tatuering på en sphynx
Vet ni var jag kan hitta en sådan? går det bra med foto+
vet ni någon i Uppsala som kan fixa en sådan och vad det kan kosta….
hoppas du menar att du vill tatuera in en sphynx på dig själv, å inte att du vill hitta en tatuerad sphynx hehe.. jag tolkade först rubriken som att du ville tatuera på katten *gulp* *lol*
Det brukar gå bra med foto, beroe kanske på vem du går till. Å priset på hur stor du tänkt ha den, färg lr svart etc :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Ja, ta ett foto och gå iäg till en studio och kom överens om priset innan, brukar bli ca 1000:-/timme
/Christine
#2: Vart är det så billigt? :O
(min kostade 1000, tog 10 max minuter).
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#3 - Ja, det är ju helt olika. Men jag har hört flera som tar ungefär så. Min som tog 4 timmar betalade jag 3000 för, en som tog 20-30 min kostade 900
/Christine

finns en väldigt duktig tatuerare i uppsala. komme rju inte på vad studion heter just nu bara för det…. men det ligger…. om man går längst shopping gatan tills den tar slut, och du har biblioteket på din högra sida. då går du över vägen, mot porr butiken. och på innegården bakom porrbutiken ligger studion.

pärleporten har jag för mej att studion heter.

#3 Många studios tar väl ca 1000:- timmen, men en hel del har ju ofta en "startavgift" så att säga, dvs ett minimumbelopp för vad de sätter upp en station för. Därav kan ju priset bli högt på något som inte tar så lång tid.

Tack !! har hittat Pärleportens webbsida !!
Lugn bara !!!
det är jag !! och inte några av mina katter som ska tatueras !!

jag gillar inte alls rough stuff. dom är mest inriktade på en stil, och lägger inget egegemang på andra stilar. utan då är det mest ett jobb som drar in pengar åt dom.