Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 11949 ggr
Ilokay
0

vilka är ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sandra, 19 år ung, sambo och förlovad med skrellet, även stolt matte åt våra tre illrar

paronskrutten
0

vilken härlig färg på håret du har :)

Helena

Karmatarerskanise
0

Jag är 23 år, bor i Helsingborg med min förlovade och en hund.
Vi har varit tillsammans i ca 37 mån. :)

Ilokay
0

#1 man tackar så mycket=)

Liss
0

Lisette heter jag, är 22 år ung i skrivande stund och Sajtvärd här inne på bodyart! Älskar bodymods självklart och har själv 12 mm töjda öronlober, en helix, en conch, en septum, en off center labret och fem tatueringar och en halv sleeve med planer för fler.

Delar lägenhet och kärlek med min hund Ecko (Amstaff/Dogo Argentino) och min katt Móri (Cornish rex). Jag leker livet och gillar självfallet att ha kul. Gillar både att dra iväg på äventyr men också att krypa upp i soffan och mysa med hunden och en kopp te.

Har mycket planer och får väl hoppas att några av dem kommer slå in också. En av dem är att starta eget, och de ska nog gå igenom inom snar framtid.

Ha en underbar dag. Och en trevlig tid på sajten.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

paivi
0

Jäklar vad ni är unga…

Jag heter Päivi (surprise surprise!), är 47 år, bor numera i Finland igen (bodde drygt fem år i Huskvarna), drömmer om att flytta till Irland.

Har fyra hundar, två katter, en bil, tre tatueringar som kommer att bli en hel backpiece någon gång, och tre piercingar (bröstvårta x 2, HH). Hade oxå tungan piercad, men kunde inte leva med det. Saknar piercingen ändå… ofta.

Inga bilder Skrikandes

bubbelbubbel
0

wey, min kusins fru heter Päivi. :)

äsch, jag är Karoliina, 21, går in på mitt 22a år.
är smålänning in i själen, bor här med min käraste Johan och våran kanin Eskimå.

är låssasmatte åt en kompis fyra hästar nu 7 månader till. roligt ! det finns även hund och katt i familjen.

har inga tatueringar men fyra piercingar och fem vanliga hål i öronen.

SaraC
0

Jag heter Sara och är 22 år. Bor med min hund. Har både tatueringar och piercingar. Medarbetare på Hundar.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0

#7 Älskar din hårfärg :)

berry892
0

Här är jag då, jag heter Malin och jag är 18 år gammal:) Jag går på Naturbruksgymnasiet i Dingle med linjen djurvård tredje året nu. Jag har 2 degusar (gnagare) 4 ödlor, afrikanska tjocksvansgeckos och så har jag min älskade katt Sara:)

Jag har hål i öronen och en piercing i näsan. Jag ska snart tatuera ett hjärta med tribalmärken bakom på högra skuldran, det blir min första tatuering:)

skrellet
0

Tommy heter jag, 23 år gammal. förlovad med ilokay.

bor med 3 illrar i en 3a i gävle.  

går på högskolan i gävle

kissan78
0

Camilla heter jag o är 29 år, i nästan en månad till. Bor i ett litet samhälle som ligger mellan Örnsköldsvik och Umeå. Bor här med min make och våra 4 katter (snart 5 om några veckor).
Har en tatuering än så länge men har bara önskat mig pengar till fler när jag nu fyller 30 i januari, hoppas att nån lyssnat på mig iaf. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Zvintos
0

Ninni är mtt namn, är 19 år och bor med pojkvännen och hunden i Falun.
Har 4 kaniner och 1 gulshamstertant (snart 2 år).
Två tatueringar har jag, plus att jag funderar på att ta om piercingen i naveln.

SaraC
0

#8 Tack :) Den finns att köpa ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Dolleminas
0

Tja det mesta står i min presentation… är gift och vi har 3 barn födda -98, -01 och -03.

Morrhoppan
0

Carina 30 år bor i en liten ort som heter Kallinge i östra Blekinge. Har en 7 årig son och en särbo 5 mil härifrån.

Jag har en näspiercing och två tatueringar. Det är nog mest det sista som är min grej, helst oldschool, som det kommer att bli fler av!

CBA
0

Jag heter Charlotte irl, är 33 till ålder och bor med min make, 2 söner f. 99 och 05 och en kisse (samt häst inhyrd i annans stall) bara 15 minuter från Arlanda.

Piercings är inte min grej men har fallit under habegäret att pryda min kropp med tatueringar. Har för tillfället 4 stycken till antalet, den senaste gjordes så sent som i november men vill redan göra en till :oD
Har ett lite större projekt på G då hela överarmen skall täckas men än så länge ligger det på tatuerarens bord i väntan på att bli uppritat *längtar*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

AnneN
0

Anne heter jag, sambo. Bor i Luleå, 3 katter & 1 hund, studerar på komvux. Tatuerad på båda armarna och piercad i tungan och läppen. Älskar att färga håret =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karmatarerskanise
0

#17 Wow, neon rosa:)

AnneN
0

Jepp skulle eg bli mörkrött men det blev fel i processen tror jag så då vart det riktigt rosa ist

_**/Mvh Anne

Karmatarerskanise
0

#19 haha ja då vart det riktigt fel :) Men fräckt :) Trivdes/trivs du i det?

tokage
0

Antonia, 15 år gammal. Piercing i näsan och ska ta om i läppen idag =). Får inte tatuera mig än, men när jag får så blir den en drake på skuldran, tror jag =). Bosatt i Spånga, och är en riktig djurälskare. Har just nu 2 dabbagamer (ödlor), och har en iller på G. För övrigt så finns det i våran familj en grön leguan, 2 katter, en hund och 5 råttor =).

Zandra---83
0

Zandra är 24, men fyller 25 den 10 januari! Jag har piercingar i vänster näsvinge, mitten av underläppen, tungan, naveln och helix i vänster öra (+ de vanliga i öronen) ska även ta en ny piercing den 10 när jag fyller (precis som nu när jag fyllde i år). Jag har två tatueringar, en på höger underarm och en på vänster överarm, sitter och små ritar på min tredje tatuering som ska vara runt ankeln som en kedja, men har inte kommit så långt på den. Har två råttor och en katt (fick hem katten dagen före julafton :) ).

[tiiia]
0

Matilda, 20 år gammal, älskar både piercingar och tatueringar. Har ännu inte lyckats ta mig råd att tatuera mig, men det kommer bli av snart hoppas jag ;) Har dock ett gäng piercingar och fler lär det bli ;)

Jag är förlovad med en helt underbar kille och tillsammans har vi två illrar, två katter och en liten råtttös (hennes kompisar har gått bort pg, av hög ålder så det är därför hon är ensam

Är en fd bildestet och pluggar just nu på "komvux", vill senare utbilda mig inom miljö eller data. Är just nu hobbymodell på en "expo"sida och gör det som en kul grej, oavsätt vad folk omkring mig tycker. ;)

AnneN
0

#20 jodå jag trivs trots att jag eg inte är så förtjust i rosa =)

_**/Mvh Anne

pelleplutt
0

47 år piercingar i septum å läpp tatueringar på hals,armar,bröst/mage å benen

Misimurf
0

# 23 snyggt hår!

Denna kommentar har tagits bort.
ChristineL
0

Jag heter Christine, fyller 24 i mars, bor i Örebro med två egna katter och två på jour. Har inte flyttat ihop med pojkvännen än, men vi letar efter gemensamt boende ;)

_troll_
0

Frida, fyller 19 i mars.
går sista året på Hotell och restaurangprogrammet inriktning servering och barteknik, på johnbauergymnasiet i jönköping.

Leker lite väl mkt med elden ibland, mest med poi, eldblås, eldslukning, eldfakir och jonglering

[slo]
0

Jonas heter jag, 22 år gammal och bor ungefär mitt emellan varberg och göteborg. Jobbar som konsult (visst låter det bra ;)) på ett elföretag i Varberg just nu.

Bor med min kisse Melwin i en liten gul stuga på landet, äger även en häst. Har en industrial och en vanlig piercing, samt en tatuering sen tre veckor tillbaka, ungefär :)

Telefonkontakt
0

Linda, 20 år på tisdag, gift med Decapitated på lördag. Ska ha barn 25te juli och jobbar som timvikarie som barnskötare på förskolor som behöver vikarie.

Har 1 iller och tre råttor. Det är jag det

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

[Mova]
0

Moa heter jag, fyller 19 i år. tar studenten i juni :) har alltid vart intresserad av piercing/tatuering. Bor ihop med min lilla vovve i växjö / orust. Siktar på att kommain på en guldsmeds utbildning till höst (pysslar med smyckedesign nu)

Pimu
0

Tanja 34, bor me sambo o 3 barn o vårt lilla mini zoo här hemma, som består av:

1 Skäggagam
1 Majsorm
2 Katter
1 Hamster
10-20 möss (sällskapsmöss me stamtavla)

o lite dammråttor i hörnen .. *thi hi*

Har börjat hänga här, för att få insperation till en ny tatuering, o ska töja öronen ..

RC70
0

Johanna heter jag blir 22 år i Augusti
Hästnörd som bor tillsammans med sambo och kissemisse i Haninge :) varit tillsammans i v28 + 4 ;) med sambon alltså och snart 2 år med katten ;)

Pluggar och jobbar extra på SIBA, har även snart 2 egna hästar !
hade ingen bättre bild på den här datorn, det är jag till höger :)

Veratatto
0

Hej:-) Heter Vera & bor i Furulund, Skåne, 37 år och jobbar som usk & som tatuerare på fritiden.. Gift och 2 toårsbarn:-)

svartelbas
0

min tur då. jag heter Felicia, fyller 26 i år. jobbar ljudtekniker, frilans, och älskar mitt jobb. bor själv i lägenhet med mina två kaniner, elsa och alice. de bor lösa i köket och lever loppan när jag jobbar på kvällarna.. ;) två piercingar, en 7 år gammal navelring och en låg nape som fortfarande läker. en tatuering med, precis som så många andra kommer jag att skaffa fler…

Junction
0

Jag heter Karin, bor utanför Sundsvall med sambon i vårat hus (som jag ääääälskar, vi köpte det för snart 1 år sedan.)
Vi har tillsammans 2 Grand Danois pojkar på snart 2 år & en liten bondkatt som heter Nyman.
Har både piercingar & en tatuering, vad gäller tatueringar så planerar jag för fler :D

Frasis
0

Maria heter jag :) 23 år och bor i sthlm.

Jag äger en pärlbutik med tillhörande webshop ihop med min mamma och syster. Så jag är som ni kanske förstår väldigt pysslig av mig :P

Jag har nu 6 hål i öronen var av en av dem nu är en piercing gjord med nål :) Planerar även att göra en tatuering men det kommer jag nog vänta ett tag till med då jag verkligen vill vara hundra på motivet. Min syster ska få rita den då jag vill att den ska ha en speciell betydelse och hon är min stjärna :)

Linn
0

Frasis, har du hemsida?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

domedag
0

Marthe heter jag och är 18år. Bor sen
ett år tbx i karlstad tillsammans med
mina två underbara råttor. Går andra
året på John Bauergymnasiet här i
karlstad. Några stora intressen är:
Foto, råttor, festival, piercings,
musik, djurrätt osv.

Theres
0

Jag heter Therés, och är 20 år i en knapp månad till.
Bor i Kalmar-trakten med mamma, pappa, lillebror, lillasyster, 1 katt, 3 illrar, 3 råttor och en spindel. Jag gör inte så mycket mer på fritiden än att ta hand om mina djur och gå runt och sjunga så mycket så folk ber mig vara tyst ;) Är arbetslös med andra ord. Vill plugga till skådis. Vill hest bli skådis utan att behöva plugga såklart =)

golf.ifokus.se

Frasis
0

#40 Ja men visst :) www.zionesse.com

Alley-Pang
0

Jag heter Amanda. Har två tatueringar och en septumpiercing. Hade tre piercingar i läppen förut, och funderar på att skaffa en smiley.

Bor i en tvåa med min pojkvän och tre illrar.

Navidad
0

Hallå! Annie heter jag och är 22 år. Bor i Oxelösund i en lägenhet med min sambo/fästman Andreas 23år och våra två hundar dvärgtaxen Max snart 5 år & blandrasen Ronja 6 månader.
Jag och Andreas gifter oss den 6/7.
Jag är för tillfället sjukskriven, så lägger bara ner min energi på hundarna och min älskling.
Jag har bara en tatuering än så länge men fler på väg.. har haft piercing i tunga och näsa.. men inte längre..

Glad

decrepit
0

Andreas, född -81

Bor i Sundsvall i en tvåa tillsammans med kaos och oreda.

Har en Kameleontflicka vid namn hulda.

Gillar olika typer av mody mods, har själv några tatueringar och piercingar, kommer bli fler tatueringar den närmsta tiden känns det som.

mjioo
0

jag har ju inte presenterat mig här! fick för mig att jag hade gjort det.

Jenny heter jag, bor norr om göteborg(mellan kungälv och marstrand för de som vet vart de ligger)fortfarande hemma eftersom det kanske blir skola utomlands om nåt år. 19år och tar studenten i maj.

Ja vad ska man mer skriva.. 1tatuering än sålänge, 6piercingar(tagit ur en) blir nog tatuering och massa piercingar i maj, vill nu men ska vänta tills efter jag gett blod. :)

[mjuue]
0

Heter Malin, snart 16 år gammal. Bor i Stockholm..
Har två stycken husdjur. Dansar streetdance.. snart proffs ;) hah

Beafer
0

Jag heter Emma och är 18 år och bor i Gävle. Tar studenten från Textila tekniker & design 13 juni. Har en fästman som heter Simon. Vi har varit tillsammans i 2½ år. Jag har en liten papillon-tant som heter Skorpan och en birma som heter Digital-Doris. En sålänge har jag två hål i läppen, två töjar i öronen på 8mm och ett vanligt hål i örat som jag ska töja ut lite. Gjorde mitt andra hål i läppen för typ två veckor sen och funderar redan på vad jag ska ta hål i nästa gång ;) När pengarna räcker blir det även en tatuering :)

Cattiiis
0

Jag är inte här inne så ofta, men jag kommer in när jag hinner. Jag heter Cattis, är 13 år och bor i Småland, i en liten håla typ en timme från Jkpg. Tycker mycket om djur, har en katt (Tigern), en hund (Ludde) och rider och sköter en häst vid namn Baby. På fritiden rider jag, fotograferar, spelar trummor och lyssnar på musik (typ allt inom rock.)

sofie
0

Jag heter Sofie och är 21 år blir 22 i sommar. Ganska nyinflyttad i Örebro och bor här med mina fem illrar. Har än så länge bara hål i läppen, tungan, näsan och 13 i öronen. Så fort jag känner mig rik blir det att göra en tragus. Kommer även bli tatuering längre fram. Läser mest här på sajten.

Aviendha
0

Paulina heter jag. 20 långa år på nacken, bor i Sveg men pluggar till socionom i Östersund.

Förlovad med en underbar kille sedan 1,5 år tillbaka (broberg på ifokus)

Ägs av 2 "nymfomaparasiter" (nymfparakiter, killens omskrivning)

o 2 illrar som läger hela sin själ i att göra livet surt och underbart för mig =)

[jenkass]
0

Jennie heter jag, är Medarbetare här på bodyart.ifokus. Fyller 21 år nu i maj (87:a) Bor i borås tillsammans med min pojkvän och våra två illrar, Toxi & Tuuva. Gick Handel- och administrationsprogrammet på gymnasiet och jobbar nu på nummerupplysningstjänsten Eniro.

Har för närvarande tatueringar på öra, överarm, underarm, nacke, fötter å ben Räcka ut tungan och 7 piercingar och 6 "vanliga hål" i öronen.

Karmatarerskanise
0

jenkass; vilket datum fyller du år? Min bror fyller ockå 21 i maj ;)

[slo]
0

jenkass, jag snackade med en Jennie(-y) när jag ringde 118118 senast… Var det du tro? :)

[jenkass]
0

#54 jag fyller den 15 maj 

#55 haha jasså? kanske det, men det är tydligen många som heter jennie på eniro för alla tror att det är mig dom pratade med senast.. ;) men var det idag så kan det vart möjligt då jag jobbade, vad sökte du? kanske minns dig isf :P

Karmatarerskanise
0

Aha, han fyller 14:e.

[slo]
0

Nej, det var ett par veckor sen iaf… Minns inte vad jag sökte :P

svartelbas
0

#57: min bror fyller också år 14 maj!

Karmatarerskanise
0

#59 Där ser man :)

[jenkass]
0

#58 jaha då kan det ju varit vem som helst.. ;)

piaca
0

Pia heter jag.

Snart 25 år gammal. Har katter & råttor + sambo. Picering i tungan (vill ha fler picerings men det går inte just nu) Har 3 planerade tattueringar. Ingen i dagsläget.

Är och tittar runt titt som tätt. Gör inte så mycket väsen av mig utan läser mest de som skrivs och tar åt mig av all information :)

Lägger in en bild.. lite äldre ( har inte samma frisyr) men denna visar iaf min piercing ;)

http://i125.photobucket.com/albums/p79/piaca/P10100501.jpg  Bilden finns inte på datorn så jag får länka istället..

AndreasS
0

Andréas 33, bor me sambon Tanja (Pimu) o 3 barn o vårt lilla mini zoo här hemma, som består av:

1.0 Skäggagam
0.1 Majsorm
1.2 Katter
1.0 Hamster
10-20 möss av båda könen (sällskapsmöss me stamtavla)

o lite dammråttor i hörnen .. *thi hi*

Kikar in då och då, för att få insperation till en gaddning när ekonomin tillåter. Är även Sajtvärd för reptiler.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[slo]
0

#63 Hur kan man ha 0.1 majsorm och 1.2 katter? :P

Jenna86
0

hej! Jenna heter jag!
är 22 år och bor i norrköping :)

har bott lite här och där de senaste 6 åren,
bla kristinehamn, halmstad och london :)
tycker om att resa och shoppa

försöker nu att hitta de som jag i min framtid ska kalla "hem".
är trött på att känna att man inte hör hemma någonstans.

har två tattueringar som jag snart ska utöka till tre å sedan blir de fler :)
är väldigt inne på piercingar nu me å de va så jag hitta hit :)

bor i en tvåa tillsammans med min kompis katt, Mens.
Och mina egna små akvariefiskar :)
och ska nog snart skaffa mig en liten valp e de tänkt :)

Matiilda
0

Hej allihopa

Matilda heter jag , är 17 år bor i dalarna, väldigt spännande, bor hos med min pappa min hund mina tre katter och min iller Tim , har för tillfället 1 tatuering över sidan av magen, men har 1 sittning inplanerad nu i maj och 1 i juli. Då blir det en innanför underläppen och sen blir det till att göra färdigt den jag redan har. Nu vet nu lite om mig då:D

AndreasS
0

#63 1.0 = en skäggishane 0.1 = en majsormshona, 1.2 katt = en hane och 2 honor.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Narcissius
0

David, 19 en månad till (sen blir jag systemetvärdig :P) bor i en egen lya med en vän för tillfället men letar efter större i Norrköping. Har min lilla kisse som moget nog heter Satan just för att det passar hans personlighet väldigt dåligt :P

Håller för tillfället på med en tatuering och ska på min 3e sittning i slutet på månaden, det är en… grej… på framsidan av vänster ben (Från ljumske till fot). Annars har jag 13 piercingar just nu, töjer en del av dem (bättre lista på min sida) och ja, det kommer nog fler mods med tiden men just nu läggs pengar på tatueringar!

stroks
0

Sofie heter jag :) 18 år och bor hemma med familjen. Går ett mediaprogram i Enköping andra året. Har två katter, cici och trulls. Har två tatueringar och två piercingar. Tycker om att fotografera och photoshopar lite grann :)

(jag är den mörkhåriga på bilden)

UpptagetNamn
0

Jag är swea :0

Gammal bild ^

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=cabc92c3-5bb8-46d1-a0a8-8e40eaee1081&Filename=mej (a.JPG)

AnnaFreds
0

Jag är Fredrika 'Freddy' och jag är snart 17, bor utanför stockholm och har snart gått ut första året på gymnasiet där jag går medialinjen på Kunskapsgymnasiet. Bor med mor,far, bror och min katt och mina hamstrar. Jag har bara piercing i örsnibbarna men planerar en i naveln och har lite smått funderat på tatuering, men det lär inte bli på ett antal år…

Niini
0

Nina, 20 år och bor i Vasa. Förlovad med en helt underbar sambo sedan snart 2½ år tillbaka. Även matte i 5 månader nu till ett litet busfrö.

Musiken
0

Och jag ar Amanda. 20 ar och bor i Carlisle pa skottska gransen med mina 2 illrar, plus 2 till som ar inneboende hos min pojkvan. Pluggar foto pa universitetet och har an sa lange bara sma tojningar och en tatuering. Massa tattisar pa G dock, och tankar pa flera piercingar, men har inte orkat ta tag i det hela an.

JossanH
0

Josefin heter jag, är 24 år (-84) och bor med mina 3 illrar som inneboende i Förde i Norge. Har min familj och "hemma" i Boxholm i östergötland.
Efter nyår så blir jag nog troligen sambo med min pojkvän i Bergen i norge och när vi har tröttnat på Bergen så blir det antagligen Trondheim och senare Norrköping när man vill återvända till Sverige.

Sajtvärd på Iller.ifokus

murderdolls
0

Eftersom att jag inte har kvar samma användare så tänkte jag att det kanske är lika bra att förklara igen vem jag är ;) (passar på att uppdatera lite på gamla texten, min gamla användare är alltså tiiia)

Matilda, 21 år gammal, älskar både piercingar och tatueringar. Har nu två tatueringar och 6 piercingar, är färdig med piercingbiten tror jag så nu är det mest tatueringar som gäller.

Jag är förlovad med en helt underbar kille och tillsammans har vi två illrar och två katter.

Är en fd bildestet och pluggar just nu på infokomp (vuxen utbildning), vill egentligen bli tatuerare men letar just nu efter en "vanlig" utbildning eftersom att alla drömmar tyvärr inte alltid slår in.

Är just nu hobbymodell på en "expo"sida och gör det som en kul grej, oavsätt vad folk omkring mig tycker. ;)

gabi85
0

Hallo!
Gabi är jag, snart 23 år men som har några fler år i sinnet än vad som är verkligeheten. Evigt rastlös människa som har tusen tankar och tusen bollar i luft, en.
Oslo-bo sen augusti förra året. Norrbottning i grunden.
2 hål i öronen som gjordes för typ 100 år sen.
1 piercing i tungan som jag snart firar 4 år med.
1 tatuering på armen som jag firar två veckor med.
Jag är rätt nöjd med det jag har, inga planer på utvida med mer (heter det utvida på svenska verkligen…?) Men det finns en möjlighet att tatueringen blir större senare i livet. Men inte nu.

sagalisa
0

Jag heter Emelie och bor i Växjö med mina två hundar samt min pojkvän (fast vi är särbo). Jag har tre tatueringar och har haft piercings men valde att ta bort dem för ca 4 år sen.

LilleBell
0

Jossefin heter jag, och jag är 16 år och bor i Älmhult med familjen.
Familjen består av Mamma, Pappa, bror, häst & 2 hundar.
Även då världens finaste pojkvänn räknas till familjen.

Jag fotar mycket och håller på med både bildredigering och musikredigering då jag sjunger en hel del.

Har förtillfället bara 3 "vanliga" hål i öronen, varav 1 ska töjas
+ en Helix.
Står i kö för en Monroe också.

Tosca
0

Johanna, 24 år gammal, tatueringstecknare och amatörillustratör, sjöman och göteborgare ;) Smyger omkring här på Bodyart i fokus utan att göra så mycket väsen av mig men tecknar som sagt tatueringar och tycker det är kul att kolla vad andra skaffat.

Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr

mumari
0

Jag blev nyss medlem här! Jag heter Narie och är 29 år….. inser att de flesta medlemmarna här är säkert 10 år yngre än mig….

Jag har två tatueringar och en näspiercing och en nygjord piercing i underläppen. HÄR kan ni se bilder från piercingtillfället!

Tvekade länge om jag var för gammal för att pierca mig, men sen kom jag på att jag är så gammal att jag inte bryr mig om andra tycker att jag är för gammal!

Bor på bondgård med man, tre barn, två hundar, två katter och snart ett gäng kor!

paronskrutten
0

#83 Vad söt du är :)

Helena

mumari
0

#84 Tack så mycket :o) passar på att förtydliga att det är jag som är bakom den lurviga kalven på bilden ;o) Han har inga piercingar, ännu ;D

Mulla
0

Malin, 20år, Bor i Mantorp med sambo Andreas, hunden Arrak och Katten Ammu.

Skratta inte åt bildenFlört (osminkad och yrvaken!)

JossanH
0

#86 Mantorp eller!? Jag kommer från Boxholm.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Mulla
0

hehe häftigt! Känner du Eka?Flört

JossanH
0

#88 Kan inte säga att jag vet vem det är.. Ett mer fullständigt namn kanske? är ju trots allt 24 så det är ju föredetta klasskompisars småsyskon vi snackar här.. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Mulla
0

hm ja Angelica Sundblad har en storebror som kallas Sump/Sumpen men vet inte vad han heter igentligen eller hur gammal han är! Eka är 20år! Oj nu hamna vi lite OT.. Sorry! heheFlört

JossanH
0

#90 hehe, ja det blev lite OT… Ja, Sump vet jag vem det är tror jag.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Mulla
0

hehe det är ju lite fränt att man hittar nån så nära över internet..Flört

Aja..åter till ämnetTungan ute

[pummis]
0

Alva heter jag, är 20 år. Bor tillsammans med min fästman i Norrköping.

Har hundar som största intresse, även om jag inte har någon ännu ;D
Har dock två marsvinskillar, Oden och Viking. Gulliga hårbollar.

Har än så länge bara piercing i ena näsvingen och fyra resp. tre i öronen, men ska pierca läppen nästa onsdag =)

Jobbar som butikssäljare sedan ett år tillbaka, men funderar på att plugga till undersköterska inom en snar framtid :)

På bilden är det jag till vänster, en god vän till höger.

Telefonkontakt
0

#93 du ser vääääldigt bekant ut! vart någonstans är det du jobbar? Jag bor också i Norrköping :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

[pummis]
0

Jaså det säger du :)
Jag jobbar på en hemelektronikaffär ute vid ingelsta ;) om det inte är därifrån du känner igen mig så kanske du känner nån som jag känner..att man setts på krogen eller nåt. Stan är ju rätt liten, och vi är ju lika gamla Tungan ute

soetisen
0

Jag heter Anna och är 16 år och går första året på gymnasiet på ett it/natur program. Jag bor tillsammans med mina föräldrar o bror.

Har ett marsvin (det ena dog för ett tag sen av ålderdom, därför har jag bara ett).

Jag läser mest här, för jag är väldigt sugen på att göra några piercingar. Och en tatuering, men den kommer väl bli om några år. Tatueringen ska vara ett hjärtliknande sak som jag jämt ritade när jag var liten och har kommit på själv :) Jag har sammanlagt 9 hål i öronen. Lite tråkigt att jag bara har det :/ Men det ska bli mer piercingar! :)

- Medarbetare på studier.ifokus

zoolatri
0

Jag heter Josefin, 23 år.  Jobbar som djurskötare och bor i ett halvt hus med mina djur utanför Örebro.

Här bor en huskatt, en foxterrier, fyra råttor, två natalpälsråttor och några fiskar och en liten liten ål.

Har två tatueringar och sex piercingar, planer på fler bodyications finns absolut, ska bara gör slag i saken någon dag:)

HolyFuck
0

Sofia, 18 år från Uddevalla.

Skaffar fler bodymods så fort jag får pengar över!

Norrskenets
0

Jag heter Emma, 22år (blir 23 den 6maj) och bor tillsammans med mina tre illertussar Saga som ska bli mamma för andra gången till våren, Saffi och Sagas son Rasmus i Timrå.

Sen har jag även två hundar men det är familjens hundar så dom bor hos mina föräldrar. Det är Felizia(bedlingtonterrier) och Bozze(Chihuahua, Lhasa-apso, Papillon och Shitsu blandning, ser ut som en liten rödräv).

(Bild: Jag och Saga)

Mammsie
0

Hej!

Jag kallas Tessan och är född 1981 (28 år ung i februari). Gift med mannen i mitt liv och jättestolt mamma till Emma som är 8 månader. Till familjen hör också Tigger, dvärgpinscher (jätteliten hund som tror han kan klå amstaffen på gården) och Texas, fransk vädur (jättestor myskanin). Mamma på heltid just nu och trivs jättebra med det.

Just det, piercad och tatuerad så klart!

norrandy
0

Hej!

Heter Andréas men kallas Myz född 1986-01, civilstatus singel. Jag är svergies mest nålrädda person som av någon sjuk anledning fastnat för tatueringar. Tankarna har börjat vridas mot töjning men vill skaffa några tatueringar till först.

Btw gillar sveriges historia framförallt vikingatiden så mina runor är istället för kinatecken och vargkorset kändes naturligare än ett vanligt kors.

[Pancakes]
0

Moa heter jag och jag är 15 år och bor 3 mil norr om Gävle.

Dissar allt vad fjortisfylla heter, jag roar mig utan och är precis lika tuff som alla andra!

Djur är min stora passion och jag har praoat i stall, katthem osv.

Har ADD och har levt med panikångest, sen jag var 10, varit isolerad och haft ätstörningar i 2 år men vafan jag är glad ändå.

Har 3 katter hemma och vi letar efter hund. Min älskling Rufus blev 9 hundår och lämnade oss sommaren 2008.

Har ridit några år hos privatperson men nu är hästarna sålda så jag går runt och längtar ihjäl mig.

Har piercing i naveln och läppen, tungan nästa.

Är en omtänksam person som alltid tar mig tid att lyssna på dom som behöver det. :)

Hamka
0

Jag heter Jane , bor i Stockholms trakten och går estetisk linje på gymnasiet.

Är nykterist , röker inte , äter inte socker ,fläskkött eller mjölkprodukter.

Lyssnar på hårdrock och keltisk musik och är Tolkien fanatiker xD

Har endast piercade öron än så länge , men om knappt en månad ska jag pierca ena ögonbrynet.  I höst ska jag pierca naveln och det kanske blir även en tatuering till hösten.

LinnB
0

Linn heter jag och är 17 år. 18 om en månad.
Bor i Umeå och jag praktiserar på ett servicehus, precis som jag gjort i över ett år nu. Trivs toppen och kommer plugga till sjuksköterska efter jag läst in gymnasiekompetensen.
Gick bara halva högstadiet och har inte gått gymnasiet heller.

Har haft några tunga år med panikångest, posttraumatisk stress, destruktiva förhållanden och anorexi, men detta har bara gjort mig starkare.
Nu försöker jag klara vardagen med generaliserat ångestsyndrom och social fobi.

Är nu tillsammans med en fantastisk kille som är snäll mot mig.

Min stora passion är katter och jag har tre stycken tjejor här hemma av rasen Cornish rex. Älskar att åka på utställning och kommer starta egen uppfödning snart.

Är piercad i näsan och massa i öronen. Tatuerad på skuldran (tassarna efter min älskade kattkille som gick över regnbågsbron förra året) och ett litet hjärta på höger ringfinger.
Fler tatueringar och piercingar blir det under 2009!

Så, det är jag! Glad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[Pancakes]
0

#104 Usch vilka läskiga likheter vi har :(

Min skoltid var (och är) också piss, har väl ca 20 närvaro dagar på hela 9an..

LinnB
0

#105 Vi har livserfarenhet :)

Jag vet hur det känns. Men som en väldigt betydelsefull människa i mitt liv en gång sa - att ta hand om dig själv är det viktigaste just nu, skolan går alltid att ta igen.

Skickar en kram om du vill ha :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[Pancakes]
0

#106 Ja man kan kalla det så också :) För även om man nått botten så är varje litet framsteg guld värt.

Stor kram till dig med. :)

Mammsie
0

#101 Vad har du för runor? Jag har isländska galdrastafir "trollrunor".

norrandy
0

#108 dom finns bland mina bilder kan inte namnen lika bra som du men jag har odalrunan och tyrsrunan som bland annat betyder Familj och Styrka har även ett vargkors som förhoppningsvis blir klart i dag

Niini
0

Nina, 20 år och bor i Vasa. Förlovad med en helt underbar sambo sedan snart 2½ år tillbaka. Även matte i 5 månader nu till ett litet busfrö.

Tror jag ska uppdatera mig lite..

Nina, 21 år och bor med min underbara sambo i Vasa i vår egna trea som vi köpte för lite över 1 år sedan. Studerar andra året till sjukskötare. Älskar att fotografera och producera i photoshop.
Hos oss bor också ett litet busfrö vid namn Turbo, en snart 1-årig sheltie. Sedan senast har jag också hunnit återväcka mitt habegär efter piercings genom att laga en helix, nu funderar jag för fullt vad nästa steg blir. För som ni säkert vet vill man alltid ha fler ;)

Min underbara familj <3

Nini
0

Hej! Ny här!

Gammal "tant" på 40. Har två döttrar, födda -89 och -93, tillsammans med mannen sedan -85.

Bor i Skåne. I hushållet finns också 4 katter, 2 degus och en dvärghamster.

På mig finns sex tatueringar, sju "vanliga" hål i öronen, två piercingar i helix (samma öra), en i näsvingen och en i ögonbrynet.

Sparar till min sjunde tatuering. Men funderar på att ta av de pengarna till en Dermal Anchor i "urringningen". Tungan ute

Till tatueringar föredrar jag Skinlab tattoo i Malmö. Fredde där har gjort mina två bästa.

Och till piercingar föredrar jag India på Triangeln i Malmö. Både Robban och Maddi har piercat mig.

Hoppas få kul här inne hos er!

filifjonk
0

Hej.

Nygammal kan man väl säga att jag är (eftersom jag efter en lång tids inaktivitet glömde mitt lösenord.)

jag tillhör den äldre gruppen 29 bast.

Har i dagsläget 3 tatueringar och ständigt flera i tankarna. (vilket min sambo tycker är sådär…)

Nu närmast har jag ett motiv som jag vill applicera snarast, som jag inte har sett på någon tjej annat än på bild… och jag undrar om jag kommer att behöva ta en mängd ilskna frågor för det… hmmm.

AndreasS
0

#64 0.1 står för en majsorms hona och 1.2 står för 1 hankatt och två honor.

Liss
0

Välkommen alla nyaGlad

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anett Lindbom
0

Hejsan allihopa!

Jag är rätt så ny här inne på bodyart, Jag är hela 44 år gammal, jag är en singelmorsa till två vuxna barn, den ena är en utflugen dotter och den andra är min son som fortfarande bor hemma.

Jag brukar ha gett mina barn presentkort på tatueringar & piercingar. Jag tycker det är kul & snyggt med bodyarts. Jag själv har tre tatueringar, jag skulle vilja ha flera men det är ju inte det billigaste med tatueringar nu för tiden.  Men frestelen för flera tattoo's är stor, och det blir ju inte bättre när man bor granne med en av de bästa nämligen Bullseye tattoo (Schröder).

Förutom mina tatueringar så har jag nu börjat ta fler hål i öronen, nästa gång blir det ännu fler hål bla helix(?), alltså uppe på örat. Och jag har planer på att göra i ena näsvingen också, jag gillar även dom hära "Madonna"-piercingarna..

Det var länge sedan som jag gav ngt skoj till mig själv så jag tycker att det är på tiden för lite förnyelse.. Ett tag funderade jag på om jag kanske börjar bli lite för gammal för att börja göra piercingar nu, men so what,, man lever ju bara en gång & man är ju inte äldre än vad man gör sig..:)

Annars är mitt stora intresse mina djur som bor här hemma med mig.

Undrar ni ngt så är det bara att fråga..:)

Aviendha
0

#115 Ja, det är verkligen kul att ge sig själv en sådan present =) Och helt rätt tänkt, man blir inte för gammal för något, om man inte själv begränsar sig i det ;)

Jesper-sofie
0

Ny Ny Nyinflyttad på iFokus :P 25 år , med sambo och 2 perser.Älskar tatueringar och piercingar , 3 i läppen och en brynet.. sen 5 tattoos men pågående för myyyycket mer Cool

[Katteeen]
0

Jag heter Johanna, är 15 år gammal snart, och är ny härinne (har kikat in förr men inte skrivit nåt)..
Hihi, känner mig lite fjantig med mina tre hål i öronen och inga tatueringar… Men men, en navelpiercing är på G och det ser jag fram emot :)
Gillar även tatueringar då, och skulle gärna göra nåt litet gulligt, men det får blir lite senare eftersom jag som sagt bara är 14 ännu ;)

Misstänker att jag har social-fobi, vilket inte alltid är så roligt..
Mitt självförtroende står på noll, och vardagliga saker blir ofta ett problem, t.ex en så löjlig sak som att vara med på idrotten i skolan, sånt fixar inte jag.. Verkligen tråkigt.
Mamma tar det inte på så stort allvar tror jag, för jag har aldrig gjort nån stor grej av det, men innerst inne lider jag.
Har aldrig pratat med någon utomstående (förutom kuratorn, som är skitkonstig), antar att det beror på att pappa tillhör psykolog-kretsarna och jag kan inte med sånt folk, lite surt att min egen pappa skulle få för sig att bli en hjärnskrynklare. Obestämd
Så, mitt liv är invecklat, men jag försöker vara glad iallafall.
Som nån ovan redan sagt, sånahär saker gör en bara starkare.

Min största hobby är att vara med djuren, jag har en helt underbar Cavalier-flicka som är ett och ett halvt år nu, i färgen tricolor, älskar henne <3 Cornelia, som hon heter, är genomgod - hittar du en antydan till något ont i den hunden så gör du det bra.
Har även 14 gerbiler, föder upp så det tar lite tid att ta hand om dem, men det är det värt :)
Älskar att sitta inne på iFokus och bläddra i timmar, läser mycket också. Självklart är kompisarna också viktiga men de har knappt tid att hitta på nåt efter de långa skoldagarna nu för tiden, tyvärr.

Gluskap
0

Jag heter sofie och är 22 år. Bor i Malmö med min pojkvän och min Amstaff tik, Nadja.
Har tidigare hållt på med kattupfödning, Norska skogkatter =)

Har 3 eller 4 tatueringar beroende på hur man räknar…
en tigerunge på skuldran
En tribalsol i svanket
Ett kinatecken på vristen, är egentligen två men hör ihop =)
På torsdag ska jag sätta lite text i nacken

Har även lite piercingar, naveln, läppen och tungan.

Är tillsammans med en tatueringsfreak, har tappat räkningen på hur många tatueringar han har… Men hans kompis är tatuerar och det känns ju lite farligt ;)

milky
0

Jonas här, 37 bast och bor i Hjärup tillsammans med min pojkvän Axel. Vi har varit förlovade i 10 år, så nästa sommar ska vi göra slag i saken och vigas…..vill ni komma på party :)

stalgren
0

ja har misat den hära tråden but her goes

hej ,Jonas stålgren 30 årig skorpion,bor med min fru linda å har nu två barn har vart gift i 8år nu har hus ,volvo ….hafft en norsk skogs katt men är tröt på djur eftersom jag har vart uppväxst med flera hundar å katter(6) på samma gång ,hästar,fåglar zebrafinkar köp inte sådana….lol gått estetisk bild i trollhättan där jag är född sedan bott mellerud i 15 år och bott i sthml i ett par år på lite slängar ..gillar extremsport som paintball,snowboarda älskar japan å allt med det att göraa oftst å så jobbar i trollhättan på saab annars målar jag tatueringar til vänner å mig säljer och gör tavlor som jag säljer  å är för det mässta hemmafru…funderar på tatuera house whife på fingrarna…för jag jobbar mässt natt så jag är mycket med barnen

ja det var väll jag……

#120 grattis :)…hjärup humma.. får kolla kartan :)

BussHitler
0

Tula-Lina, 15 år, sitter just nu i soffan och kollar på Becker på Comedy Central.
Lever på impulser och gör om håret + piercar mig själv lite titt som tätt.
Sjunger som en gudinna.
Ska nu gå och sova.

Zsarorna
0

Zarah: 26 år, journaliststudent, bor i Huddinge. Sju tatueringar, två hål i tungan, tragus, navelpiercing, mouch, 8 mm i öronen. Planer på mååånga fler tatueringar.
Förlovad med Sara, 25, (därav namnet Zsarorna) som också är student. Hon är däremot helt orörd, men planerar en sleeve.
Tillsammans har vi en Winnie (cornish rex, katt), en Falcon (nakenfis, hund) en Earl (chinchillahermelin).

Saga85
0

Saga här (nähä), 23 år (nähä). Ska förhoppningsvis återuppta mina studier igen till hösten - Medieproduktion med inriktning manus.

Min kropp pryds av fyra tatueringar och tre piercingar (navel, näsa, ögonbryn). Fler piercingar vet jag inte om det blir. Är lite sugen på bröstvårta och någonstans i läppen. Tatueringar kommer det definitivt bli fler av…när man får råd.

nagini
0

Emma, 16 år, bor i stockholm med mina föräldrar (skilda)
En vecka hos mamma, en vecka hos pappa osv

Hos pappa har jag 3 råttor, en mus och två katter
Hos mamma har jag 1 hund

Har en piercing i näsvingen och en off center labret
tre hål i öronsnibbarna, och ska töja ena till 4 mm snart

(bilden är tagen innan jag piercade läppen)

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

RuiXue
0

Jennie heter jag, 24 i oktober. Bor i Malmö, jobbar i Köpenhamn, spenderar det mesta av min tid i Köpenhamn hos min fästman men vi flyttar snart ihop i MalmöGlad

Har 5 "vanliga" öronpiercings, en helix, navelpiercing och en intimSkrattande Hade i tungan men tog ut den 2006 för jag tyckte inte att det var jag haha

Jennie

LilleBell
0

Updt :)

Heter fortfarande Jossefin,
familjen är mamma och min lillebror.
Bor i Diö, utanför Älmhult med min pojkvänn Robin
& våra två katter Spike & Topsi.
Har 2 shettisar, Lillen & Juvel.

Har haft ett gäng piercingar men dom är utplockade nu, haha! :)

mandariiin
0

Heter Mandarin, född juli 1987 i Västerås. Bor nu i Sundbyberg med sambon "Hockne", 5 illrar, 27 ormar och 4 ödlor. Har även hund då & då. (Papillon Edwin och chiahuahua Gizmo)

Har ett antal piercingar, 16mm töjningar, flera till i öronen, helix, conch, rook, nape, labrett, off-center labrett, meduza, smiley, 6mm i tungan, näsan, bröstvårtorna, tre i naveln, kappa. Har även en del tatueringar.

Jobbar som frisör hemmifrån, inriktad på extensions. Utför även nagelförlängningar i gelé. Börjar min riktiga utbildning för det imorgon.
www.mandariiin.com

ZaraC
0

Hej hej!

Jag heter Zara, är 28 år gammal och bor en mil utanför Falun.

Har två barn, dottern är 7 år och sonen är 4 år, de är mitt största intresse.Och därefter kommer tatueringar och piercingar :)

Jag har tyvärr fått lov att ta ur alla mina piercingar utom två, för jag jobbar inom vården som undersköterska :( Jag har en i vä.bröst och en i tungan…Det är det enda jag lyckats behålla ;) har även haft i läppen, näsan och ögonbryn..Sen har jag några i öronen och ni som är här inne har sten koll på vad dom heter men inte jag, haha!

Håller på att göra min sjätte tatuering nu, tack å lov kan man inte plocka ur dom ;) Bilder finns i tråden weeehooooo och number 6.Vette tusan om man kan länka det på nåt vis.. Länk (tillagd av medarbetare)

Gift och bor i hus, bara volvon och vovven som saknas, haha!

Jättekul att vara härinne och se alla kreationer, idéer och mods!

Shanea
0

Tjoh!

Sanna är namnet, 18 år, och lär i alla fall bo kvar med föräldrarna i Östhammar utanför Uppsala till jag slutat gymnasiet. På gymnasiet (bruks, som det kallas) läser jag samhällsprogram med inriktning på journalistik.

Har en liten mys katt vid namn Birdie, och en stor hund som tror att hon är en leksak man kan tugga på (anmäl mig nu inte, dom hålls åtskilda och försöker vänja dom vid varandra).

Älskar choklad, pojkvännen, filmer och… datorn, som gör att jag kan vara inne på detta mysiga forum. Har fått svar på många frågor här. Ska göra min första tatuering så fort jag kommer iväg och bokar tid, och har två hål i varje öra (knappast något att komma med på det här stället ;P)

Kram!

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

KitoBonito
0

Anna, 18 år gammal.
Gillar namnet Hemlighetsmakeri, vilket jag heter på de flesta ställen på nätet - om inte det, som här, KitoBonito.

Kito är min hund, en snart 4 årig Basenji.

Jag är studerande på högskola - allmän psykologikurs. Försöker lära mig något i livet ;)

Prydd med hål i öronen, labrett och en tatuering på handleden.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.