Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 22188 ggr
Karmatarerskanise
0

Var piercade du dig?

I vilken stad och i vilken piercing studio piercade du dig? Vad heter piercaren?

mjioo
0

Stenungsund hos Disk(desirée) hon har ingen studio än men går som lärling hos Ed's piercing i göterborg(SKF, gamlestan)

Theres
0

Dynamite i Kalmar

golf.ifokus.se

paivi
0

Eddie's Piercing / Göteborg

Zandra---83
0

Skin Deep i Karlstad, piercare Jowan.

attmar
0

Naveln, tungan och septum gjorde jag hos Martin på pleasure i Sundsvall. Läppen gjorde jag i bulgarien i somras :P

Pandae
0

India i Malmö hos Robban(mer vanliga som i läpp) och Anatomorph i Malmö hos Poul(surfaces och snart implantat, förhoppningsvis) :)

holtz
0

På Tribe i Gbg, flera ggr med olika piercare..

_troll_
0

house of pain i jönköping

nästa gång blir det hos Eddie i gbg

bubbelbubbel
0

gamla studio x (??) i jönköping
ta2house i jönköping
tribe i göteborg, och nått mer ställe i gbg som jag inte kommer ihåg vad det heter…

huldisen
1

sol gården i luleå

[Inana]
0

studio x och ta2house i Jönköping, nöjd med piercingarna…

SMMM
3

det senaste är Cia på Pistolero Tattoo som gjort. http://www.pistolerotattoo.com/

Linn
0

#1 känner du Disk!? :O jag med! gjorde min bröstpiercing hos henne. sedan gjorde jag läppen på viking studios i uddevalla, näsan på hårsalongen munken i uddevalla. counch (hette det så?) på UVX i göteborg. Just det ja, naveln gjorde jag också på Viking

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Stj3rnfallet
0

Jag piercade mig på Feel good piercing i Luleå. Tror att han hette Tony som gjorde dem. Har gjort alla där.

Marri
0

Jag har gjort 2 av mina på solgården i Luleå, den senaste gjorde jag också i Luleå men på House of pain. =)

juliapettersson
0

Naveln Number 13, och tungan på Darkwell. Bägge i Uppsala.

Stinko
0

Har gjort en del av dem jag har på House of Pain, Luleå, piercer Marie (vet ej efternamn tyvärr). Kan inte minnas om Tonni någonsin piercat mig, men kan hända att även han har det.
Har bara gått på HoP då jag varit rik och för lat att ta mig ann det själv. (Nej, jag är inte en sådan som grillar slöa säkerhetsnålar, trycker dem igenom huden, använder potatis osv.)

Morrhoppan
0

Black Magic tattoo (tror jag det heter) i Karlshamn.

Frida
0

På Tribe i Göteborg, men inte i deras studio utan när de var på tatueringsmässan förra året.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

mjioo
0

#13 yes jag känner disk och erka och hela högen :)

Ittna
0

Arvika bodyart. Tungan. Namn ingen aning . Det var en Kille som inte kunde pierca. :(

Linn
0

#20 trevligt, trevligt!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Stj3rnfallet
0

#15 Jag gjorde också på House of pain, men det är ju tattoo studion som heter det ;) Piercingstudion hette sist jag var (3 år sen) ändå Feel good piercing =) Lite underligt egentligen :P

#17 Haha, gör du dina piercingar själv?:P Hur vågar du?:O jag skulle aldrig våga :P Bättre att gå till ngn annan :D

Cherridwen
0

Freddan på Par i Hjärter, Borlänge

Beafer
0

Katta på Redrum, Gävle

Marri
0

#23 Jaha okej, det hade jag ingen aning om ;D Så det kan säkert stämma, jag var där i höstas iaf.

Stj3rnfallet
0

#26 Ja, jag har ingen aning, men på skötselrådet jag fick hem när jag gjort nån piercing där stod det Feel good piercing, men jag kan ha missuppfattat det =) Äsch, skit samma vad det heter :D Lättast att säga House of pain bara.

Mach1
0

Skin deep tattoo & piercing, Karlstad

Zandra---83
0

#28 Har du också varit där ;)

Liss
0

min piercare heter Emma;) gjordes i Norrköping, Caza de la LisetteS
Annars ska jag göra andra/fler på lucky 7 här i norrköping när jag väl har råd. De är de enda stället som finns här så.. och dem sägs vara bra.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ittna
0

Läppen själv. Bröstvårtan själv. Näsan själv. Naveln västkusten.

SaraC
0

Oj.. Naveln gjorde jag på en studio som hette J & C Piercing & Tattoo hos en Jonas, om jag inte minns fel. Var så länge sedan och studion finns inte kvar. Mina två helix gjorde jag på en frisörsalong för 10 år sen, likaså de "vanliga hålen" i öronen, men det var väl när jag var ännu yngre. Sen har jag gjort två hål i öronen själv när jag var ca 13-14..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Cherridwen
0

Å jag kom just på att de "vanliga" hålen i öronen är gjorda på samma ställe som #32 men jag kommer inte heller ihåg riktigt vad de hette, var oxå typ 10 år sen och de var de enda som fanns då. Kommer bara ihåg att jag var tveksa till att piercaren ifråga skulle träffa rätt….

Karmatarerskanise
0

Jag piercade mig hos Robban på India, när det fanns i helsingborg.

maddi
0

Jag piercade tungan på A.N.T, det var Tyron som gjorde den och jag piercade naveln  på East street, kommer tyvärr inte ihåg piercarens namn..Fundersam Båda studiona ligger i Stockholm.

[jenkass]
0

jag har gjort naveln på Tribe i Gbg, en kille som hette Finn gjorde den. Gjorde även conch på samma ställe men då av en kille som hette Johan. Har även gjort labret på Tribe, minns ej namnet på killen.. Sen har jag gjort bröstvårtan hos Ed på Eds piercing (oxå gbg) Resten har jag gjort på frisörsalonger…

Medea
0

#28 och #29 Jowan på Skin Deep har gjort båda mina också, och han kommer garanterat att få göra den tredje också. Flört

Martiinah
0

2 st hos paul på darkwell i uppsala

Saxo
0

Pistolero i Borås :) navel å tungan :)

Zandra---83
0

#37 Ja jag planerar fler (men vet ej när och var just nu), men jag kan bara säga att det är han som får fixa dom också. Tycker verkligen om honom. Sen måste jag erkänna en sak och det är att han är rätt snygg (men jag vill inte mer än att små drömma) ;)

Medea
0

#40 Haha, rätt snygg? Jättehet skulle jag vilja säga! Oskyldig

Zandra---83
0

#41 hehehe  Jag vågade inte säga hela saningen. Oskyldig

Liss
0

Vem är jätte het? vart ska jag åka?;) hehe

Zandra---83
0

#43 Jowan som piercar i Karlstad, på skin deep. ;)

Liss
0

#44 Jaha ja.. då får jag ta mig till karlstad i helgen då?;) haha

Zandra---83
0

#45 hehehe. Gör det du. ;)

Telefonkontakt
0

Magic lines i västerås, käre "gamle" Ante är den enda som får sticka kanyler genom min kropp. Fast han har nog inte saknat mig ett dugg när jag tittade in i måndags när jag var  besök och skulle köpa stavar till örat. hihi

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

CarolineJ
0

hos robban på india i malmö - Tungan och näsan

Karmatarerskanise
0

#48 Det måste vara robban som jobbade på india när det fanns i HBG :)

CarolineJ
0

mycket möjligt. han piercade mig när jag va 16. min mamma fick gå därifrån hehe hon klarade inte av att titta på. det va 2002

L8sson
0

Fredde, Par i hjärter i borlänge :)

Junction
0

Naveln & tungan har jag gjort hos Martion på Pleasure i Sundvall.
Eller i ärlighetens namn så gjorde jag tungan på vårmässan i Sundsvall, men det var Martin som gjorde den också.

[Mova]
0

Finns tattoo i Växjö.

Viking studio i uddevalla.

Liss
0

Lucky 7, Norrköping- septum

Catti
0

sthlm, east street, minns inte vad han hette ^^

RC70
0

navel - a.n.t sthlm

Moderkaka
0

senast va i Visby

allobosia
0

Magic lines i Västerås :D

Piercaren kallas för Ante :P

Jeeey
0

Jag har gjort både näsan och läppen på Tribe i Göteborg :D

Men minns inte vad killarna heter

Slempropp
0

Jag piercade septum på Kingsroad Tattoo i Kristinehamn.

Tjejen hette Rebecka!

slaughter
0

federal från linköping har gjort mest saker på mig (5 st hittills) sen har jag gjort 1 på lucky 7 här i norrköping(septum) bröstvårtan gjorde jag på house of pain här i norrköping och 1 av dom jag har i läppen gjorde jag i göteborg på nån frisörstudio som även utförde piercings

ChristineL
0

Tragus: Big Slick Tatto i Örebro, det var Wiman som gjorde den

Trasdockaa
0

Plain pain sthlm :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Ittna
0

Nu har jag börjat att pierca =) Piercat min kompis i septum , tungan, ögonbryn , läpp och pung.

Liss
0

#64 Har du utbildning?:)

[tiiia]
0

Jag har tagit alla mina piercingar hos Federalpiercing i Linköping, alla utom en (har fyra) är gjorda av Lex.

Mischa
0

viking och pushing the pins här i uddevalla.

≧◔◡◔≦

syntharia
0

Tjenixen på dig=). Jag gjorde ögonbryn, tunga och navel på india i Hbg för massa år sen. Tog bort den i tungan, men gjorde om den igen hos Jeppe på Big City Tattoo i Mjöhult Glad.

Karmatarerskanise
0

Välkommen syntharia :)

Ittna
0

#65 Nej , jag har inte det, Det har inte han som har studion heller i torsby. Men jag ska gå på konvux på omvårdnads programmet.

syntharia
0

Tackar Hera=)

[jenkass]
0

nu har jag även gjort medusa på tatueringsmässan i göteborg, av jowan på tribe.

UnhandyPillow
0

Black scar i Borås. Teddy heter han, jobbar inte där längre..

decrepit
0

De tidigare jag haft, labret på sidan av underläppen och ögonbryn var det kompisar som gjorde, ögonbrynet var mycket amatörmässigt gjort som en impulsgrej, läppen gjordes av en kompis som höll på mycket med piercing på den tiden. Han gjorde även hålet i min vänstra öronsnibb som jag töjt upp till 12 mm.

Ampallangen (2,4mm) gjordes hos Martin på Pleasure i Sundsvall

Mina två scrotum (2,0mm) gjorde jag på mig själv en kväll jag hade tråkigt.

Höger ögonsnibb gjorde jag på mig själv igårkväll för jag hade lite att göra samt ville använda en kanyl som steriliseringsdatumet just gått ut på och de vill jag inte använda på någon annan än mig själv. 3,2mm kanyl, 2,4mm barbell sitter i.

stroks
0

Den första i naveln gjorde jag i Karlskrona men minns inte namnet på studion..

Och min andra i tungan gjorde jag i Västerås på Magic Lines, en väldigt bra studio! Jag är ganska säker på att han hette Anton.

Tramsa
0

Tyron på ANT gjorde min septum. Skitduktig!

cupcakes
1

Jag piercade min läpp på viking i uddevalla, ett år sen den 8/8..

Funderar fortfarande på vilken studio som ska få göra på andra sidan av läppen ^^

Yeay
0

Första gången jag piercade näsan gjorde jag det i en frisörsalong med sån där pistol som egentligen är till för öronen. Sen har jag gjort om näsan och gjort naveln och mitten av läppen på viking studio i Uddevalla. Sen har en kompis till mig gjort dom två andra i läppen och ögonbrynet. Har också haft två andra i läppen som jag inte har kvar som en annan kompis gjorde med en liten synål, ingen bra ide…

[disembowel]
0

Örsnibbar och helix är gjorda med håltagningspistol för många år sedan, antagligen på något random ställe i Mjölby. Övriga piercingar i öronen och ena näsvingen har jag gjort själv.

Ögonbrynet piercade jag på en studio i Motala, vet varken vad tjejen eller studion hette.

Övriga piercings är samtliga gjorda på Federal i Linköping. Lex har stuckit 5 av dem och Andreas 8 stycken.

FreeLou
0

Naveln gjordes på Stardust.

Labret*2 och tungan på Needle Demon

Näsan och allt i öronen med pistol på olika ställen bla ParfymPia.

Alla i Örebro.

Klasselover
0

Marianne Hedå - Mjölby..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Maliceangel
0

Exet piercade mej… Inte att rekomendera. Tog 3 timmar. Fick pressa med tänderna den sista biten. Jag skyller på att jag var ung & dum. Nästa piercing blir gjord på Swahili bob´s i Karlberg iallafall

IdaS-A
0

9th street i skövde, finns inte kvar längre. Minns inte vad han som piercade hette.

Mischa
0

3 timmar!? vad gjorde han hål med då? blyertspenna?

≧◔◡◔≦

Daisymink
0

norrköpings tatueringsmässa 07, federal från linköping gjorde det där. minns dock inte namnet på han :)

// Vanessa 

Stinko
0

Lobe - Själv
Lobe - Själv
Cheek - Emil på Pekkas (Östersund)
Cheek - Emil på Pekkas (Östersund)
Septum - Själv
Labret - Själv
Labret - Själv
Off-centre Labret - Själv
Off-centre Labret - 3 ggr Själv, men sen omgjord på HoP av Marie (Luleå)
Off-centre Labret - 3 ggr Själv, men sen omgjord på HoP av Marie (Luleå)
Nostril - Själv
Nostril - Själv
Monroe - Själv
Monroe - Själv
Navel - Själv
Navel - Själv
Ögonbryn - HoP av Marie (Luleå)
Tunga - 3 ggr HoP av Marie (Luleå)
Lobe - Själv
Lobe - Själv
Lobe - Själv
Helix - Själv
Conch - Själv
Sternum - HoP av Marie (Luleå)
Earl - HoP av Marie (Luleå)
Bröstvårta - Själv

Jenahbella
0

off center labret - Lucky 7, Norrköping =)

fettmedkevlar
0

Första hålen - Guldaffär när jag var 6 år gammal
Restrerande i öronen - LOTTAs i Kiruna
Näsa - Barndomskompis
Mitten av nedre läppen(ingen aning om vad den heter) - Själv
Sidan av läppen - Själv
Navel - Marie(kallas Punkis) på House of Pain i Luleå
Tunga - Tonni House of Pain i Luleå
Conch(tror jag det heter) - Min mosters vän

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Denna kommentar har tagits bort.
FunkyShrimp
0

Labia - Sthlm, huddinge. Silver Fish eller vad det nu hette (vet inte om det finns längre).

Bröstvårtan - Uddevalla. Studio Viking.

Septum - Sthlm, solna. Lilla Gatan. "Monstret" piercade mig.

Tragus - Uddevalla. Studio Viking.

Tungan - Sthlm, solna. Lilla Gatan. "Monstret" piercade mig.

Conch - Nässjö. Sonnys piercing (heter det tror jag^^). Sonny piercade.

fettmedkevlar
0

Kan tillägga till mitt inlägg #88 att Marie på HoP gjorde det skitkasst. Numera är navelpiercingen borttagen och jag får leva med det fula ärr hon orsakade.

domedag
0

Jag piercade cheeks, tunga och septum på Infinity här i karlstad. Resten är gjort hemma av polare.

ChristineL
0

Navel: Wille på barbarella i göteborg!

VeronicaKahlbäck
0

Yttre kappan lodrätt( ingen aning om va de heterSkäms) polly på Waterproof, Örebro.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

TacoBelle
0

Har piercat mig på en massa olika ställe men mest nöjd har jag varit med Johan på Tribe i Göteborg.

gabi85
0

Gjorde min piercing i tungan på Tribe i Gbg. Minns inte vem som gjorde den men han var sjukt duktig och det gjorde inte ont för fem öre. Skönt med en seriös studio. Var in hos en piercare i Jkpg för att köpa ny stav lite senare, och där var det riktigt sunkigt. En hund sprang omkring där och de hade nåt skitit skynke för rummet där dom piercade. Tack men nej tack!

Frasis
0

I Stockholm på East street, piercare var Chai.

sofijans
0

gammal tråd men skitsamma.

gjorde min industrial på house of pain i luleå, marie gjorde den. resten har jag gjort hemma :)

JossanH
0

Nipple- Eddie gtb

Navel- En klåpare vid namn Tony i Lkpg, minns inte namnet på studion Lkpg

2ggr anti-eyebrow Federal Lkpg, en gång av Lex o en av P

Tunga- Federal Lkpg, Björn

Diath, örat- Federal Lkpg, Björn

framför örat precis framför Tragus (namn?)- Federal Lkpg av P

Sajtvärd på Iller.ifokus

LissXx
0

av stina ström i nykarleby //finland :)

avvikande
0

Näsa - Den lokala optikern med pistol. ;) (urtagen för längesen..)
Tunga - Darkwell, Uppsala.
Labret - Laboro, Eskilstuna. (urtagen..)
Navel - Darkwell, Uppsala.
Septum - East Street, Stockholm, minns inte namnet men killen som ser lite asiatisk ut. Riktigt grym! Bäst hittills.
Tunga igen - Något ställe i Berlin, hehe.
Klitoriskappan - Tjejen på East Street, Stockholm.
Dermal i nacken - Jowan på Tribe. Han hade problem med smycket och resultatet blev snett och dant..

fettmedkevlar
0

#98 Det bevisar hur oseriösa HoP i Luleå är som piercar 13åringar.

Aviendha
0

Navel och tunga- Katarina i Sveg,(vet ej om hon har utbildning men jag var ung och dum.

Bröstvårta och klitoriskappa - En tjej på Studio X i Österdund (nedlagd studio)

Ögonbryn - Tattueringsshoppen i Rättvik, har inget namn på något.

Off center labret - Daniel, magic man tattoo Skövde

sofijans
0

vadå, så trettonåringar får inte ha piercingar eller?

nu har jag piercat tungan och det gjorde jag på house of pain, marie gjorde det.

Mammsie
0

Har bara piercat mig på ett ställe, Darkwell i Uppsala.

krax
0

Tragus och navel= Nina på Lucky 7 i Norrköping

Tunga= Daniel (?) på Lucky 7 Norrköping

Öronen på olika frisörssalonger i Norrköping och Gävle. Gjorde höger tragus och navel själv men det blev ju inte så bra, så gjorde det hos Lucky 7 sen ist. Glad Gör om, gör rätt brukar man väl säga? Flört

Aviendha
0

#104 Det är ingen som säger att en person på 13 inte får ha en piercing, men man är inte myndig då, och det finns en anledning till att de allra flesta och de "seriösa" sudios har 18 år som gräns, eller möjligtvis 16 med målsmans tillstånd.

Ixion
0

Höger och vänster earlobe på Lucky 7 i Norrköping

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

[Pancakes]
0

#25 Woho, Katta piercade också min läpp på Redrum i Gävle ;)

Sen var den nån mycket äldre som piercade min snea navelpiercing ;(

fettmedkevlar
0

#104 Jag sa ingenting om att 13åringar inte får ha piercings, men att HOP piercade dig som är 13år bevisar hur oseriösa dom är. 18 års gräns på piercing och tatuering bevisar att företaget är seriöst, 16 år kan jag gå med på MEN då skall man ha målsman med sig.

Niini
0

Valhalla tattoo i Vasa fick äran att göra min första piercing.

Gluskap
0

-Naveln gjorde jag på India i Malmö, hos Robban, för många år sen!
-Tungan gjorde jag i Ystad, kommer inte ihåg vad piercaren heter.
-Mouch (för mig dne heter så) iaf så gjorde min kompis den på mig, har inte den kvar nu och har ett litet litet ärr där…
-off-center labreten gjorde jag på India i malmö och är väl den senaste! Har glömt vad hon hette som gjorde den…

sofie
0

Näsan- Hos en som höll till i sitt hus i Oxelösund.

Läppen- Body count Nyköping hos Janne

Tungan- Body count Nyköping hos Janne

Genitalpiercing- Waterproof Örebro hos Polly

Tragus- Waterproof Örebro hos Polly

Sen alla hålen i öronen är på frisörsalong.

Kickeree
0

Tungan - India Malmö

Navel - Bli fin i Lund

Bromelia
0

jag har tagit nästan alla mina hål på "perfymboden" i västervik och gjort några själv.

piercade ögonbryn och navel hos Ivan som hade studio i västervik oseriös som fan bägge är sneda.

Tungan är piercad på Federal i Lkpg av Lex

Näsan piercad på herberts i västervik med pistol gjorde ont som fan

gurrae
0

Jag har piercat allt själv men har töjt min septum på Swahili Bob´s i Karlberg (Stockholm)

Jenahbella
0

#116 gör de ont att töja septum, min piercare rekomenderade de på mig.. att töja upp lite så att de skulle se ännu bättre ut :)

gurrae
0

#117 Det gör mycket ont, det smartaste är att töja den hos en piercare, töjde först från 1.6 till 2.4 själv med en topz… Inte skönt, men sedan töjde jag från 2.4 till 3.2 hos swahili bobs i karlberg och igår så töjde jag till 4 själv med en töjstav. Gjorde trymt ont men inte så farligt. Det blir ju så sjukt mycket snyggare. Ska upp till 8a hade jag tänkt, tycker det är sjukt häftigt med en tunnel i näsan med vi får se Glad

Maathilda
0

Piercade min näsvinge på G-punkten i varberg (:

LinnB
0

Piercade näsvingen på Lava i Umeå. Hos Annika tror jag hon hette.

Medusan gjorde jag på Offer studio i Umeå. Ingen vet vad piercaren heter, dock.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Pimu
0

Mina första hål i öronen gjordes av äldre syskon, då jag var ca 14
sen har jag töjt själv o piercat:

Labret - Magic Line Tattoo i Västerås av (tror han hette Tomas)
Tungan - (samma som ovan)
Tragus - Magic Line Tattoo i Västerås av Lex (gästpiercare från Fedral i Lidköping)

elyse
0

När jag var 18 gjorde jag en labret, hos en tant som gått en helgkurs. Hon hade sin studio inne på en klädbutik i Hudiksvall. Otroligt populär var hon när det var som allra hetast med en piercing, helst en labret.

Näsvingen piercade jag på Darkwell här i Uppsala. Det var runt 1½ år sedan. Har ingen aning om vad han heter, men det är en äldre man.

TheUnknown
0

Tungan i Norrköping på studio 316L hos Joni, naveln på house of pain (när de fortfarande hade piercare), minns ej vad iercaren hette men det var en tjej i Norrköping, näsvingen hos en hårfrisör i Norrköping, minns ej heller vart då et var 5 år sen, ögonbrynet själv, bröstvårtor, undernaveln tvingade jag min kompis göra. Läppen (mitten, underst) en annan kompis och läppen, mitten överst gjorde jga också själv. :)

Eazyy
0

Gjorde min navelpiercing på India i Malmö, av Maddi :)

Markegard
0

Navel - Kalmar, dynamite (Glömt namn?)

Tunga x2 - Örebro, needeldemon 1:a, sedan Waterproof 2:a men samma piercare, minns inte namn?

Bröstvårta- Örebro, waterproof

Sedan har jag varit på något till ställe men inget som finns kvar.

NeverToLate
0

Har gjort mina alla mina 3 i läppen hos Ulrica på Evil woman bodypiercing i Hässleholm (ca 10 minuter från stationen)

Gjorde först snakebites och sen en till i mitten :)

Hon är en jättebra och trevligt piercare och har piercat många jag känner, jag har sett henne pierca under och överläppar, tungor, bröst, genitala piercingar, näsa, öra, ögonbryn osv. alltid lika lugn och säker :) Jättebra piercare ! Creeds to her ! Om jag ska pierca mig mer (vilket jag lär göra inom en snar framtid)  återvänder jag definitivt dit igen :)

Betiz
0

gjorde min piercing i bröstvårtan i usa, och sedan gjorde jag den andra i Uppsala på:  Darkwell och jag gjorde även naveln där. de som jobbar där är väldigt trevliga och kunniga.

Även de har gjort diverse piercingar på min syster som hon har i öronen, naveln mm.

Min kusin pierca även nacken där och det blev hur bra som helst.

Anett Lindbom
0

Jag gjorde min näsa hos Arbrå Tattoo & Piercing i Arbrå som ligger strax utanför Bollnäs, Hon som har stället heter Susanne, hon är supertrevlig så dit åker jag nog gärna igen för fler piercingar..

Telefonkontakt
0

Uppdaterar med att jag gjort Mouhe hos Ante på Magic Lines (han har slutat nu dock) och sedan septum på tatueringsmässan i Norrköping, var Federal som gjorde det. kommer inte ihåg vad han hette som piercade mig dock.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

MorbidAngel
0

Jag känner han skit bra :D Riktigt schysst är han.

metalbitch
0

hemma i näsan för 24 år sedan,sedan tunga&ögonbryn Barbarella/Gbg,labret  Pistolero Tattoo/Borås

resten av piercingarna själv

[SarahOhrn]
0

Gjorde naveln i Söderhamn första gången, minns inte vad studion heter men de finns väl bara en :p Sen gjorde jag om det hos Tribe i Göteborg, men växte ut igen. Nu senast gjorde jag den i Borås, minns bara inte vad studion heter just nu, det är i alla fall en blond tjej o två killar som jobbar där och tjejen är suuuuperduktig då hon även piercade min tunga. Och än har inte naveln växt ut en tredje gång o tungan har aldrig krånglat :) Utan tvekan bästa piercingstället jag vart på!!

Tatuerade mig på Black scar i Borås hos en som heter Johan.

[SarahOhrn]
0

Jo nu efter att lä'st lite fler inlägg ovan vet jag vad den i Borås heter, Pistolero. Och det va Cia som piercade mig. Hon är guld värd!!! :)

[SarahOhrn]
0

#39 Haha samma som mig då! ;)

PollyPiercer
0

Hallå alla där ute! Polly från Waterproof tattoos här som nu bytt studio till Stardust tattoo i örebro! kommer även prova på Barbarella i Göterborg nu ett par dagar i mitten av juni där det ska bestämas om vidare arbete.

Jag gör alla vanliga piercings, microdermaler och kvinnlig intim i en avslappnad miljö där kundens behov alltid står i centrum!

Har ngn frågor, vill boka en tid eller bara droppa in är det fritt fram!

Go hardcore folks! /Polly

Saga85
0

Naveln - Panache i Göteborg.
Näsan - hemma, själv.
Ögonbrynet - Tribe i Göteborg.

[Wera]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Piercade mig hos Angelica i Rättvik, Dalarna på Annas hud & kroppsvård.
Hon piercar bara i naveln och öronen tror jag.

Hon använder heller inte en tång och lång ihålig nål som man trycker i staven i. Utan hon använder en sån här:

TheUnknown
0

Skum grej.. :P HAha. Vad använder hon för nål då? Eller hur går det till? Är det dyrare än att göra det på "vanligt" vis?

RuiXue
0

5 "vanliga" hål i öronen på hårsalong i Vårgårda. Övre delen av örat själv (och nej har aldrig haft problem med den).

Navel och tunga på Panache i Göteborg. Navel kvar, tungan borta. Alltså tungan är kvar, men piercingen är urtagen haha

Ska snart låta göra en vertical hood piercing :D Måste bara hitta en bra studio i Malmö.

Jennie

[SarahOhrn]
0

#137 Jag gillar inte att dom tar i naveln med "pistol" :S Det kan inte vara bra! Likaså där dom tar i näsan.. Skulle aldrig falal mig in att pierca mig med pistol… Inget att föredra tror jag! Har bara tagit hål i öronen så.. Resen av mina piercingar med nål, det är skiten! :)

soetisen
0

Min hål i öronen har jag gjort på olika smyckesaffärer.

Mina cheeks är gjorda i Västerås hos Magic Lines av Lex.

- Medarbetare på studier.ifokus

Hickey
0

Min navel har jag gjort i stockholm åkersberga
på en salong som också använder en sån grej som #137 visar.

Och min tunga i stockholm på swahili bobs, Johan heter han som piercar där

######

Moonchild89
0

Laboro Center i Eskilstuna. Minns ej vad killen som piercade mig heter, men han va bra och trevlig!

/Moonchild89 👻

RuiXue
0

Anatomorph i Malmö, Poul Chin^^

Bara några timmar sen nu^^

Skulle gjort en vertical hood men jag hade inte rätt anatomi för detGråter Så det fick bli en dekorativ piercing 1cm högre upp iställetSkrattande

Jennie

OzzyochJag
0

Studion jag piercade min navel i finns inte kvar, men den låg i Norrköping. Var lärlingen Henrik som gjorde den i alla fall.

Min intimpiercing gjorde jag hos Evil Woman i Hässleholm.

sayuri
0

Piercade mig at Rude boy studios i Norwich och ska göra det igen på måndag.

Odette
0

Hemma i köket lr på toaletten med en säkerhetsnål i handen ;) har tagit i öron, navel och läpp.. gick fint, å det mesta har läkt bra :)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Loqi
0

Jag piercade mig hos Ed i hans studio Eds Piercings. Han är jätte trevlig, vill bara kundens bästa och är mycket hjälpsam.

[Wera]
0

Öronen: I Mallorca på en piercingstudio på en gå gata. För där är det billigast (50kr/hålet, här hos mig kostar det ju 350kr)

Naveln: Annas hud och Kroppsvård i Rättvik. Angelica tog, riktigt trevlig "piercare". _Man måste vara över 18 elr ha föräldrarnas tillstånd.
_
Tungan: Cross Road i Borlänge. Man måstevra över 16 elr  ha föräldrarnas tillstånd Flört

Olysios
0

1 helix
3 vanliga hål (pistol) varav ett håller på att töjas nu :)
1 surface i armen tagen på Federal i LNKP

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

markazits
0

Jag har varit hos 'offer" på Offer Studio i Umeå.

Msphoto
0

I Linköping på federal Piercing av Jonas;)
www.federal.se

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.