Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2344 ggr
Maathilda
0

Navelpiercing på fredag! :D

Whoho, på fredag ska jag förhoppningsvis iväg och pierca navlen! :) Längtar! :)  hehe^^ Hoppas det inte gör allt för ont, haha, min kusin gjorde en i våras och hon sa att det gjorde så ont att hon nästan svimmade! :P Men jag är ganska tåligt, så jag tror det går bra! :D  Det blir min andra piercing (har en i näsvingen) ! Ville bara säga detta! :)

mandariiin
0

Lycka till!

[Katteeen]
0

Lycka till! :) Känslan går över snabbt, men själv tycker jag det gjorde ruskigt ont.. *skrämmas lite Flört*
Det är så olika, vissa tycker att det knappt känns och andra -som jag- tycker att det gör svinont.

Maathilda
0

Tack så mkt! :D

Hoppas att det inte gör så ont haha :) ^^

Maathilda
0

Har piercat mig idag! :D Wheeii :) Tyckte inte alls det gjorde så ont.. Näsvingen gjorde lätt mycket ondare! :D Är jättenöjd! :)

soetisen
0

#4 Visa bild! :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Maathilda
0

#5 Jajjemen! :) Det ska jag göra :) ^^

Niini
0

Bild, bild, bild!

Maathilda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild.. inte så jättebra men den får duga. :)

Mihr
0

#8 bra med ring, lättare att tvätta och ta hand om då :) way to go 8och grattis till nya)

- No bird soars too high if he soars with his own wings -

Maathilda
0

#9 ah, det är lättare :)  Tack så mkt! :D

Sloj-border
0

jätte fint! :D:D

Maathilda
0

#11 hih, taack! :D

IceLinn
0

kan man får se en bild till? ;)

får inte upp den andra bilden.

Maathilda
0

Okeej, va konstigt.. Har inga fler bilder nu,, Men kan se om jag kan ta en sen ^^ Dock är det ganska rött och äckligt vid såret nu.. xD

[Wera]
0

Tyckte du det gjorde ont? :)

Själv har jag också en i naveln och tyckte inte det gjorde ont, det var ju nästan som att ta i öronen :P jag har dock inte ring. :)

Maathilda
0

Nej, inte som jag trodde faktiskt..:) Har hört  andra som sagt " åh, det gjorde så ont".. Men jag tyckte inte det gjorde så ont faktiskt.. Det "stack" till bara…Näsvingen gjorde mycket ondare! :) Dock gjorde det ondare de 3 dagarna efter

Clariiz
0

Jag tyckte inte heller det var så farligt när jag gjorde min :)
Innan fick jag för mig att det skulle svida vilket det inte gjorde alls, det gjorde bara.. ont :P
Men såfort nålen åkte ur och smycket kom i var det rätt lugnt :)

Jag har inte eller ring, tänkte bara syns den mycket genom kläderna? Det känns ju som att den skulle göra det, annars verkar det ju lättare att göra rent..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Maathilda
0

Ah det är väldigt lätt att göra rent faktiskt :) Om man har t.ex ett tight linne så syns det ju lite grann,  men tighta linnen och t-shirts det undviker jag nu så att det inte blir för "tätt" för piercingen + att det gör ont om något trycker mot den:)