Väntar och längtar
Jag beställde min tatueringstid i maj och nu börjar det närma sig. Den 13:e oktober är det dags. Har inte tänkt så mycket på det tidigare, men ju närmare man kommer desto svårare är det att hålla sig till tåls.
Det jobbiga är att jag redan har två nya motiv som jag vill tatuera in efter det här. Så det blir väl att beställa en ny tid på en gång när man kommer dit. Synd att det ska kosta så mycket bara. Å andra sidan betalar jag gärna lite mer och vet att jag får det bra.
Naturligtvis kommer det bild sen när tatueringen är gjord. Alltid kul att höra vad folk tycker. Ååå bara tre veckor kvar…
Härligt. Kul att se vad det blir för nåt sen då :)
Och det där med att ha flera motiv på planeringslistan, känner jag igen ;) Min tatuerare frågade om jag ville ha en ny tid direkt efter den här sista gången med. Men jag får nog ta det lilla lugna ett tag och få ihop pengar också :) hehe..
Lycka till sen då.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tack så mycket!
Ja det är ju alltid det där med pengar. Men det är lättare att ha ett datum att spara emot tycker jag. Än att bara försöka lägga undan pengar. Så det bli nog en ny tid på en gång för min del.