Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 1271 ggr
Gluskap
0

OT: Idiotiska bank

Måste bara skriva av mig lite, sambon svarar inte på jobb så kan inte beklaga mig där!

Körde sambon till jobbet vid 6, körde och skulle ta ut pengar på vägen hem för jag ska besiktiga bilen och sen tvätta den i dag för att sen kunna sälja den…

Sätter i kortet, knappar in kod och hur mycket pengar jag ska ta ut… Det börjar rassla och den räknar upp pengar… och börjar rassla för att skicka ut kortet så mina pengar kan skickas ut till mig,… men sen händer INGET mer och det kommer upp "Tekniskt fel. Automaten kan inte mata ut kortet. Kortet behålls. Kotnakta din bank"

Ja men eller hur Skrikandes Hur kontaktar man en bank som inte öppnar förrän 10?! Det innebär också en massa extra körning för mig då jag måste köra tillbaka till banken och lämna lappen som automaten skickade ut till mig… Och så måste jag ta ut extra pengar för jag kommer inte kunna få kortet utan måste beställa ett nytt Skrikandes Och så måste jag boka om besiktningen eftersom jag inte kan besiktiga bilen utan att kunna betala för det ju…

Ah, tur man är arbetslös och har tid…Skrikandes

sofie
0

Åhh så fick jag en söndagmorgon innan jag skulle till jobbet. Gick till banken på måndagen och hoppades dom skulle ha mitt kort eftersom det är i samma byggnad. Men nej korten försvinner och den bankomaten hade visst vart så hela helgen och hunnit äta upp en massa kort. Fattar inte att det inte kan finnas en automatisk avstängning på bankomaten om det blir fel på den.

Gluskap
0

Jo precis!
Jag fick ringa till min bank som ligger 7 mil bort och be dom beställa ett nytt kort! sen fick jag köra till banken där mitt kort blev uppätet och ta ut pengar via mitt kontonummer bland alla pensionärer!
Så sa jag det att "jag vill ta ut detta för er j*vla automat tog mitt kort" Hon bara, jo det har varit problem med den hela dagen. När jag gick ut så kollade jag, den var fortfarande igång… Skrikandes

Aviendha
0

Tusan vilken otur! Självklart har man ju inga andra kort eller kontanter hemma Skrikandes Men, om det vart ett problem, stäng av skiten då!

Gluskap
0

Nä shit, jag har aldrig kontanter på mig, möjligtvis skrammel, men det är sällan. Allt går ju att betala med kort, om det så är mat eller parkering!

Aviendha
0

#4 Precis.