Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettbilder
Läst 5011 ggr
regskylt
0

Nypiercad!

Nu har jag gjort en Vertical Labret. Ont som satan gjorde det vill jag lova. Ondare än septum, fast septum gjord einte så ont tyckte jag, men ialla fall.

Den är i 1.2… Bild får ni se när jag har sminkat till mig Tungan ute

ZaraC
0

Åh va spännande! bild bild bild!!  Det är en sån som går rakt igenom under läppen va? Alltså uppifrån och ner? Om det är en sån är jag sjukt avis!! :) Det är ju SÅ snyggt! Kan dock tänka mig att det gjorde apont! ;)

regskylt
0

japp, det är en sån :)

bild kommer kanske kväll. beror på om jag ska till en kompis eller inte.

mandariiin
0

åh, vad kul!

regskylt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni får en osminkad bild ialla fall. Min kompis hörde aldrig av sig, så det blev inget smink  Tungan ute

mandariiin
0

riktigt snyggt! skulel gärna själv vilja ha en vertikal. men sitter den inte lite väl långt ut? eller är dte kanske bara läppen som är svullen nu….?

Olysios
0

Åh så gimla snyggt! Blir jättesugen på det när jag ser det =)

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

ZaraC
0

Åh shit va snyggt det är!! Måste gör ont på själva läppen eller? Skulle gärna ha en själv, men jag är alldeles för feg både för smärtan och om man måste plocka ur den nån gång, ha ett hål mitt i läppen känns ju trist.Får ju inte ha piercingar i ansiktet på jobbet heller :(

regskylt
0

#5 funderar också på om den inte sitter lite långt ut. Men längre in kunde den inte sitta, för då skulle överläppen gå emot den. tror att jag putar ut underläppen lite nu också..

men får se hur det går med den.

#7 jo, det gör ont på läppen. jo, hål kanske man får. på min vänstra sida på bilden så ser man ett ärr efter min mouche jag hade.. tror inte att det blir så jättefarligt med en grop på läppen sen när den åker ut. sånt som händer :)

regskylt
0

Bjuder på mitt trötta, osminkade, acneproblematiska ansikte också Tungan ute

mandariiin
0

jag tror det kan bli bättre sen så fort första svullnaden verkligen har lagt sej. men det är verkligen super snyggt!

LinnB
0

Men det är ju så sjukligt snyggt! Usch, vad avis jag är nu! Skrattande

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

peaches
0

Jättesnyggt :) Passar dig jättebra

regskylt
0

Här kommer en lite snyggare bild, nu med smink.

Lite uppdatering om piercingen…

Den mår lite si sådär. Var ung och dum och drack lite alkohol i fredags, allså dagen efter jag tog den. Inget man bör göra, så jag uppmuntrar verkligen inte sådant.
På krogbesöket så kom någon människa fram och tog sig friheten att försöka kyssa mig rätt på munnen och bet tag rätt i piercingen. Aj som satan vill jag lova! Hon fick för övrigt en smäll sen bör tilläggas..

Så nu är piercingen mellan att håll apå att läka till att bli infekterad, så jag äter ipren och det verkar hålla infektionen nere.

Och behöver jag säga att jag älskar den redan? Skrattande

peaches
0

#13 Det är farligt att vista sig bland människor om man är nypiercad eller nytatuerad :)

Sloj-border
0

#13 gud vad du passar bra i din nya piercing!!!!!!!!!!!!!

regskylt
0

tack :)

Jenahbella
0

i love it! skitsnyggt! :D

(snart e de v44) Tyst

regskylt
0

#17 påmminn mig inte! Jag vågar nog inte XD

Jenahbella
0

de gör du visst de! :) bara två veckor kvar :D

mandariiin
0

vad hände om 2 veckor? *nyfiken*

Ceciliaolucifer
0
regskylt
0

#20 det blir mer piercing… vad får fnuha berätta om hon vill :)

mandariiin
0

oh… spännande!

Jenahbella
0

hihi men de kanske vi ska hålla lite hemligt sålänge ;)

mandariiin
0

men, vad ni är tråkiga! Skrikandes

Jenahbella
0

haha men okej då :P man vill ju inte va tråkig Oskyldig
det blir en intimpiercing! :) om vi nu vågar ;)

mandariiin
0

åh, vad kul! christina chansar jag på, eller en riktig intim piercing? Skrattande

Jenahbella
0

jag har faktiskt inte bestämt mig än.
är rädd för att en christina skulle få för sig att vandra ganska lätt..
just nu lutar de mot en fourchette :)

Sloj-border
0

vad är en intimpiercing? :)

mandariiin
0

#29 vart sitter dina intima delar på kroppen?

Sloj-border
0

vad är intima??

mandariiin
0

#28 oh, nice! är själv lite sugen på en fourchette. men det känns som om att det kanske skulle räcka med 2 piercingar där…. och har jag redan den första, och den andra är planerad så blir det dumt om jag kommer på yttligare en tredje.

om du gör den så får du gärna skvallra om hur den är att göra och ha!

får bara en bild av hur smycket trasslar sej med tampong snören. haha Skrikandes

Sloj-border
0

jag slog upp på google vad det var för piercingSkämsSkäms

mandariiin
0

#33 haha, bra :D

Sloj-border
0

#34 hehe Skäms xD

regskylt
0

inatt så smög sig en rejäl infektion på piercingen..

aj aj aj aj…

Det sur ut som jag har gjort en läppförstoring, det kliar och svider i läppen. så nu käkar jag Pronaxen.. och staven "lagom" lång nu också.. aj

Mihr
0

snyggt, men ajaj med infektionen.

Vet du hur du ska hantera den stackars angripna piercingen? :)

- No bird soars too high if he soars with his own wings -

regskylt
0

#37 japp, äta pronaxen och tvätta dne som vanligt. får alltid infektioner i piercings :/

Mihr
0

#37.

Bra, tvätta som vanligt.Var försiktig med pronaxenen, precis som med ipren. Inte mer än 5 dagar i rad.

Köp Jodopax (den vanliga för sårtvätt, blå flaska med vit kork och text) finns på apoteket. När du tvättat för kvällen innan du lägger dig och ska sova, ta en tops och jodopax, se till att få in jodopaxet i piercingen och på smycket. Tvätta inte bort det, utan ha det på under natten. På morgonen så tvättar du bort allt som kan finnas kvar av jodopaxet och rengör som vanligt och sedan gör du samma sak nästa kväll

Visst man kan ha det på dagen med men jodopax har ju en ganska markant färg och dagtid vill man nog inte gå runt bland folk och vara aldeles gul .

Du kan göra det här  i några dagar, det brukar hjälpa en hel del. Sedan kan du köpa Zink, tillskott för läkningen.

Hoppas det här kan hjälpa dig lite.

[Katteeen]
0

Gud vad snyggt det blev, regskylt!! :) Tråkigt med infektion dock..

#39: Jodopax använder veterinärer också.. Jag praoar hos våra distriktsveterinärer den här veckan, och jag kan tala om för alla som vill veta att Jodopax luktar väldigt speciellt, och ihärdigt, har tvättat mig och duschat flera gånger men stinker fortfarande. :P

Mihr
0

#40 haha ja, det har en speciell doft ja. MEN märk väl att det finns olika sorter, vetrinärer använder oftast de stora flaskorna som man måste späda ut själv. personligen tycker jag inte att jodopax luktar så väldigt illa lr starkt, men det beror väl på både vilken jodopax och vad för slags doftsinne man har :P