Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2211 ggr
[Mova]
0

Frågor, christina

Igår gjorde jag en christina piercing. Och hon som gjorde den träffa nog ett blodkärl för det blödde ganska mycket under ca 15 min. Och idag mellan de två kulorna ser det ut som ett stort blåmärke. Kan det vara ett blåmärke eftesom det blödde så, eller kommer det alltid varablåaktigt vid piercingen? Är apnöjd annrs!!. Hon fick sticka några gånger i samma hål för det ville inte igenom först( känndes obehagligt ), och hela kalaset kostade 500 kr :)

soetisen
0

Som du sa så var det nog ett blodkärl som gick sönder och då kan det bli ett blåmärke. Så det försvinner nog efter en vecka :)

- Medarbetare på studier.ifokus

artdesiu
0

Ingen fara, blåmärket försvinner. Blev lite blålila jag med när jag gjort min christina.

[Mova]
0

Hur lång tid tar läkningen för en christina? Hon svarade aldrig något bra svar, hon svara bara hur lång tid det tar i klitoriskappan, men det hjälper ju inte när jag har en christina :P

RuiXue
0

Läktiden för en piercing kan vara väldigt individuell. Men en Christina är en surface piercing så de kan jäklas en del ett bra tag har jag hört. Själv har jag ingen Christina (annat än mitt mellannamnTungan ute ) Men gjorde en annan intim piercing för snart 4 veckor sen och den är typ helt läkt nuGlad

Jennie

artdesiu
0

Beror lite på vad man menar, min kan fortfaranda vätska sig lite så att det blir skorpbildning runt öppningarna, men den är helt oöm. Var nåt halvår sen jag piercade.

Liss
0

Man brukar säga runt 3 - 6 månaders läktid på en christina. Eftersom den är ytlig (surface) så tar den längre tid på sig. Dessutom kan det slita en hel del, när man alltid har underkläder etc.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆