Min dermal.

Åh, grattis! Så sugen på en dermal på samma ställe själv, velar fram och tillbaka, men dina bilder ligger absolut i plus-skålen ;) Vart gjorde du den?
Paulina
åh vilken söt!! :D

Men vilken söt! :D
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Tack! :)
#2 Jag har gjort den i Västra Karaby i Skåne, är en tjej som är ganska ny men duktig. Hon är dessutom billig på piercingar och DA.
Åh, vad söt! En lite ödla <3
/Christine

Jag älskar ödlor, vill tatuera in en så småning om, om jag kan bestämma mig för hur den ska se ut. :)
Lite roligare än att bara ha en pärla…

Åh, jag har likadan ödla! De är så söta 
Fast jag har på ett annat ställe…

8# ah, kul! :)
Vågar jag fråga var den sitter?
Jag vägde mellan kindbenet och nacken.

#9 Jag har den precis ovanför naveln. Eftersom jag provat flertal ggr med navelpiercing som aldrig läker, så satte jag dit ödlan ist. DA läker ju så fint & snabbt :)

#10 Smart! Min sambo funderade på något liknade med bröstvårtan, men är ju lite svårare att få till en DA som ser ut som en piercing där.
Riktigt fin :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tycker det ser supersnyggt ut. Men är helt ovetande och är nyfiken på att veta vad en dermal innebär? Kan de sitta var som helst eller? Tacksam för svar!!!!

#13 Vet inte om jag är den rätta att svara på det.
Men en dermal anchor sitter med en platta ett par milimeter innanför huden, så det innebär ju att den kan sitta i princip var som helst.
Finns gott om filmer på youtube som visar hur man sätter dom.

Grattis, men tycker det mest ser, ja ganska äckligt ut. Förlåt men det ser ut som om det fastnat nått och blivit infekterat….
Förlåt igen…
"Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lösaktiga." - Stina 6 år
Kram // Jessica

# 16 *asg* Det är lugnt, alla får ha sina åsikter.
Det ser lite bättre ut nu när det är läkt och inte är en mass blod kvar.

Kan du inte lägga upp bild nu när den är läkt??

#17 Håller med #18 Jag skulle gärna vilja se hur den ser ut när den är läkt. =)

Jag får ordna det så fort fotografen är hemma från sin semester.
Min kamera klarar inte av att fota något så litet med skärpa.

DA´s under ögat är bra val av , speciellt för kvinnor tycker jag då jag finner det väldigt feminint :)
- No bird soars too high if he soars with his own wings -

Jo, nu tränger jag mig in di din tråd "OzzyochJag" hope you don´t mind. =)
jag tänkte det var för mycket att skapa en helt ny för detta.
Komemr ni (tyvvär) till min stökiga och mindre välarbetade/uppdaterade blogg, men till kategorin Bodymods, där har ni en del bilder på Dermal Anchors.
- No bird soars too high if he soars with his own wings -