Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 12965 ggr
Thorsson
0

Klistra ihop tatuering, hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag behöver hjälp. Nu börjar det stora allvaret att klistra/rita ihop en snygg tatuering för att inte få en likadan som på bilden! Jag vill bygga på den med lite tribals, stjärnor. Men jag saknar photoshop på datan och söker hjälp här igen.
Jag vet att det finns många som är duktiga på att rita ihop saker, och hoppas att det finns någon som kan hjälpa mig.
Jag vill att tatueringen ska bli påbygd (den som postas i detta inlägg) Men det ska inte bli rörigt, eller för mycket!
Jag vill att den ska se ut likadan uppe som nere + stjärnor. Men känns inte riktigt som om jag kan fixa det.
Finns det någon som kan hjälpa mig att bygga på denna tatuering med följande bilder jag skickar, så vore det toppen!
Bilderna har jag hittat på google, så vore ju inte omöjligt om någon känner igen en tatuering! Tatueringen ska sitta som den gör på bilden, men ska gå över höften istället för troslinningen! :)

Thorsson
0

Hjälp till påbygnad 1!

Thorsson
0

Hjälp till påbygnad 2!

Själv vill jag att påbygnad 1 är snyggare, och att den ska användas mest. Men kan man göra något snyggt med 2:an så blir det med bra! :)

Thorsson
0

Behöver hjälp rätt snart! :D Strunta i bild #2.

soetisen
0

Går du till en tatuerare så kommer du få den uppritad osv.

Man får inte heller ta vilka bilder som helst utan att ha godkännande, copyrightlagen.

- Medarbetare på studier.ifokus

Thorsson
0

#4. Ska iväg till honom. Tatueringen ska inte vara exakt som den. Vill mest ha den blomman, men kommer inte ihåg vad den heter. Jag är dock så dålig på att förklara, men om jag kan beskriva bättre i verkligenheten, kommer den att bli helt olik! :)

sayuri
0

Det ser ut som en lilja på första bilden men jag kan ga fel… :/

Thorsson
0

#6. lilja heter det ja! Tack! ;D

sayuri
0

:)