Christina
Hejsan!
Har en fråga ang. christina när man har gjort den.
När man har underkläder eller bikini på sig, ser man inte att den "buktar" ut då? ;P Den sitter ju liksom inte gömd direkt, så nåt borde ju "synas" (kulan under kläderna^^).
Tar gärna emot tips på bra studios i sthlm som gör dom.

Det beror nog helt på hur du är utformad själv och hur stora kulor du väljer att ha på smycket och situation etc. Men klart den riskerar att synas.
I sthlm.. Bra studios och kompetent personal.
- No bird soars too high if he soars with his own wings -
hmm jo precis. förmodligen kommer det synas lite eftersom den som sagt inte sitter "gömd". ruskigt snygg iallafall, så vore ju smart att göra den under hösten/vintern nu när man inte badar ute osv.
East street är svindyra och finns studios som är minst lika bra, så dom kommer jag inte gå till :) men tack ändå för tipsen! ska kolla den andra länken.

CALM är bra, och Plain Pain (Blue Fox)

Har en christina, visst syns det när man har underkläder/bikini på sig, men de flesta förstår väl varför det buktar ut där, hah :P
Jag piercade min christina hos Swahili Bob's. http://www.swahilibobs.com/
haha aa jo :P lär dom väl göra.
juste dom har jag bara hört bra om :) fast vet bara kompisar som tatuerat sig där.
Ringde precis CALM och han som svarade var jättetrevlig^^
Men han sa att beroende på anatomin visar det sig ifall jag kan göra den eller inte. Hur "bör" det se ut om man ska göra den? :P somebody som vet? skum fråga kanske^^ men vill gärna ha en och vet inte vad de anser funkar och inte ;P hah.

#tja.. om du har minimalt venusberg och knappt något underhudsfett så kan det ju bli lite knepigt ::)
ja de är toktrevliga där minsann
#6 okej, så det är typ enda orsaken för att inte kunna göra den?

#7 inte just som jag kan komma på nu så här på rak arm :)
#8 okidok^^ tack för svar!

Det är Per som tatuerar på Plain Pain, och Simon som piercar. Simon har hållt på i flera år, och har bra rykte. Han är väldigt duktig på det han gör, och väldigt ärlig. Han gör hellre ett bar jobb, än att tjäna mycket pengar.