uttagen piercing
idag har ja tagit ut min piercing i näsan,
kommer låta hålet växa igen.
känns faktiskt jättetomt!
men va skönt de va att snyta sig ordentligt ^^
hur har ni tänkt när ni har tagit ur nån piercing?
å varför tog ni bort den? tröttnade ni på den eller kanske ville den inte läka?
Åh, varför tog du bort den då?
Jag har tagit bort två hål i öronen en gång, dom var ganska nygjorda och jag skulle på operation och när jag var klar ville det sig inte, dom har jag sedan gjort om.
Hålet i naveln tog jag bort för den började stötas ur, den saknar jag men kommer inte göra igen eftersom jag hade sånna problem med den första.
/Christine
Är det din septum du tagit ut?
Fick problem med en off center labret, så valde att ta ut den istället för att krångla och göra det värre.
Nämen nej, varför då 
Jag har aldrig tagit ut någon piercing. Iof borde jag egentligen ta ut ögonbrynspiercingen, låta den läka och ta om på nytt. Den sitter lite väl ytligt, man ser ju en hint genom huden. Fast så har det iof sett ut i 5-6 år…
_No way! Yes way!
japp jag tog ut min septum, känns himla tomt nu.. men har haft den i ett år nu och har tänkt att ta ut den ett par gånger men jag har alltid behållt den, nu stog jag i valet att ha kvar septumen eller ta upp ett gammalt intresse (då jag inte kan ha den kvar) och de sistnämnda vägde över :)
som sagt de känns tomt men de känns bra :)

#4 vad var det för intresse?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Blåsa såpbubblor ur näsan?
_No way! Yes way!

säkert knarka och slåss. för "alla med tatueringar och ansiktspiercings är gamla kåkfarare" -citat från en av mina högskolelärare
;)
där ser man :)
Jag har tagit ut min anti eyebrow och min surface tragus (i skinnet framför örat) pga att de började stötas bort sakta men säkert.
Min nipple tog jag ur för att den var snett tagen och jag var rädd att den skulle dra sig utåt då (snett så att ena änden var mycket längre ut på bröstvåratan än den andra.
Min 4mm conch tog jag ur efter att den inte läkte alls på 8 mån och det blev fruktansvärda blow outs,
Min off centre labret bytte jag ut mot en meduza.
Mitt måtto är less is more så så fort jag tar en ny piercing finns det risk för att någon av de gamla tas ur :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#4 oj har det redan gått ett år?! fan va tiden går egentligen.. känns som de va förra veckan du skrev att du just piercat dig ;)
jag har tagit ut de flesta pga att jag helt enkelt tröttnat på dem: bröstvårtan, medusa, labret, en helix
#6 saga du e verkligen bäst på att gissa :P höhö :P
#7 haha delvis rätt :P haha :D boxning :)
#9 haha ja visst går tiden fort! 26/9 gjorde jag den såg ja nu, så ja nästan ett år iaf :)

Jag tog ut min ena för piercaren hade gjort den fel och det blev inflamerat så nu ska jag till vårdcentralen och få hålen uppskurna för det har bildats var innuti som inte kan komma ut. ser lite småläskigt ut för halva örat är svullet. men min industrial sitter kvar och ser bra ut.
tog ur den första nippeln jag gjorde för den var galet gjort
och måste snart ta ut min eyebrow har som saga at man börjar se staven genom huden. den dagen jag måste ta ur den kommer jag gråta, älskar den.
kommer naturligtvis ta om den men det kommer bli tomt under tiden.

Har tagit ut alla mina utom helix. Off center labretten togs ut 3 månader efter den tagits pga jobb. monroen var äldre och av samma anledning men provade att sätta i den efter jobbet men den sjönk ihop och sen försökte jag töjja upp den men den blev svullen och sen sket jag i det. Tungan tog jag ut efter att jag haft den i 2 år tröttna på den och den kändes meningslös när den ändå inte syntes.
Tog bort min i tungan efter 10 år, eftersom den hade börjat skava på en tand och tandköttet precis vid roten av den tanden.
Saknar den fortfarande fast det är lääänge sen nu,
Jag har fått ta ut två hål i öronen som vägrade läka.. en helix och ett som satt längre ner.
Det kände skit skumt att ta bort dom och jag ville verkligen ha dom kvar… men eftersom hela öra svullnade upp blev svagt blå-lila när min helix inte läkte så vågade jag inte ha det kvar längre…hade nog ändå haft det i ca 1,5år då…Har små hårda knoppar kvar på baksidan av öronen sen båda två, och jag "saknar" faktiskt lite att ha dom :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag tog ut min piercing ur näsvingen för ett bra tag sen. Hade haft den i 6-7 år, så den hade fått sin tid. Nu var det dags för septumen att ha sin ära i stället i några år. :)
Annars har jag väl tagit ut ur öronloberna ungefär tio gånger. Men det var enbart för att det aldrig ville läka.
Får väl se senare. Har haft min off center i två år nu. Och ibland är jag lite små trött på den. Men så känner jag plötsligt att jag kommer sakna den om den försvinner. Så den får nog sitta några/något år till :) Septumen är jag så van vid, att jag inte ens känner av den. Och den gillar jag så skarpt, så den får sitta kvar ett bra tag till, den med.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
har plockat ut ett ur öronsnibben som blev för infekterat och gjorde om det några år efter att det läkt ihop.
≧◔◡◔≦