Ny som medarbetare
Hej!
Jag har nu fått äran att hjälpa LisetteS att driva denna sajt. Så i dagsläget är vi nu en Sajtvärd, och tre Medarbetare.
Mitt namn är Mandarin, 22 år gammal/ung. Ni hittar mej i centrala Sundbyberg, Stockholm. Jag är född och levde största delen av mitt liv i Västerås. Växte upp några år i USA. Vid 19 års ålder flyttade jag till Uppsala. Flyttade där ifrån knappt ett år senare och hamnade i Sumpan med min nuvarande sambo.
Har ett stort intresse för djur. Hemma hos oss finns det
- illrarna Dealen, Lyssa, Aura, Nova och semester illern Idun
- röda regnbågs boorna Mercedes och Lexus
- elaphe bairdis Rio, Pyr och Click
- majsormarna Mio, Ani, Max, Six, Nyx och Neo
- 3st bairdi juveniler
- 13st majsorms juveniler
- leopard geckon Dolly
- tjocksvans geckon Rox
- madagaskar gecko giant Leonora och Leonard
Planer på att skaffa hund snart finns även.
Just piercingar är en stor del utav mej. Det som dekorerar min kropp just nu är
- 2st 16mm i öronen
- 7st övriga hål i örsnibbarna från 2mm-1,2mm
- 2st helix 1,2mm
- conch 1,6mm
- rook 1,6mm
- näsvingen 1mm
- meduza 1,2mm
- labrett 1,6mm
- off-center labrett 1,6mm (tillfälligt urtagen)
- smiley 1,2mm
- tungan 6mm
- nape 1,6mm
- 2st i bröstvårtorna 1,6mm
- 3st i naveln 1,6mm
- vertikal kappa 1,6mm
- micro dermal mellan brösten
När man ser den där listan ser det ut som om att jag är helt sönder piercad! Haha. Jag har alltid vart väldigt noga med att mina piercingar inte ska se "plottriga" ut, och jag vill gärna hålla det på en anständig och symetrisk nivå. Så dom piercingarna jag gör är alltid väldigt noga planerade med placeringen.
Jag har även en del tatueringar.
Mina första var två helsvarta stjärnor på undersida utav handlederna.
Utökade sen även med två lite udda stjärnor på axlarna.
Har sen skrivit "give" och "take" på ovansidan utav handlederna.
På mitt vänstra ben syns en egen ritad streckgubbs-ängel i hardcore stil.
En hel svart stjärna finns i mitt högra öra.
Håller nu på och jobbar med min ryggtavla. Som består utav en drake/demon och en fe/ängel. Egenritad, men sen tillfixad utav tatueraren. Det enda som saknas nu för att få den helt klar är tyvärr pengar.
Jag har vart intresserad utav bodyart sen jag var ca 12 år, då jag piercade näsan, min första piercing förutom öronen. Sen dess så har det ju blivit en del piercingar (och tatueringar), och jag har lärt mej en hel del. Då jag har lätt att ta kontakt med folk så har det oftast slutat med att jag lär känna piercare på olika studios, och på så sätt lärt mej mycket genom att bara spendera tid på studion, eller genom frågor. Men jag har även en hel del egen erfarenhet.
Nu har ni iaf fått en förklaring till vem jag är. Och jag tror inte att ni kommer märka av mej mer nu än tidigare, då medlemmarna här sköter sej fint på egen hand.
Vill tacka LisetteS + Medarbetare för denna möjlighet att vara med i gänget!
//Mandarin
Hurra hurra hurra :)