Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 5399 ggr
dragonstar
0

Nacktatueringar

Hej,

jag funderar på att tatuera en text lodrät i nacken och undrar om det finns andra som har nått likande. Vill gärna se bilder på det i så fall. Har googlat men inte hittat mycket.

Skulle helst vilja se bilder på text men andra motiv funkar också. Om nån har text skrivet på t ex armen där det är rundad på liknande sätt som i nacken så kan ni lägga in dom bilderna också.

Tack på förhand!
/Dragonstar

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Gluskap
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är när min i nacken var nygjord, ser lite konstigt ut eftersom sambon inte är världens bästa på att fota och jag står med bockat huvud

Ska bygga på den uppåt mot hårfästet senare =)

dragonstar
0

#1 Snygg text =)

[jenkass]
0

jag har mitt efternamn i nacken i old english (dock vågrätt). Kolla på tex. dafont.com (finns bland våra länkar under typsnitt) efter olika typsnitt.

dragonstar
0

#3 Okej Ja jag kollade runt där hittade en del fina. Men dom jag gillar kommer inte funka vågrätt. HAr du någron bild på din?

Gluskap
1

Men om du tar lite stilar som du gillar och visar tatueraren så kan han knåpa ihop det snyggt =)

dragonstar
0

Ja jag ka kolla det, Tänkte leta  fram lite av det jag gillar och se nlämmna in och se vad dom kan göra.

Tina-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ingen text i nacken, men en tass. Den sitter ovanför benet man har där, alltså nackkotan man känner tydligast.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]