Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettläkning-och-eftervård
Läst 1852 ggr
trezzi
0

svullen

hej min tattoo e svullen o svider inge skoj varför e det så

mandariiin
0

Är den nygjord?

trezzi
0

gjorde den förra veckan

mandariiin
0

Då kan det vara en jobbig läknings process. Se till att smörja lagom mycket och att inte klia. Om du är väldigt orolig ta kontakt med tatueraren och visa upp den.

trezzi
0

okej tack för de e ej skoj vill bara ta nåt o riva med

mandariiin
0

Att det kliar ca en vecka efter en tatuering är gjord är fullt normalt. jag brukar få lite som en känsla av att man bränt sej på brännässlor blandat med myggbett/vattkoppor. då är dte bara att se till att smörja igen, sen brukade jag när jag tatuerade ryggen lägga mej på rygg och rulla lite. gärna i sängen när lakanen var kalla. då blev det bättre på bara några sekunder.

Trollhassel
0

Åh, fy vad det kan klia! Det är bara att bita ihop, men det går över fort om man inte kliar.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[Katteeen]
0

#5: Det där lät lite som nässelfeber… Aj, aj, aj. Det är inte skönt! Obestämd

Mihr
0

Hahaha förlåt att jag skrattar men jag kom bara att tänka påhur jag smygkliade min arm när den läkte, jag tänkte inte ens på det men fick det väl utpekat.  Tydligen gick jag runt och gned mig lite hemligt mot gardiner och handukar och diverse haha, ok, kanske bara jag som tycker det är skitkul och verkligen borde få i mig den här koppen med kaffe och vara tyst en sväng hehe.

- No bird soars too high if he soars with his own wings -

JossanH
0

#8 hahahaha, går o gnider sig mot gardiner :P

Sajtvärd på Iller.ifokus