Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2623 ggr
Ceciliaolucifer
0

Nu är jag spontan!!

Wow, säger jag bara. Jag bestämde mig igår för att det var dags för en till tatuering. Minst sagt oplanerad och väldigt spontan. Nu på fredag den 18:e så åker jag till Dima här på iFokus!

Jag har ännu inte riktigt bestämt mig!!
Men roligt blir det!! Skrattande

ZaraC
0

Jag förstår precis! jag är likadan, men jag är sån alltid, tar snabba beslut och det finns inget att fundera på, har nyss bestämt mig för en ny jag med, trots att jag gjorde en för 2 månader sen, och den ska på plats redan på tisdag, hatar att vänta! ;)

Ceciliaolucifer
0

#1 Jag är ju inte den som är spontan när det kommer till sånna här saker ;) men nu attans!

mandariiin
0

jag vill ju oxå! skit att jag inte har pengar….. om inte en viss cilla tycker om mej så otroligt mycket så hon betalar en tatuering som för tidigt julklapp? haha Oskyldig

Ceciliaolucifer
0

#3 MEN! Du har ju redan fått ditt roliga Tungan ute

mandariiin
0

haha, vadå, jag? Obestämd man kan aldrig få för mycket! haha

Aviendha
0

Åh, tusan vad kul :) När ska jag bli lite smårik, bara på en 800kr eller så så jag kan göra ngt liknande? Studentlivet var inte så häftigt ur ekonomisk synvinkel :P

Bilder måste du visa givetvis! Har du fått några idéer än? :)

Liss
0

Hehe, härligt! Sådana infall är väldigt kul.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ceciliaolucifer
0

#6 Jag vill också bli smårik ;) vad skulle du ha gjort för 800kr? Oskyldig

#7 Eller hur? läskigt om det blir en vana!!

Ceciliaolucifer
0

#6 Ja! Jag tänkte göra en text på foten, ett latinskt ordspråk. Sitter och letar efter ngt snyggt typsnitt, men det finns ju så många Obestämd

Aviendha
0

Oja, det finns masor av snygga typsnitt! Älskar lettering, skulle kunna ha flera, kommer bli minst en till iaf :)

Tja, 800 kr är vad de tar för en skindiver på barbarella i gbg, minimiavgiften hos min tatuerare liger på 500, så för 800 kunde jag nog få en stjärnteckenruna iaf. Inte mycket, men bara för att. Hellst av allt hade jag velat ha några tusen just nu så jag kunde göra min underarm :)

Liss
0

Äsch då. En sån vana är väl jätte trevlig? :P

Ceciliaolucifer
0

#10 Jag håller med, mkt snyggt finns det. Men allt blir inte snyggt när jag ska få plats på min lilla 37 strl-fot!! 

Jag funderar mest på ett typsnitt som heter  Exmouth på dafont.com!¨Det lutar åt det just nu.

#11 Mm, man kan nog vänja sig ganska fort. Men jag får börja med vartannan piercing, vartannan tatuering.

Aviendha
0

#12 Ah, ibland finns det helt enkelt fördelar med att ha 41, det måste vart den första jag hittar. Men mamma sa alltid att vackra blommor har stora kronblad ;)

Liss
0

#13 Haha.. vad gullig kommentar :D

#12 Ojoj, det blir många grejer efter ett tag det. :P Fast jag kan nog hålla på ett bra tag till inom tatueringar åtminstone. Usch så mycket planer man har.

Aviendha
0

Gillade den, enkel och vacker. Är lite mer för det liite snirkligare, denna har jag själv runt fotleden.

Ceciliaolucifer
0

#13 Hahaha!!

Jag är lite mer för det snirkliga också, men det blir nog för klurigt och snirkligt på den ytan.

Vad har du för text???? Förvånad

Aviendha
0

L'Amour Toujours - franska för evig kärlek. Fö. även titeln på en kär väns favoritlåt, så det är en slags tribute till honom sen han dog.

Har dock ingen bra bild alls på den :S

Ceciliaolucifer
0

#17 En dålig bild duger fint!

Aviendha
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dålig bild på G :P

Ceciliaolucifer
0
Liss
0

Åh, älskar med snirkeltext. Scriptina är en favvo. Men gillar också Jellyka castle´s queen fonten. (se nedan)

Annars älskar jag det lite rockiga stucket.. typ råare textfonter som är lite slarviga.

LinnB
0

#19 Tror bestämt vi har samma typsnitt, Aviendha. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Ceciliaolucifer
0
Aviendha
0

#21 Den var läcker med!!

#22 Åhå, jag kan inte klandra dig för den goda smaken ;)