Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettproblem
Läst 2697 ggr
regskylt
0

Tog bort piercing.. :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu precis så tog jag ur min älskade mouche-piercing.. Pga att tandköttet dragit upp sig och att det nu för tillfället svider och gör svinont när jag petar. Vill inte risskera tandlossning..

Har bytt till kortare stav när det har gått för att undvika, men nu satte jag i 6mm idag men det skavde ialal fall. Så nu åkte den ur.

Känns jättetråkigt. Vill verkligen ha kvar den.. Gråter

regskylt
0

vad tusan.. Ångrade mig, så den åkte i igen.. Ska prata med piercare imorgon och se vad han säger.. Men jag är berädd på at den åker ur ialla fall snart :/

regskylt
0

Nu tog jag ur den igen.. Får se om den stannar ute nu.. Är bäst så ialla fall.

ChristineL
0

Mouche är ju jättefint! men det kanske är klokt att ta ur den ändå om den skaver så mycket på tandköttet… :/

mandariiin
0

haha, besluts ångest? :P

går det inte bättre om du sätter i en barbell med 3mm kulor då?

Saga85
0

Åh, jag känner igen det där med beslutsångesten. Tänkte ta ut min ögonbrynspiercing pga den är såpass ytlig, men ångrade mig och satte tillbaka den. Kändes ju så tomt utan Gråter

Hoppas det går att lösa på något vis.

regskylt
0

#4 förstår inte hur en barbell skulle kunna sakva mindre? plattqan var väl gömd bakom en skinnflik och ingrävd i huden.. Så det borde inte ha skavt. Kan inte tänka mig at t en barbell skulle få det bnättre…

Men nu är piercingen borta ialla fall. Lär inte få i den igen utan att behöva töja upåp hålet :/

mandariiin
0

ibland kan det göra skillnad med en liten kula istället för plattan, oavsett om den har grävt in sej elle rinte.

regskylt
0

#7 okej.. Aja, nu är den borta ialla fall :P

mandariiin
0

du får göra en ny, fast på andra sidan :)

regskylt
0

nää.. kommer att bli värre där. så det blir en vertical labrett istället sen.

LinnB
0

#10 Men det är minsann inte fy skam! :D

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?