Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1771 ggr
FunkyShrimp
0

Christina

Hejsan!

Har en fråga ang. christina när man har gjort den.
När man har underkläder eller bikini på sig, ser man inte att den "buktar" ut då? ;P Den sitter ju liksom inte gömd direkt, så nåt borde ju "synas" (kulan under kläderna^^).

Tar gärna emot tips på bra studios i sthlm som gör dom.

Mihr
0

Det beror nog helt på hur du är utformad själv och hur stora kulor du väljer att ha på smycket och situation etc. Men klart den riskerar att synas.

I sthlm.. Bra studios och kompetent personal.

Stay CALM Bodymodification

East Street Piercing

- No bird soars too high if he soars with his own wings -

FunkyShrimp
0

hmm jo precis. förmodligen kommer det synas lite eftersom den som sagt inte sitter "gömd". ruskigt snygg iallafall, så vore ju smart att göra den under hösten/vintern nu när man inte badar ute osv.

East street är svindyra och finns studios som är minst lika bra, så dom kommer jag inte gå till :) men tack ändå för tipsen! ska kolla den andra länken.

mandariiin
0

CALM är bra, och Plain Pain (Blue Fox)

artdesiu
0

Har en christina, visst syns det när man har underkläder/bikini på sig, men de flesta förstår väl varför det buktar ut där, hah :P

Jag piercade min christina hos Swahili Bob's. http://www.swahilibobs.com/

FunkyShrimp
0

haha aa jo :P lär dom väl göra.

juste dom har jag bara hört bra om :) fast vet bara kompisar som tatuerat sig där.

Ringde precis CALM och han som svarade var jättetrevlig^^
Men han sa att beroende på anatomin visar det sig ifall jag kan göra den eller inte. Hur "bör" det se ut om man ska göra den? :P somebody som vet? skum fråga kanske^^ men vill gärna ha en och vet inte vad de anser funkar och inte ;P hah.

Mihr
0

#tja.. om du har minimalt venusberg och knappt något underhudsfett så kan det ju bli lite knepigt ::)

ja de är toktrevliga där minsann

FunkyShrimp
0

#6 okej, så det är typ enda orsaken för att inte kunna göra den?

Mihr
0

#7 inte just som jag kan komma på nu så här på rak arm :)

FunkyShrimp
0

#8 okidok^^ tack för svar!

mandariiin
0

Det är Per som tatuerar på Plain Pain, och Simon som piercar. Simon har hållt på i flera år, och har bra rykte. Han är väldigt duktig på det han gör, och väldigt ärlig. Han gör hellre ett bar jobb, än att tjäna mycket pengar.