Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1721 ggr
Gluskap
0

Vandrat =(

Efter 9 år med navelpiercing så har jag nu fått ta ut den. Har misstänkt ett tag att den börjat vandra…. Men såklart vill man ju inte acceptera det!

Men igår fattade jag beslutet att den måste ut! Nu känns det så tomt där!! Men nu ska jag vänta några månader och sen ta om den.

Skulle bara gnälla lite ;)

ChristineL
0

Vad tråkigt! Och vad många som tar ur sina piercingar nu, av olika anledningar :/

Anken
0

Vad menas med att piercingen "vandrar"? Åker den ut då eller? Hur gör den det isf?

ChristineL
0

#2 - Att kroppen stöter ut den, sker oftast med surface-liknande piercingar som navel och ögonbryn tex. Man märker det som att staven blir längre och avståndet mellan hålen blir mindre,

Anken
0

#3, jaha, okej, då tror jag att jag förstår! Vandrar, trodde "hålet" flyttade på sig..eller nåt..hehe ^^

oblivionocean
0

Det är då banne mig min största skräck :o för jag hatar att ta ut mina piercingar, om jag gör en så måste den sitta där lääänge xD

Gluskap
0

Ja jag har ju haft den i mer än 9 år och det är den piercing som jag kännt från första början att jag inte vill vara utan =( Känns helt tomt nu och inte som mig riktigt… Så nu räknar jag dagarna tills jag kan göra om den =)

oblivionocean
0

#6 det är ju det jag menar! man blir ju jätte van med att ha den där, helst om man har den så länge. Jag har haft min i snart fyra år och jag skulle inte kunna tänka mig vara utan den :P

JossanH
0

Hehe, 9 år hade jag min också, men jag bestämde mig för att ta ut den och det var enligt mig det bästa jag gjort på länge! Såg mycket bättre ut.. Men det är tomt när man ska "pilla".. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus