Första badet
Idag har jag badat för första gången sen jag fick min intimpiercing gjord för ca 7 veckor sen nu. Bassängbad uppenbarligen eftersom det inte är sommar längre. Och det verkar ha funkat riktigt bra! Inget ömt eller nåt nu, men mig veterligen så har min piercing vart helt läkt de senaste ca 4 veckorna så har nog väntat mer än tillräckligt länge med badandet
Min intimpiercing är rätt diskret, man ser bara översta kulan om man verkligen tittar. Men visst var man ändå lite stolt i omklädningsrummet och duschen i simhallen
Jennie
Vad kul :)
Är sjukt sugen på intimpiercing jag också… men jagär feg :P
Haha, visst är man lite småstolt ;) Konstit att en piercing kan ge så mycket självfötroende? Men det är ju inte konstigt med tanke på hur läckert det är! :)
Paulina
Första gången någonsin som jag inte har vart blyg eller haft komplex i ett omklädningsrum på många många år
Har en hel del extra kilo, men de rörde mig inte i ryggen i går!
Regskylt: Kan säga så mycket som att det inte gör ont, och att det inte är värre än ett helt vanligt besök hos gyn
En piercare hade ju inte gjort intimpiercingar om de inte kan hantera att se den delen på folk. Bara få tummen ur, hitta en bra studio och få det gjort
Jennie
Kul att höra!!
Även mina komplex och min blyghet för det området har gått puts väck efter piercingen :)
Paulina
Kommer nog bli riktigt kul att gå på gyn undersökningar framöver haha Är ju inte jätte jätte vanligt med intimpiercing än även fast det blir allt vanligare
Jennie
Det är kul, jag har fått komplimanger av barnmorskor och läkare ;)
Paulina
Kommer bli kul att höra deras reaktion nästa gång haha
Jennie

#3 det beror ju helt på vart du sätter piercingen. jag har en vertikal kappa, och jag vara nära på att spy när jag gjorde den. så ont gjorde det på mej tyvärr….
Min VCH kändes inte. Emblasalva is the shit 
Paulina

#9 det är fusk!
Min är något ovanför kappan. Ingen bedövning eller nåt men jag kände ingen smärta direkt, mest en tryckande känsla eller nåt
Oavsett om man tycker det gör ont eller ej så går det över så fort och det är definitivt värt ett par sekunders aj. Min piercing ger ingen som helst stimulans "där nere" men självkänslan är på top sen jag gjorde min
Jennie
#10 Nej, det är den smärträddes sätt att våga låta någon sticka en big ass nål genom det allra heligaste 
Paulina
#10 Told ya ;)

#11 christina har du då….
#14 Men den är ändå inte ytlig. Bara översta kulan som syns, och det är bara om man verkligen tittar. Svårt att förklara haha Men den är liksom bara 1cm ovanför där en vertical hood skulle ha vart.
Jennie

jo, men det heter ändå christina :P
Å tusan haha jag trodde de var mycket högre upp
Har länge undrat vad min kan kallas haha Men då är det kanske en Christina som inte är en surface piercing
Min läkte på nolltid iaf
Jennie

men den sitter inte i själva kappan, utan i huden ovanför precis?
Ja, undra när man får sig till och göra en christine - som jag velat ha i ett år snart. humff..
#17 Jag hänger dock inte med riktigt. Om den inte går igenom kappan utan är över, då är den ju ytlig - eftersom den inte går igenom något utan går igenom "köttet" på samma sida ? :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Åh shit va snyggt! :) Sån vill jag ha, som inte törs göra nån intimare ;)
TS, är det en sån här du har?
Min är mest lik den första länken, dock något längre ner ändå
Jennie
Skitsnyggt! Jag skulle vilja ha en som den första länken :)
Bara så svårt att förklara och jag är inte så jätteinsatt i vad allt heter å så haha
Jennie

men nu vet du namnet på din piercing :)
#25 Ja, yay. Tack för att du vet mer än mig haha
Och tack alla andra också :)
Men helt allvarligt. Vill man ha en intimpiercing så är det faktiskt bara en sak att göra: FÅ DET GJORT 
Kan lugnt säga att man överhuvudtaget inte kan tro om mig att jag har några som helst bodymods utom vanliga hål i öronen. Men skenet bedrar hihi
Dock skulle jag aldrig någonsin kunna ha ansiktspiercings för det passar bara inte in med den jag är- en av anledningarna till att jag tog ur min tungpiercing
Jennie

#26 jätte kul att även "sånna som du" vågar er på intim piercingar. med sånna som du menar jag näst intill opiercade människor. 
Muhaha. Och jag som har piercings både här och där, vågar inte ;) Och inte för att det skulle göra ont, utan för att jag är feg för och visa upp mig. Ta-da :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Sånna som jag haha Skulle man se mig på stan så skulle man kunna tro att jag inte ens skulle ha en tanke på att pierca mig! Funderar lite på att skaffa en tragus framöver. Men får se hur det blir med det. Måste ha headset på jobbet och lyssnar mycket på musik så vet inte riktigt hur det skulle fungera
Tatuering är på funderingarna också. Har tänkt mig en med kinesiskt tema i svanken, och framöver framtida barns kinesiska namn på ankeln
Jennie