hål här och där
jag är nu 13 och har fått tillstånd att ta hål på 5 ställen jag hade tänkt mig att börja med näsan och öronen.
vad kostar det på ett ungefär
hur ont på en skala mellan 0-10 gör det?
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface

Eftersom du bara är 13 så kommer du förmodligen inte hitta nån jätteseriös studio. Tycker du ska vänta tills du blir 15 åtmindstonde, men det är ditt val.
Det brukar kosta mellan 300-600 kr. Men ta inte med pistol fast det kanske är billigare så är det mycket sämre, ska du göra det så gör det med en nål hos en piercare.
Hur ont det gör är väldigt individuellt. Bara för att det gjorde ont för en person behöver det inte göra det för den andra. Jag tyckte öronen gjorde väldigt ont, men jag är också väldigt smärtkänslig.
- Medarbetare på studier.ifokus

Jepp blir nog svårt att hitta en seriös studio när du inte fyllt 15. Men jag tror dock att det finns seriösa piercare som piercar örsnibbarna även om man är under 15, kolla runt lite så kanske du hittar nån.
Även om det gör ont att pierca sig så tar det bara ett par sekunder, sen är det värsta över. :)

Örsnibbarna är inga problem att pierca hos en seriös piercare om föräldrarna ger sin tillåtelse/följer med. Och att du har tillåtelse från dina föräldrar - det förutsätter jag?
Tack så mycker :)
#3 ja,jag har tillstånd :)
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Näsvingen kostade 500 för mig och det är de piercing som har gjort mest ont (annars har jag i öronen - även i borsket längst upp - och har haft i underläppen), ca 7-8 på en skala 1-10. Det bara rann tårar. Men alla piercingar går snabbt att göra.
jag gjorde näsvingen med pistol (gör aldrig det, jag fick en blodfylld blåsa runt hålet) och först gjorde det inte ont det bara smällde som f*n. Sen gjorde det ont som jag vet inte vad.