Pierca ögonbrynet
Jag funderar på att pierca mig i ögonbrynet igen men sist jag gjorde det stötte kroppen ifrån sig smycket och såret ville aldrig läka.
Har någon något tips var man kan skaffa ett (inte för dyrt) nickelfri piercingstång för ögonbryn?
Tack på förhand

Den här sidan uppmanar inte folk till hemmapuleri.
Men gör du det själv, så kanske du gör fel och så blir det ännu större risk att det stöts ut igen. Tycker du ska göra den hos en proffesionell :)
- Medarbetare på studier.ifokus

hålle rmed #1.
men alal piercing studios + internet sidor säljer smycken i titan/kirurgiskt stål. det sk avara nickelfritt.

Men om den redan stötts ut en gång, hur kan du då ens fundera på att göra den själv? Känns ganska fail från början?
Haha ni måste ha misstolkat
Jag menar såklart att jag går till en piercingstudio, skulle aldrig komma på tanken att försöka pierca mig själv 
#4: Men då får du väl ett nickelfritt smycke redan från början :) Och sen när du byter från läkstav är det bara att kolla på olika internetbutiker eller hos din piercare. :)

Sm jag förstått det så är det väldigt vanligt att kroppen stöter ut smycken, speciellt i ögonbryn där man inte piercar så långt in. Själv har jag en navelpiercing som snart växt ut.
Carpe Diem