Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 4118 ggr
linhof
0

Min tatuering...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

som jag gjort själv…på mej själv…. inte det lättaste men det gick Skrattande

Shanea
0

Oj, kan inte vara helt enkelt att tatuera sig själv… :P

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

[Katteeen]
0

Den var riktigt snygg! :D

linhof
0

#1 öööh näää…. slog nästan knut på mej själv…..Flört

#2 tack Glad

Mihr
0

Måste säga att motivet gav mig en hemskt mysig känsla i magen :)

- No bird soars too high if he soars with his own wings -

linhof
0

#4 åh tack Skrattande jag föll pladask för motivet när jag såg det i en tidning… men ja ändrade lite på den…. la till stjärnorna Skrattande jag är faktiskt väldigt nöjd o jättemallig för att jag gjorde den på mej själv…. trodde inte att jag skulle klara det.

JMax
0

Snygg! Häftigt att kunna tatuera sig själv!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

RuiXue
0

Shit va fin den va! Du är verkligen jätteduktig!

Jennie

linhof
0

#6 ja det va en väldigt konstig känsla faktiskt…o häftig me Glad

#7 tack Skrattande nu är detta verkligen inte den bästa jag gjort… men jag lär mej :)

RuiXue
0

Jisses, om det där inte var den bästa så måste du verkligen vara hur duktig som helstFörvånad

Jennie

linhof
0

#9 ooo ne…. men ja börjar få kläm på det Glad sen e ja snabblärd…o har gott om folk att öva på Flört jag själv hoppas att jag skall bli ännu bättre…. gillar o göra kroppar me skuggningar o sånt…. o ansikten, så ja hoppas ja ska bli så bra så ja kan få ge mej på porträtt i framtiden Glad

sen har ja inte hållt på så länge… sedan juli i år bara….

RuiXue
0

Jösses! Jag blir bara mer och mer imponerad. Själv kan jag inte ens rita en streckgubbe under pistolhotSkäms

Jennie

linhof
0

#11 det är klart du kan! Glad

elyse
0

Snyggt! Jag har en bekant som tatuerar sig själv och sin bekantskapskrets (inte mig, ännu) så jag har hörtom hur knepigt det kan vara. Du verkar ha väldigt bra kontroll, jag ser inga skavanker alls! ^^

Aviendha
0

Detta låter kanske lite "blaskigt" som berömm, men jag fick en trevlig känsla av den :) Den var fin och enkel men mysig på något vänster. Ny känsla måste medges ^^

linhof
0

#13 Jag har ingen kontroll alls Flört men det kändes inte så mycket där heller….de sista 10 min var vidriga dock…. då gjorde det vrål ont! då studsade jag vid minsta beröring…

#14 inte blaskit alls Glad o ja håller med… motivet är enkelt o mysigt…tror det var därför jag fastnade för den, den gav/ger en mysig känsla Glad

Tina-A
0

Jättefint! Framförallt blomman :)

Stjärnorna ser lite snea och ojämna ut, speciellt de högst upp. Men blomman och det andra tycker jag ser felfritt ut! :) Jättesnyggt

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

linhof
0

#16 tack <3 Kyss

ja några stjärnor blev sneare än vad de skulle…. men jag  gjorde dem lite snea me flit…. även på stencilen…. tror inte jag hade klarat av o få dem helt "raka", särskilt dem däruppe… det var skitkrångligt o ledbrytande att göra tatueringen där (utsidan underbenet) o ja såg inte särskilt bra Tungan ute men den duger ändå…jag har juh gjort den själv Skrattande

Sloj-border
0

jäkligt snyggt!!!!! :D riktigt duktigt att du kunde göra den själv!!! :OO

Tina-A
0

#17: Ja, det är ju verkligen inte hela världen om de inte är helt raka! Det är ju inte det man kollar på.. "hmmmmm, liiiite sne här va, inte bra, inte bra". Hehe :D Den är ju skitsnygg att kolla på! Så strunta i det tycker jag :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

linhof
0

#19 hehe….. Kyss ja tog det inte negativt vet du… jag ville bara förklara (viket va onödigt Flört) för de flesta tycker juh stjärnor ska vara raka…o ja ville ha dem….hemmagjorda? asg! o det kan man juh säga att de är Tungan ute och tack för komplimangen….

Clariiz
0

riktigt snygg! =)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com