag orkar inte heller raka benen:P

Telefonkontakt
0

Håriga ben ska det vara ^^

Linn
0

Hört talas om vinterpäls? Flört

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
0

Ja precis.. de är ju just det! På sommarn brukar jag raka eftersom man har kort byxor och grejer.. men nu! Varför då!:P

Jenahbella
0

precis! spara så mkt lurv man kan till vintern så man inte fryser! just nu önskar ja att ja hade mer lurv.. ska till jobbet å de e kallt ute :(

JossanH
0

Jag rakar inte heller benen under vintern.. Tur att håret nästan är helt vitt så det syns inte.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Liss
0

Haha, jaa! Nu har jag åtminstone rakat dem^^

Men tråden kanske ska fortsätta vara om christina piercingen;) Alldeles för lätt att glida ut på något annat:P

FunkyShrimp
0

Jag har tänkt på Christina länge.
Tror jag ska göra en eftersom den är sååå snygg!

Men har hört att det ska göra riktigt ont…^^
men du tyckte inte det gjorde så ont eller?

Har redan en intimpiercing, en labia och den gjorde skitont :P hehe. Men den värsta var septumen. Fy satan i gatan.

Men om man vill vara fin får man lida pin som det heter^^

Liss
0

Hum, nu är det två stycken som sagt att septum gör ondast av intim och det.. så, det kan ju alltså inte vara så himla hemskt med intim eftersom jag tyckte septum var piece a cake^^

Aviendha
0

Säger bara en sak: Emblasalva Cool

FunkyShrimp
0

#34 alltså alla tycker ju det gör mest ont på olika ställen, så måste inte betyda att det är helt smärtfritt o göra christina för att septum inte gjorde ont för dig ;)

Man får chansa helt enkelt.

#35 är det den som bedövar?
Men det är ju en del av grejen att det ska göra ont Cool annars kan man ju inte känna att man vågade heller.

Liss
0

#36 Ja de är jag väl medveten om;) Men jag har hög smärttröskel, så de lär nog inte vara så farligt.

FunkyShrimp
0

okay, skönt det.
jag har normal tror jag :D haha.

piercade bröstvårtan o jag kände det inte alls. vilket heller typ ingen tror på, men det är sant.^^
Sen septum är det ondaste jag gjort.

Men om det är en piercing man jättegärna vill ha så får man ju ta sig i kragen och gå dit o göra det :) är ju alltid värt det! även om det gör pissont nåra sekunder^^

Liss
0

38 Ja visst tusan är det värt det:) Vill man ha det så är det alltid värt det.
Off center kände jag inte alls och septum var inte alls farligt. Allting är ju över på några sekunder också som du säger, så jag tycker knappt man hinner reagera:)

JossanH
0

#38 att pierca bröstvårtan är det värsta jag gjort! Långt värre än senaste tattueringen!… Som att ha slagit i tån så man mår lite illa o att det aldrig går över… Så himla olika vad vi tycker gör ont!

Sajtvärd på Iller.ifokus

FunkyShrimp
0

#39 har aldrig piercat läppen men kan inte tänka mig att det gör så ont.
Fast beror kanske också vilken studio man går till, för den jag gjorde septum och tungan gjorde han såååå låångsamt. Därför det gjorde så pissigt ont.
T.o.m tungan gjorde ont där, och det "ska" va den piercingen som känns minst :P

#40 Jo alla säger ju att det gör så jädrans ont. Hade bara hört en som sagt att det inte gjorde så ont innan jag piercade mig så jag försökte hoppas på det :D hehe.
Men hon gjorde det så sjukt jävla fort så jag hann inte känna någonting. Lycklig över det :D för om jag skulle göra om den skulle det säkert göra skitont haha.

fiiiyah
0

# 6

vi har typ samma problem där! :D de är väl killarna som ska vilja att vi har där Skrattande

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Liss
0

#42 Hehe jaa du. Jag vet inte riktigt varför dem inte vill^^

Jenahbella
0

min vill :P

KastKatt
0

Vill gärna också se om det är okey? Varit sugen på en Christina länge även labia. Vet dock inte.. Både jag och min grabb är fullt på för intompiercingar. han vill göra frenum Skrattande

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Niini
0

Huuh, jag skulle nog aldrig våga mig på en intimpiercing Obestämd För att inte tala om att ligga halvnäck inför en vilt främmande människa.

LisetteS - Jag skulle också gärna komma med i privatgänget :)

hus-musen
0

Jag är inte helle rmed i privat längre men jag skulle oxå vilja vara med o kika på intimpiercing, är sj sugen på en sådan!

Qui dormit, non peccat

Liss
0

#46-47 Om ni läser artikeln om "privat bodyart" så förstår ni hur ni ska göra:)

hus-musen
0

#48 de står att den är borttagen för mig så jag kan inte läsa.. Har du en direktlänk?

Qui dormit, non peccat

Aviendha
0

Här kan man läsa om privat bodyart.

Liss
0

#49 Hum, lustigt! Hoppas du ser i länken som Paulina länka till i alla fall?

missdarkness
0

De som har gjort christina piercingen, hur är det efteråt?

Kan man sitta, stå osv. normalt efteråt eller det trycker emot?

Ska själv göra en idag "ger ett stolt brett leende"! Men är nervös så klart.

murderdolls
0

#52 Sålänge du har bra byxor på dig som inte trycker emot konstigt när du sätter dig ned så är det nog ingen fara :) (jag körde iofs med baggybyxor i lite över en vecka) Jag hade inga problem så med det iaf. fick ett litet trosskydd att sätta för fram på trosan så att smycket inte skulle fastna i underkläderna eller nåt sånt iofs, funkade rätt bra.

Enda gången som det direkt gjort ont var några dagar efter jag tagit min christina och det hade torkat lite blod på staven som åkte in i hålet när jag satte mig. Det gjorde riktigt ont, men annars så har man varit rätt förskonad från smärta ;)

Direkt efter att jag gjorde min piercing så tog jag en raskprommenad från piercaren i abisko ned till tornby, var väl iaf 4km eller så. Ingen yrsel eller nåt skav ens direkt efteråt ;)

lycka till idag förresten :)

Liss
0

#53 Är den läkt och allt sån nu då?:)

murderdolls
0

#54 nja inte helt, men det beror nog på att jag inte har bytt ut staven till en kortare, staven jag har nu är typ 3ggr så lång som den borde vara Obestämd

Liss
0

#55 Aha, men ta tag i det då:)

murderdolls
0

#56 haha ja det börjar bli dags ;) funderade på om jag skulle gå till federal och be dem byta åt mig. Är så jäkla svårt att beställa själv när man inte vet hur lång stav man eg behöver. :S

Liss
0

#57 Du vet inte hur lång du har nu då? Då borde du nästan kunna se själv hur lång de krävs. Fast de är ju som sagt bara att gå till piercern och kolla med. (Fast jag skulle ju göra allt för att bespara den trippen så man slipper flasha sig igen;P)

Candela
0

Hittade denna tråd via google Skrattande

Har själv längtat efter en Christina, men inte vågat. Gjorde en vertikal genom klitoriskappan istället - vilket inte alls var så farligt.

Men egentligen är det ju en Christina jag vill ha, och den måste ju göra j*vligt ont.

Har även gjort en i näsvingen, och det var den näst värsta smärta jag varit med om (den värsta var när jag klämde ut min andra unge). Därför är jag orolig för en Christina.. Men jag vill ju så väldigt gärna ha en…! Åh.. Hjälp! *ambivalent*

Tina-A
0

#59: Så det gjorde ondare att pierca näsan än att föda ditt första barn? :P Gå in och skriv om det på gravid iFokus, det skulle nog kännas skönt för många att höra, hehe.

Candela
0

Eller så är det bara att jag var så borta av lustgas och högt blodtryck, att jag inte minns hur ont det gjorde (att föda barn alltså) Flört

fellfrosch
0

Jag vill så hemsk gärna vilja göra en men jag är väl lite rädd för smärtan Skrikandes  Sen tror jag att ajg väntar till min labret har läkt (om den nu någonsin kommer att göra det) som är infekterad och inte vill läka Skrikandes Visst, jag gjorde den i måndags men ändå..

murderdolls
0

Nu har jag äntligen bytt till rätt smycke och den har fortfarande inte läkt helt. Nu är det åtta månader sedan jag tog den och jag har skött den lika bra som mina andra piercingar, däremot så tror jag att mycket hänger på att huden nästan aldrig får andas och att det alltid är lite friktion emot smycket (byxor, trosor och annat ;).

och fellfrosch, om du gjorde din labret i måndags så får du nog ge dig lite  till tåls, ibland tar det som sagt låååång tid och ibland läker det jätte fort.

fellfrosch
0

Jo jag vet, men det gör ju så ont Gråter Men idag är det iaf bra på utsidan Skrattande Desto värre på insidan dock -.- Men jag ska köpa cordosyl imorron på Apoteket (:

KastKatt
0

Jag har fyllt 18 nu (efter låpngt och länge) fyllde år den 3 juni. Får man gå med nu då?

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

RuiXue
0

Har inte en Christina, men har en intim gjord igår Skrattande Kunde inte göra en vertical hood, så det fick bli en typ 1cm högre upp, men inte lika högt upp som en christinaObestämd

Tycker inte det gjorde speciellt ontSkrattande 

Vill gärna vara med i private gänget också :)

Jennie

Liss
0

Hänvisar alla som vill gå med i privat till artikeln. Så att ni kan utgå från det :)

artdesiu
0

Har också en Christina, :)