OT: Vad ska ni gör ikväll?
Som rubriken lyder; Vad ska ni göra ikväll?
Ikväll ska vi vara några stycken, dricka öl och kolla på UFC-reprisen, såg inte hela galan förra helgen.
Sen ska vi väl rota fram några brädspel och spela lite =)
Jag ska inte göra mycket, ha ingen lust till nånting heller…
/Christine
Det blir väl att sitta framför burken och glo :D spela spel and such, kanske ska se film sen också. Blir en lugn kväll med andra ord.
/Moonchild89 👻
Jag ska bara slappa tillsammans med vovsan, glo på tv och vara inne på iFokus :)

vin & ostbågar & surf! 
Ikväll blir det party med tjejerna och sen utgång och göra krogen osäker :)
Innan dess blir det att ta det lugnt och göra mig i ordning sakta med säkert. Och skriva lite. Kanske se en film.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Sitter just nu bara här
Tittar på dumburken också. Nåt fånigt stylist program
Ska sova rätt snart för jag jobbar imorrn och måste upp absolut senast kl 6
Jennie
jag sitter faktiskt och jobbar, och det är Bodyart som får tiden att gå frammåt! Sitter ju på eniro 118118.. ska snart åka hem :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Jag håller på och möblerar om för fullt här hemma! Får se vad sambon säger när han kommer hem efter jobbet. Hehe. Måste bara se till att jag sorterar alla spritflaskor oxå…. 
Det blir Wasa by Night för min o sambons del (ett happening här i Vasa där man genom att köpa dricka - snaps/öl/cider/kakao/drink-.. samlar ihop stämplar på ett kort o vid 8 stämplar får man en t-shirt).
Ikväll ska jag på bio och se på Flickan som lekte med elden, jag hoppas den är värd pengarna. :D
Ikväll är det näst sista dragracingen för denna säsongen, så ni kommer hitta mig drägglande bredvid banan ;)

Jag ska nog bara ta det lungt och lira lite wow. Sen kanske man slänger sig framför tvsoffan ett tag
Det blir nog bara lite datornördande och tv-tittande för min del. Plugg kan jag ju alltid hoppas att jag tar mig till att göra! :D